Gå til innhold

Mads Hansen


AneKS

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, Kinder skrev:

Enig i at noen av uttalelsene om Raads rumpe kunne vært tonet ned litt, men samtidig trenger vi sånne som Mads som både viser og forteller jenter at man ikke nødvendigvis blir vakrere av å operere seg. Det virker som om at Mads er ekstremt selvironisk ut i fra hva han legger ut om seg selv på insta, og derfor kanskje ikke tenker over at andre som ikke er like selvironisk, eller som er veldig sårbar, opplever det han legger ut som mobbing. Jeg syntes også litt synd i Raad da det sto på som verst, og hun la ut en gråtevideo på insta fordi hun overhodet syntes det var greit det Mads la ut, i tillegg til at hun virket å være den eneste i mediaNorge som må svare for operasjonene sine når det faktisk er andre bloggere som er minst like ille som henne. Uansett, når jeg ser hva hun godkjenner av kommentarer på sin blogg synes jeg ikke synd i henne likevel. Likevel må man ta hensyn til følelsene til folk som opplever seg hengt ut og mobbet, og det mener jeg Mads har gjort. Han har så absolutt tonet ned dette med å vise Raad sine opererte kroppsdeler, og derfor vist at han tar hensyn til hennes følelser. Derfor vil jeg ikke kalle det Mads holder på med for mobbing. 

Bilder Raad, og andre opererte bloggere som Sophie Elise, viser av seg selv, fremmer ofte de opererte delene i sexy positurer. Mads blir da motvekten oppi dette her, og viser til at opererte rumper ikke nødvendigvis gir folk en mer sexy og finere rumpe enn man allerede har. Og det tror jeg veldig mange jenter (og gutter) trenger. 

Ja, er enig i mye av det du sier. Og håper at det blir bedre etterhvert. Men ballen ruller allerede fort. Går ikke en dag uten at jeg ser noe på nett, om det er bare bilder, eller bilde med kommentar, eller kommentater om hvor stygg og ekkel hun er. Og, ja trenger vel ikke å skrive så mye mer, vi alle vet jo hva mange av disse "trollene", ikke har filter i det hele tatt når det er over nett.

Og jeg er enig, jeg syns ikke opererte rumper er så fint, mulig det er mange som går rundt med fine, men da har de jo tatt i såppas lite at det er naturlig ut.

Så ja, det er bra å ha en motpol, men han burde ha tenkt litt annerledes helt fra starten av. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke så greit for disse rosabloggerne som opererer seg, blir «perfekte», tjener på mange klikk og opplever økt oppmerksomhet - både positiv og negativ. Den trygge bloggbobla blir brått utrygg når fotballgutter og div andre gutter begynner å kritisere og latterliggjøre dem. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lollipop90 skrev:

Han er en mobber. Jeg er ganske nøytral i saken om operasjoner. Og at Isabel har gjort en feil, når du tok disse operasjoene; iallefall rumpa, er jo klart.

Men dette har hun innrømt, har man dårlig selvtillit, så ille at det går utover livskvaliteten din, skjønner jeg at folk gjør det. Men det Mads og mange andre gjør nå, er å knuse det lille hun fikk. Det er ikke bra. Skal ikke bruke statusen sin til å lære unge at det er greit å mobbe, fysisk, psykisk, nett eller ikke nett. Og det er det han gjør nå.

Men du synes det er greit at Isabel Raad publiserer de kommentarene som hun gjør? Det er ikke noe dumt i det?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mannen er gull!

På tide at noen gir plastikkbloggerne (offentlig) motstand. 

 

Endret av _Malene
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, BethD skrev:

Syns du??

han minner meg om Thomas Quick... haha

Hva f...? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett, samt svar til disse.
/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så... han har både dame og en sønn! Bra gjort å «holde det skjult» da 👍🏼

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, illnevertell skrev:

Så... han har både dame og en sønn! Bra gjort å «holde det skjult» da 👍🏼

Det synes jeg faktisk er utrolig imponerende! Flere burde gjort som han :) 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, illnevertell skrev:

Så... han har både dame og en sønn! Bra gjort å «holde det skjult» da 👍🏼

Hvor leser dere det? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, charmisss skrev:

Hvor leser dere det? :)

Fant bekreftelse på Mjøndalen Fotball sin Facebook-side fra 30.april 2017. Om du søker på Google finner du det.  Og hyllesten etter hans siste kamp for Mjøndalen, men det er vel eneste jeg har sett og hørt om at han har barn. Heldigvis.

Endret av dovrefaller
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, dovrefaller skrev:

Fant bekreftelse på Mjøndalen Fotball sin Facebook-side fra 30.april 2017. Om du søker på Google finner du det.  Og hyllesten etter hans siste kamp for Mjøndalen, men det er vel eneste jeg har sett og hørt om at han har barn. Heldigvis.

 

Wow, det har virkelig blitt godt skjult ja :) så bra! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han forteller om det i siste episode av Heia Fotball, hvor han blir spurt om hvem "barnet på armen er" fra siste kampen. Snakker også en del om Sraad og sine meninger. Flink og morsom fyr. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BordetErSnudd
På 19.4.2018 den 18.45, Lollipop90 skrev:

Det er å mobbe, når man latterligjør hennes kroppsdeler, da spesielt rumpa hennes. Når innlegg han legger ut, blir slettet felere ganger, men sender de rett ut igjen, så er jo det såppass støtende at det fjernes.

Kan si hva du vil, men akkurat i dette har du feil. Om han snakket mer generelt, og ikke latteligjør kroppen hennes, hadde det være noe annet. Men han velger å gjøre det på den "humoristiske" måten, og vi er over til mobbing. Når han sikter inn på en person.

Skjønner hvorfor han vil ut med dette, men gjør det på en mer voksen måten. Like dårlig forbilde denne karen, som henne da. Lærer at det er lov å mobbe, over nett, så lenge man har en god grunn? Spar meg.

Det han sier, gjør, og viser, gjør til at hundrevis, sikkert mer, kommenterer med veldig støtende, sårende og ødeleggende. 

Ja, hun har valgt yrket sitt osv. Men det får være grenser for hvor mye pes og hat hun skal få, for en feil hun gjorde. 

Sliter selv med en del psykiske ting. Men jeg vil nevne anoreksien/bulimien. For uansett hvor tynn jeg har vært eller hvor feit, så har jeg følt meg stygg og ekkel. jeg har vært sykelig tynn, og jeg har vært sykelig feit. Og jeg tror nok om jeg hadde hatt penger til det da jeg var veldig stor, hadde jeg nok betalt for operasjoner. Men problemet er at jeg hadde følt meg bra ei stund, og så hadde jeg begynt å slanke meg igjen. Eller som noen jeg kjenner som nå må ha operasjoner, helst til alt. De har blitt avhengig, og det er ikke bra.

Poenget mitt er at mange av disse som gjør dette, sliter med noe psykisk.

 Mads bør be følgerne hans slutte med mobbingen de gjør når de kommenterer!

 

 

Hvis hun liksom er så misfornøyd med den gjennomopererte kroppen sin så får hun slutte å pepre internett med seksualiserte bilder av seg selv i minimale og åletrange klær da. Trist hvis hun har psykiske problemer men man kan likevel ikke akseptere at hun nå trigger andre usikre kvinner inn i samme dritten. Jeg heier på Mads Hansen og håper at flere vellykkede menn kan stå frem og fortelle kvinner at de ikke må legge seg under kniven for at mannfolk skal digge dem. Det er på høy tid med en motvekt til dette elleville plastikkhysteriet hos Norges toppbloggere.

Endret av BordetErSnudd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ser at Ulrikke Falch kritiserer ham nå på Instagram. Nå er ikke jeg særlig fan av henne og syns hun overdriver og det blir litt mye til tider, men jeg syns faktisk at hun har et poeng. 

Jeg likte godt humoren til Mads Hansen i både 2 mot 1 og i den dokumentaren om Mjøndalen IF. Har også likt mye av det han har postet på Instagram og diverse sosiale medier. Nå syns jeg derimot at han rett og slett tar det for langt, på en ganske useriøs måte. Hvis han faktisk vil kritisere så burde han gjøre det på en mye mer ordentlig og mindre "mobbete" måte. Hvis han bare er ute etter å ha det moro har jeg mistet all respekt for ham.

Han burde gitt seg for lenge siden eller funnet en ny innfallsvinkel. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frykteligfrustrert skrev:

Så begge sine storyer nå, og ser ikke hvor han bodyshamer kvinner? Ja, kanskje han gikk for langt med den opererte rumpa til Isabel, men ellers ser jeg ikke at han bodyshamer. Syns han er morsom i måten han faktisk tar enkelte på, og det er jo ting de selv har sagt i det offentlige. Akkurat som han selv sier. Ulrikke valgte jo å dele deler av samtalen, og hos han får man se forklaringen han hadde. Så her har han min støtte. 

Jeg tenkte mer på det at han går så hardt på de som har latt seg presse av industrien (for all del de har absolutt et ansvar de også), men ikke har gjort noe for å faktisk ta de som står bak dette. 

Jeg tror en del av problemet er at han skal prøve å lage så mye styr rundt seg selv og være så morsom hele tiden. Han overskygger deler av budskapet ved å selv ta oppmerksomheten. Han hadde vært litt mer ryddig og seriøs i det han påpeker så hadde jeg kanskje hatt mer smaken for det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ulrikke dreit seg ut når hun oppfordret SKAM fansen til å delta mot Mads Hansen. Det er feigt. Og hun har åpenbart tapt hele diskusjonen. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miss summers skrev:

Ulrikke dreit seg ut når hun oppfordret SKAM fansen til å delta mot Mads Hansen. Det er feigt. Og hun har åpenbart tapt hele diskusjonen. 

Enig, hun ødela for sine egne synspunkter og argumentasjon. Men var ikke det også et slags lite stikk og en parodi av nettopp det Mads Hansen har gjort da? Han har jo flere ganger oppfordret sine følgere til å gå inn på andre sine profiler for å trolle. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Drikkeflaska skrev:

Enig, hun ødela for sine egne synspunkter og argumentasjon. Men var ikke det også et slags lite stikk og en parodi av nettopp det Mads Hansen har gjort da? Han har jo flere ganger oppfordret sine følgere til å gå inn på andre sine profiler for å trolle. 

Jeg har fulgt han lenge og må innrømme at det i så fall er noe jeg har gått glipp av. Aldri trollet noen på en slik oppfordring, og ville droppet å følge han om jeg så slikt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, miss summers skrev:

Jeg har fulgt han lenge og må innrømme at det i så fall er noe jeg har gått glipp av. Aldri trollet noen på en slik oppfordring, og ville droppet å følge han om jeg så slikt. 

Jeg har også fulgt ham i noen år, og det er vel en stund siden jeg så det sist, men han brukte å gjøre det ganske jevnlig en eller annen gang tilbake i tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...