Gå til innhold

Mads Hansen


AneKS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

25 minutter siden, T1gerlilje skrev:

Er det han selv som har lagt ut dette på insta?

https://m.imgur.com/a/ol3991A

 

I så fall skal han ha for selvironi, og at han kan være morsom uten å kun gjøre narr av andre 😆

Det er jo sånn han er, han gjør aller mest narr av seg selv 👍 I tillegg har han satt fokus på bloggernes shady business, som er helt på sin plass! 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2018 den 10.55, Minnie23 skrev:

Siden de er unge, så er de unnskyldt liksom. Han er bare 34 :P Synes alder er et dårlig argument 

 

Endret av Spesialpedagog1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, LizbethOsnes skrev:

Confession: Jeg er litt forelska i Mads Hansen. Bare litt! 

Jeg også, pittelitt 😊

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er på høy tid at Mads Hansen tar opp kampen med Isabell Raad igjen. Den jenta trenger virkelig å strammes en hel god del både når det gjelder fremming av sin fordreide kropp og måten hun reklamerer for Nelly på. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.7.2018 den 10.50, Viking-girl skrev:

Håper han kan ta for seg CBE.no også!! 

CBE har ikke tenåringslesere.

Når skal folk forstå hva Mads prøver på her??

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, WCKD skrev:

CBE har ikke tenåringslesere.

Når skal folk forstå hva Mads prøver på her??

Det har hun så absolutt. Spesielt andre tenåringsbloggere. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, T1gerlilje skrev:

Det har hun så absolutt. Spesielt andre tenåringsbloggere. 

Nei, hennes lesere er hovedsakelig voksne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, WCKD skrev:

CBE har ikke tenåringslesere.

Når skal folk forstå hva Mads prøver på her??

CBE bruker sine mindreårige som reklameplakater, akkurat som Anna Rasmussen:

https://www.aftenposten.no/kultur/i/K5O2o/Kommentar-Caroline-Berg-Eriksen-bruker-sin-egen-datter-som-annonse-Det-er-kanskje-lov_-men-ikke-greit--Sarah-Sorheim

CBE oppfordrer også til kroppspress, blant annet med sine post partum-bilder:

https://www.dagbladet.no/kultur/jeg-foler-meg-feit-fordi-fotballfrue-har-fodt/61874288

Mads Hansen må tørre å sparke litt oppover og ikke bare ta for seg de aller yngste toppbloggerne.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Ultiva skrev:

CBE bruker sine mindreårige som reklameplakater, akkurat som Anna Rasmussen:

https://www.aftenposten.no/kultur/i/K5O2o/Kommentar-Caroline-Berg-Eriksen-bruker-sin-egen-datter-som-annonse-Det-er-kanskje-lov_-men-ikke-greit--Sarah-Sorheim

CBE oppfordrer også til kroppspress, blant annet med sine post partum-bilder:

https://www.dagbladet.no/kultur/jeg-foler-meg-feit-fordi-fotballfrue-har-fodt/61874288

Mads Hansen må tørre å sparke litt oppover og ikke bare ta for seg de aller yngste toppbloggerne.

Lurer på hvor mange ganger jeg skal si det:

Det handler ikke om at AR og CBE har små barn de fronter, det handler om at leserne til CBE er voksne mens AR sine er tenåringer. Det er langt enklere for Hansen å påvirke tenåringer enn voksne, det er elementær psykologi....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, WCKD skrev:

Lurer på hvor mange ganger jeg skal si det:

Det handler ikke om at AR og CBE har små barn de fronter, det handler om at leserne til CBE er voksne mens AR sine er tenåringer. Det er langt enklere for Hansen å påvirke tenåringer enn voksne, det er elementær psykologi....

Leste du den nederste artikkelen jeg linket til? Voksne er også påvirkelige, og kan få mange vonde tanker og usunne holdninger fra f eks CBE. Hvorfor tror du f eks reklameindustrien omsetter for titalls av milliarder hvert år? Det meste av reklame er rettet mot voksne, ergo så er man påvirkelig også da. Og husk at MH er 34 år og godt etablert med kone og barn, for tenåringer så regner jeg egentlig med at han anses som gamlis. 

Endret av Ultiva
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ultiva skrev:

Leste du den nederste artikkelen jeg linket til? Voksne er også påvirkelige, og kan få mange vonde tanker og usunne holdninger fra f eks CBE. Hvorfor tror du f eks reklameindustrien omsetter for titalls av milliarder hvert år? Det meste av reklame er rettet mot voksne, ergo så er man påvirkelig også da. Og husk at MH er 34 år og godt etablert med kone og barn, for tenåringer så regner jeg egentlig med at han anses som gamlis. 

Jeg sier ikke at voksne ikke er påvirkelige, men barn og ungdommer er mye lettere påvirkelige. Derfor har han startet i den enden.

Og alderen til Hansen gjør han ikke til en gamlis for med diskusjonene han har med AR, Falch etc så legger barn og unge også merke til ham.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg dauer av kommentarfeltet hans på IG.  😂Folk krangler, kjefter på han, han er en mobber, men han holder seg rolig og svarer saklig. Liker at han ikke kjefter tilbake. Liker også at han lar kjeftekommentarer stå

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Snuppah00 skrev:

Jeg dauer av kommentarfeltet hans på IG.  😂Folk krangler, kjefter på han, han er en mobber, men han holder seg rolig og svarer saklig. Liker at han ikke kjefter tilbake. Liker også at han lar kjeftekommentarer stå

Generasjon krenket vettu. Jeg ler meg i hjel. Om 20 år har vi knapt en arbeidsdyktig befolkning. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...