Gå til innhold

Mads Hansen


AneKS

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Sangen til Mads Hansen «Sommerkroppen» er lagt ut nå!!! (Spotify og applemusic) Og jeg elsker den😂 Skikkelig sleivspark til bloggerdamene! 

Finner den ikke jeg, selv om jeg har presavet 😅😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har nynnet på denne sangen i hele dag..

Også er han  så flott..  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Hahaha - sjekk instastoryen til Annebrith.no 🤣 «Vi må ikke ta oss selv så høytidelig» Vi? Skjønner hun hva sangen handler om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 12.41, electric_trond skrev:

Det er vel ikke kroppspresset han fokuserer på? det er hykleriet til toppbloggerene, som ved en post sier at mobbing er galt men lar kommentarfeltet sitt flyte over med meget grov hets av andre personer. Ref hotel paradise drama. Eller at en blogger skriver om det fryktelige kroppspresset og samtidig reklamerer for en krem ikledd bare undertøy med puppene og rumpa på vift.

 

Jeg synes han er en viktig motkraft til bloggverdenen, og han er veldig morsom.

Mange bloggerne som gjør det der. Klager å ditt og datt når det kommer til kroppen sin, men klesløs på bilder skal de være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Xstrella skrev:

Håper bloggerene tar den til seg. Kjempesang.

Tviler. Blir nok heller fornærmet  :snurt:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Minnie23 skrev:

Tviler. Blir nok heller fornærmet  :snurt:

Krenka 2018...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Mads Hansen fan. Elsker humoren hans og sommerlåten er genial 😆

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg burde være happy for at noen bruker stemmen sin og går bloggerne etter sømmen, men jeg har ikke greid å glede meg over det uten av jeg har forstått hvorfor. 

Før nå. 

Når jeg leser tråden her blir jeg slått av personfokuset. Et personfokus som i grunnen er skapt av diverse SoMe profiler inkl Mads Hansen. 

Jeg har fått med meg bruddstykker av MH mot IR og MH mot UF, og jeg synes det blir ufint. Mange i tråden her er mer opptatt av å forsvare MH/IR/UF og det helst ved å diskreditere personen på den andre siden. Saken i seg selv drukner jo. 

Handler dette mer om hvem du liker / misliker enn saken så bør du snarest gå to steg tilbake og spørre deg hva din mening om kroppsfokus og operasjoner.

SoMe handler i større og større grad om å like eller ikke like. Din lojalitet er valutaen som profilene lever av. Du står i fare for å bli veldig ukritisk hvis der er ditt forhold til personen som styrer hvilket standpunkt du tar i en sak. 

Et godt eksempel er hvordan UF roper på SKAM fans for å bruke dem i sin kamp. Hun vet utmerket godt hvordan slike fans kan aktiveres, særlig de som er unge. Men de aktiveres ikke fordi de er har et standpunkt, men fordi de liker SKAM og UF. Nå er ikke dette ment som et nytt innlegg som handler om UF, men som et eksempel på hvordan SoMe-verden fungerer og hvordan profilene kan forvalte den lojaliteten som følgerne har. 

Så da blir det stygt når profilene misbruker makten de sitter med. Jeg skal ikke dra sammenlikningen for langt, men historien er full av eksempler på hvordan det kan gå når noen oppnår stor makt og andre følger dem blindt uten å tenke selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mads Hansen misbruker jo ikke makten sin, han kommer med legitime argumenter. At han drar frem folk som Raad og Falch handler om å vise til konkrete eksempler, og fordi de er store aktører i bransjen. Raad er en typisk rosablogger og Falch er hyklersk. Begge fortjener at noen går etter dem i sømmene...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JackNapier skrev:

Mads Hansen misbruker jo ikke makten sin, han kommer med legitime argumenter. At han drar frem folk som Raad og Falch handler om å vise til konkrete eksempler, og fordi de er store aktører i bransjen. Raad er en typisk rosablogger og Falch er hyklersk. Begge fortjener at noen går etter dem i sømmene...

Mens de andre bare opereres. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...