Gå til innhold

Trenger råd fra andre rett-frem-damer og -menn: OK å vente så lenge på svar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt være, bare stusselig at han sier ja til å bli med, da. Han er heller ikke på jakt etter kjæreste, det står i profilen hans.

Anonymkode: a7cf9...1dd

Kanskje han fikk vite det i ettertid. 

Tenker og at dere kanskje er altfor forskjellige, har helt ulik moral ol. Det er ikke akkurat turnon å få ei sånn mld hvis man vet at vedkommende som sender den er i et forhold...Ingen personlige grenser.

Anonymkode: 080f7...559

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver at du er attraktiv ts, men beklager å si det, for meg hadde ikke en mann som hadde opptrådt som deg, vært noe attraktiv i mine øyne. Attraktivitet handler ikke bare om utseende, men og om personlige grenser, at man har en viss moral, at man ikke alltid må ha bekreftelse ( noe jeg føler at du trenger utifra det du skrev ), at man verner om seg selv, ikke leter etter andre mens man ser en person osv. Dette er ikke dømmende ment.

Hvis han aldri svarer, kan du jo kanskje reflektere litt over det jeg har skrevet. Lykke til!

Anonymkode: 080f7...559

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han fikk vite det i ettertid. 

Tenker og at dere kanskje er altfor forskjellige, har helt ulik moral ol. Det er ikke akkurat turnon å få ei sånn mld hvis man vet at vedkommende som sender den er i et forhold...Ingen personlige grenser.

Anonymkode: 080f7...559

På tinder er det helt normalt å gå rett på sak og kun være ute etter sex. Ikke noe poeng å gå rundt grøten bare for å vise at man har god moral. Det kan man fint ha selvom man vil ha sex vettu 

Anonymkode: cef83...319

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På tinder er det helt normalt å gå rett på sak og kun være ute etter sex. Ikke noe poeng å gå rundt grøten bare for å vise at man har god moral. Det kan man fint ha selvom man vil ha sex vettu 

Anonymkode: cef83...319

For meg mangler man personlige grenser hvis man spør fremmede på nettet om å ha sex, selv om det evt er "helt normalt på tinder". 

Anonymkode: 080f7...559

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver at du er attraktiv ts, men beklager å si det, for meg hadde ikke en mann som hadde opptrådt som deg, vært noe attraktiv i mine øyne. Attraktivitet handler ikke bare om utseende, men og om personlige grenser, at man har en viss moral, at man ikke alltid må ha bekreftelse ( noe jeg føler at du trenger utifra det du skrev ), at man verner om seg selv, ikke leter etter andre mens man ser en person osv. Dette er ikke dømmende ment.

Hvis han aldri svarer, kan du jo kanskje reflektere litt over det jeg har skrevet. Lykke til!

Anonymkode: 080f7...559

Jeg får makk av det moralske preiket ditt gjennom hele tråden. Helt greit med ulike syn, men vi har skjønt det nå at du synes det er galt. 

TS, jeg syns du skal foreslå et konkret tidspunkt og sted og spør om det er ok. Hvis han ikke svarer på det engang, så har han feiga ut.

Anonymkode: 60a78...950

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg mangler man personlige grenser hvis man spør fremmede på nettet om å ha sex, selv om det evt er "helt normalt på tinder". 

Anonymkode: 080f7...559

Men så holder du deg vel unna tinder selv da? La folk gjøre hva de vil

Anonymkode: cef83...319

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver at du er attraktiv ts, men beklager å si det, for meg hadde ikke en mann som hadde opptrådt som deg, vært noe attraktiv i mine øyne. Attraktivitet handler ikke bare om utseende, men og om personlige grenser, at man har en viss moral, at man ikke alltid må ha bekreftelse ( noe jeg føler at du trenger utifra det du skrev ), at man verner om seg selv, ikke leter etter andre mens man ser en person osv. Dette er ikke dømmende ment.

Hvis han aldri svarer, kan du jo kanskje reflektere litt over det jeg har skrevet. Lykke til!

Anonymkode: 080f7...559

Jo det er ganske dømmende men det du skriver nå. Du ramser opp en del greier ut i fra veldig lite informasjon fra meg, kanskje fordi det er slik du forbinder med personer som har fortalt deg lignende historier.

Syns det er forferdelig mye jatting om "turn-on" og "turn-off" og å oppføre meg ditt og datt. "Dere dødelige" har så rare tanker om ting, vi henger tydeligvis i forskjellige kretser. Jeg har et veldig godt liv, så ingen trenger å bekymre seg for meg her. Det er vår og hormonene bruser, naturen går sin gang og jeg vil bare pule. 

Han har sagt han vil, men han kommuniserer rart - det er det som er temaet her. Så jeg ønsker bare å høre fra likesinnede hva de hadde gjort, eller hva menn som ikke blir skremt av "slik forferdelig oppførsel" hadde ønsket. Det er jeg som bestemmer hva jeg gjør videre til slutt, men det er fint å høre fra andre hvordan de ville gått frem.

Anonymkode: a7cf9...1dd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo det er ganske dømmende men det du skriver nå. Du ramser opp en del greier ut i fra veldig lite informasjon fra meg, kanskje fordi det er slik du forbinder med personer som har fortalt deg lignende historier.

Syns det er forferdelig mye jatting om "turn-on" og "turn-off" og å oppføre meg ditt og datt. "Dere dødelige" har så rare tanker om ting, vi henger tydeligvis i forskjellige kretser. Jeg har et veldig godt liv, så ingen trenger å bekymre seg for meg her. Det er vår og hormonene bruser, naturen går sin gang og jeg vil bare pule. 

Han har sagt han vil, men han kommuniserer rart - det er det som er temaet her. Så jeg ønsker bare å høre fra likesinnede hva de hadde gjort, eller hva menn som ikke blir skremt av "slik forferdelig oppførsel" hadde ønsket. Det er jeg som bestemmer hva jeg gjør videre til slutt, men det er fint å høre fra andre hvordan de ville gått frem.

Anonymkode: a7cf9...1dd

"You cant ride two horses with one ass", er det et uttrykk som heter. Da får du ta konsekvensene av det ts! 

 

Anonymkode: 080f7...559

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"You cant ride two horses with one ass", er det et uttrykk som heter. Da får du ta konsekvensene av det ts! 

 

Anonymkode: 080f7...559

xD konsekvensene av hva?

Anonymkode: a7cf9...1dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

xD konsekvensene av hva?

Anonymkode: a7cf9...1dd

Google uttrykket, så kanskje du skjønner det...

Anonymkode: 080f7...559

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Google uttrykket, så kanskje du skjønner det...

Anonymkode: 080f7...559

Nei, da glemmer jeg det heller. 

Anonymkode: a7cf9...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Google uttrykket, så kanskje du skjønner det...

Anonymkode: 080f7...559

Kom deg tilbake til bedehuset i Pinsemenigheten, du.

Anonymkode: 60a78...950

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La igjen en liten beskjed til han for et par timer siden. Ikke noe svar ennå:laugh:

Noen som vil inngå veddemål?:fnise:

Anonymkode: a7cf9...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er det med damer idag?

Hvorfor er så få av dere selektive?

Her gjør du en STOR tabbe ts. Du viser at du er villig til å gjøre ALT på en gang.

Lær deg til å bli mer kostbar.

Ingen vil ha noen de får med en gang.

Anonymkode: 080f7...559

17 hours ago, AnonymBruker said:

Synes det siste du nevnte her blir bare feil. Det er ikke alle menn som liker damer som er klar med en gang de viser litt interesse...Menn liker også jakten. Er dama klar med en gang, ødelegger det jo spenningen, samt viser og at dama kan være lite selektiv.

Anonymkode: 080f7...559

17 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke alle menn som liker damer som bare vil ha sex og ikke noe mer. Noen finner det karaktertrekket kjipt, noen kanskje ufeminint. Og du viser også at du legger ikke så mye i å være intim med en mann, og for en god del menn er det lite attraktivt. Menn liker å føle seg spesielle. Ikke som en i rekka...

P.s: endel som holder på som, deg er evt blir emosjonelt avstumpa over tid, og det er heller ikke attraktivt. 

Anonymkode: 080f7...559

17 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor vil du ikke heller ha kontakt med følelsene dine å se om du kan bli mer emosjonelt bundet til han FØR du hopper rett til sengs med han?

Jeg er dame, men det hadde vært turnoff for meg hvis det var bare dette en mann fokuserte på. Jeg ønsker at en mann ser meg, liker meg, ikke bare er opptatt å få egen stimulans...Da hadde jeg vært kjapt ute av bildet, på samme måte som denne mannen "din" ts...

P.s: nå er ikke jeg "rett frem dame", så kanskje du ikke vil høre på mine råd. Anyway; jeg skjønner han. Det hadde vært for easy...

Anonymkode: 080f7...559

16 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje han ble skuffa over at du er en sånn type jente/dame...Kanksje han ikke takler at du er så rett på, og da er null svar , hans svar.

Hvis du ikke har mer tålmodighet enn dette, synes jeg synd på din evt fremtidige partner. 

Anonymkode: 080f7...559

16 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er jo ganske vesentlig. Du skrev at dere visste hvem hverandre var. Godt mulig han da vet dette og at det er turnoff for han. Ingen vil være nr 2...( selv om DU ikke er på jakt etter en kjæreste ).

Anonymkode: 080f7...559

16 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje han fikk vite det i ettertid. 

Tenker og at dere kanskje er altfor forskjellige, har helt ulik moral ol. Det er ikke akkurat turnon å få ei sånn mld hvis man vet at vedkommende som sender den er i et forhold...Ingen personlige grenser.

Anonymkode: 080f7...559

16 hours ago, AnonymBruker said:

Du skriver at du er attraktiv ts, men beklager å si det, for meg hadde ikke en mann som hadde opptrådt som deg, vært noe attraktiv i mine øyne. Attraktivitet handler ikke bare om utseende, men og om personlige grenser, at man har en viss moral, at man ikke alltid må ha bekreftelse ( noe jeg føler at du trenger utifra det du skrev ), at man verner om seg selv, ikke leter etter andre mens man ser en person osv. Dette er ikke dømmende ment.

Hvis han aldri svarer, kan du jo kanskje reflektere litt over det jeg har skrevet. Lykke til!

Anonymkode: 080f7...559

16 hours ago, AnonymBruker said:

For meg mangler man personlige grenser hvis man spør fremmede på nettet om å ha sex, selv om det evt er "helt normalt på tinder". 

Anonymkode: 080f7...559

16 hours ago, AnonymBruker said:

"You cant ride two horses with one ass", er det et uttrykk som heter. Da får du ta konsekvensene av det ts! 

Anonymkode: 080f7...559

16 hours ago, AnonymBruker said:

Google uttrykket, så kanskje du skjønner det...

Anonymkode: 080f7...559

Det var da faen til mas. Du alene har stått for nøyaktig en tredjedel av samtlige innlegg hittil i tråden, og ikke én eneste gang evner du å svare på trådstarters spørsmål. Du burde egentlig rapporteres for å spamme ned og avspore en tråd med det som ikke er annet enn moralisering fra din side.

Hvorfor denne trangen til, aldeles uoppfordret, å kritisere trådstarter? Hva er greia? Du fremstår som en klagende mann som skal diktere kvinner til å være slik du vil de skal være. Mann, ja; noe jeg er sikker på at du er. Om du mot all formodning er kvinne, så gjelder det samme: hvorfor kritisere, moralisere og diktere når det spørres om noe? Er det så galt for deg at folk har sex?

Til deg, TS: jeg beklager, men du får ringe en av de andre elskerne dine, tror han typen på Tinder er å glemme. Her er en video om en sånn mann:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ichiko skrev:

 

 

Er dette virkelig en greie altså?? Da har jeg vel bare vært heldig som ikke har møtt på sånne før, da. 

TS

Anonymkode: a7cf9...1dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er dette virkelig en greie altså?? Da har jeg vel bare vært heldig som ikke har møtt på sånne før, da. 

TS

Anonymkode: a7cf9...1dd

Tydellgvis en greie, ja. "Store i kjeften og snare til å springe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, Ichiko skrev:

Tydellgvis en greie, ja. "Store i kjeften og snare til å springe".

Jepp, nå avslo han i siste liten.😂

Anonymkode: a7cf9...1dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når du satser på flere samtidig samt viser at du gjør ALT på en gang. Du hørte ikke på noen av mine råd.

Det er heldigvis noen som fortsatt har substans og integriteten i behold. Synes denne mannen har ryggrad. Liker sånne menn.

( og ja, jeg er dame, angående den tidligere kommentaren jeg fikk lenger opp )

Anonymkode: 080f7...559

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn går det når du satser på flere samtidig samt viser at du gjør ALT på en gang. Du hørte ikke på noen av mine råd.

Det er heldigvis noen som fortsatt har substans og integriteten i behold. Synes denne mannen har ryggrad. Liker sånne menn.

( og ja, jeg er dame, angående den tidligere kommentaren jeg fikk lenger opp )

Anonymkode: 080f7...559

Nei det er ikke grunnen. Han er forelsket i en jente og var redd det kunne forspille sjansene hos henne. Noe jeg respekterer og ønsket han lykke til.

Har ringt en av mine elskere, vi skal se på serie, spise kake, og, du gjetta det, pule. Livet er fint, det.

Anonymkode: a7cf9...1dd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...