Gå til innhold

Trenger råd fra andre rett-frem-damer og -menn: OK å vente så lenge på svar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke grunnen. Han er forelsket i en jente og var redd det kunne forspille sjansene hos henne. Noe jeg respekterer og ønsket han lykke til.

Har ringt en av mine elskere, vi skal se på serie, spise kake, og, du gjetta det, pule. Livet er fint, det.

Anonymkode: a7cf9...1dd

Ja, det er din strategi for å flykte fra følelsene dine...

Anonymkode: 080f7...559

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er din strategi for å flykte fra følelsene dine...

Anonymkode: 080f7...559

Den eneste som mangler moral i denne tråden er deg, du er skikkelig slem. Har følelsen av å være kåt, finner en løsning på det, det er da det motsatte av å flykte. 

Anonymkode: a7cf9...1dd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Sånn går det når du satser på flere samtidig samt viser at du gjør ALT på en gang. Du hørte ikke på noen av mine råd.

Det er heldigvis noen som fortsatt har substans og integriteten i behold. Synes denne mannen har ryggrad. Liker sånne menn.

( og ja, jeg er dame, angående den tidligere kommentaren jeg fikk lenger opp )

Anonymkode: 080f7...559

Det var INGEN som ba deg om råd, heller. Det er forresten ikke råd du kommer med, bare det ene personangrepet etter det andre, rettet mot TS. Jeg kan bare gjenta:

16 hours ago, Ichiko said:

Hvorfor denne trangen til, aldeles uoppfordret, å kritisere trådstarter? Hva er greia? Du fremstår som en klagende mann som skal diktere kvinner til å være slik du vil de skal være. Mann, ja; noe jeg er sikker på at du er. Om du mot all formodning er kvinne, så gjelder det samme: hvorfor kritisere, moralisere og diktere når det spørres om noe?

 

14 hours ago, AnonymBruker said:

Den eneste som mangler moral i denne tråden er deg, du er skikkelig slem. Har følelsen av å være kåt, finner en løsning på det, det er da det motsatte av å flykte. 

Anonymkode: a7cf9...1dd

Jeg er helt enig med deg, TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja nå er jeg her igjen. Løpemannen tok kontakt. Så får vi se, da, om det blir pulings. Han er så jævla sexy at jeg må gi han en sjanse til. Det hadde gått skeis med jenta han var forelska i, han er kåt, og nå er han mye mer personlig og humoristisk på tekst. Se hva som skjer...

Mvh TS

Anonymkode: b01c6...2f4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at han enten jatta med og ikke var så keen. 

Eller gift flørter med tanken om utroskap men ikke klar for å ta steget . Mange lurekuker der ute. Ikke kast bort mer tid på ham. 

Anonymkode: 38e26...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja nå er jeg her igjen. Løpemannen tok kontakt. Så får vi se, da, om det blir pulings. Han er så jævla sexy at jeg må gi han en sjanse til. Det hadde gått skeis med jenta han var forelska i, han er kåt, og nå er han mye mer personlig og humoristisk på tekst. Se hva som skjer...

Mvh TS

Anonymkode: b01c6...2f4

Jaja lykke til 👍

Anonymkode: 38e26...c1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at han enten jatta med og ikke var så keen. 

Eller gift flørter med tanken om utroskap men ikke klar for å ta steget . Mange lurekuker der ute. Ikke kast bort mer tid på ham. 

Anonymkode: 38e26...c1f

Vi bor i en liten by, så jeg vet med sikkerhet at han ikke er gift eller i forhold. Det jeg tror er at han har noen problemer, enten med penisstørrelse, utholdenhet eller ikke klarer å holde den oppe, og derfor ikke tør. Han har lyst, men vil ikke drite seg ut. Håper han overrasket meg positivt.

Ts

Anonymkode: b01c6...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja nå er jeg her igjen. Løpemannen tok kontakt. Så får vi se, da, om det blir pulings. Han er så jævla sexy at jeg må gi han en sjanse til. Det hadde gått skeis med jenta han var forelska i, han er kåt, og nå er han mye mer personlig og humoristisk på tekst. Se hva som skjer...

Mvh TS

Anonymkode: b01c6...2f4

Men skal du la ham behandle deg som en tømmebøtte og et andrevalg bare fordi han er så jævla sexy? 

Anonymkode: ce610...83b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men skal du la ham behandle deg som en tømmebøtte og et andrevalg bare fordi han er så jævla sexy? 

Anonymkode: ce610...83b

Det er jo TS som vil bruke kuken hans? Hvorfor skal det være skamfullt å nyte hverandres kropper? Det er jo bare deilig.

Anonymkode: ce988...92e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men skal du la ham behandle deg som en tømmebøtte og et andrevalg bare fordi han er så jævla sexy? 

Anonymkode: ce610...83b

Når jeg har sex så har begge det godt. Han skal ha fått meg til å komme før han får "tømme" seg. 

Anonymkode: b01c6...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2018 den 20.44, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke grunnen. Han er forelsket i en jente og var redd det kunne forspille sjansene hos henne. Noe jeg respekterer og ønsket han lykke til.

Anonymkode: a7cf9...1dd

Det var jo egentlig en ganske OK grunn.

Anonymkode: a4d1e...f5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? Ønsker du familie? Hvor mange kvinner er slik som deg? 

Anonymkode: 95000...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi bor i en liten by, så jeg vet med sikkerhet at han ikke er gift eller i forhold. Det jeg tror er at han har noen problemer, enten med penisstørrelse, utholdenhet eller ikke klarer å holde den oppe, og derfor ikke tør. Han har lyst, men vil ikke drite seg ut. Håper han overrasket meg positivt.

Ts

Anonymkode: b01c6...2f4

 

Regner med at du traff han i går? Ble du positivt overrasket?

Anonymkode: 41b23...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Regner med at du traff han i går? Ble du positivt overrasket?

Anonymkode: 41b23...8b8

Nei jeg sa han fikk ta kontakt når det passer, har ikke snakka med han etter det. Tar det kuli i mellomtida. Vet han var på noe fjelltur i går, så kan være han sier noe i dag.

Anonymkode: b01c6...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Regner med at du traff han i går? Ble du positivt overrasket?

Anonymkode: 41b23...8b8

Nei jeg sa han fikk ta kontakt når det passer, har ikke snakka med han etter det. Tar det kuli i mellomtida. Vet han var på noe fjelltur i går, så kan være han sier noe i dag.

Anonymkode: b01c6...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Regner med at du traff han i går? Ble du positivt overrasket?

Anonymkode: 41b23...8b8

Nei jeg sa han fikk ta kontakt når det passer, har ikke snakka med han etter det. Tar det kuli i mellomtida. Vet han var på noe fjelltur i går, så kan være han sier noe i dag.

Anonymkode: b01c6...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? Ønsker du familie? Hvor mange kvinner er slik som deg? 

Anonymkode: 95000...50e

I innlegg #27 har jeg skrevet at jeg har et veldig godt liv og at ingen trenger å bekymre seg for meg. Det gjelder ennå. Når det gjelder hvor mange kvinner som er slik som meg, så vet jeg ikke helt hva du mener. Jeg kan heller ikke svare på vegne av alle kvinner. Men det er vel ganske allment kjent at "alle" kvinner blir kåte i løpet av livet? 

De andre spørsmålene har ingenting med temaet å gjøre, her ser det bare ut som du er sitter på en høy hest og er ute etter noe å å kritisere og moralisere.

 

Anonymkode: b01c6...2f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg sa han fikk ta kontakt når det passer, har ikke snakka med han etter det. Tar det kuli i mellomtida. Vet han var på noe fjelltur i går, så kan være han sier noe i dag.

Anonymkode: b01c6...2f4

 

Da er det jo bare å vente å se da! Ikke bry deg om dem som moraliserer, det er mange kvinner som har elskere og nyter det. Det er selvsagt like lov for kvinner å ha et rent seksuelt forhold til en mann som for menn å ha det...

 

Anonymkode: 41b23...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2018 den 1.01, AnonymBruker skrev:

Hva er det med damer idag?

Hvorfor er så få av dere selektive?

Her gjør du en STOR tabbe ts. Du viser at du er villig til å gjøre ALT på en gang.

Lær deg til å bli mer kostbar.

Ingen vil ha noen de får med en gang.

Anonymkode: 080f7...559

Joda, det er det mange mennesker som vil. Folk som ikke gidder spill og drama for eksempel.

Hilsen rett-frem-jente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...