Gå til innhold

Noen som har erfaring med fitline/cellreset slankekur?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk anbefalt disse produktene pga helseplager.. så brukte de ikke for slanking..

Var litt desp og villig til å prøve alt for å bli bedre.. tok noen bokser med pulver som jeg blandet med vann og drakk. Merket ingen forskjell annet enn at det slet på tennene.. ga rett og slett syreskader! Det ga seg da jeg sluttet på produktene. Men det funker sikkert som en quickfix på vektnedgang som alle andre slankeprodukter..

Anonymkode: 94aed...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg har ingen erfaring med cellreset, har bare lest en del om det av nysgjerrighet.

Men FitLine har jeg svært god erfaring med som et kosttilskudd. Har brukt det daglig siden midten av mars, og for meg så er det livet før og etter FitLine. Det har gitt meg mye bedre søvn og enormt mye mer overskudd. Jeg føler meg rett og slett friskere. Jeg har gått ned ca 5 kg siden jeg begynte på det, dette er nok et resultat av det økte overskuddet som igjen har gitt meg mer treningslyst. Optimalsettet til FitLine gir også en viss metthetsfølelse, så jeg spiser også mindre og tar sunnere valg nå da kroppen får det den trenger av vitaminer og mineraler hver dag. Jeg kan forstå at folk er skeptiske til hele opplegget rundt distribusjonen av produktet, og jeg må ærlig inrømme at jeg var det selv. Men for meg har det gjort underverker, og for første gang på mange år kjenner jeg at kroppen er balansert. Kjenner mange som bruker det, og alle har samme positive erfaring. Men da kun som kosttilskudd, ikke i forbindelse med cellreset.  

Anonymkode: 3b325...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Har ingen erfaring med den slankekuren, men jeg bruker produktene fra fitline og elsker det! Jeg tok b12-sprøyter før og det kunne jeg slutte på, så er første gang jeg tar opp b12 av noe helsekostprodukt. 

Anonymkode: 09baa...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bathshe skrev (På 17.9.2022 den 18.23):

Jeg tror det fungerer veldig dårlig uten tilskuddene!

Men det fungerer like dårlig MED tilskuddene. Disse firmaene er ute etter å tjene penger, ikke å gi folk bedre helse. De tjener penger fordi mange er desperate og tror de må gjøre drastiske tiltak.

What 😅 Altså folk fortsetter jo ikke på fitline hvis det IKKE gir dem bedre helse… folk fortsetter jo HVIS de merker en markant forskjell.. er bare å prøve - og slutte på det hvis man ikke merker noe. 

Anonymkode: 09baa...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.8.2018 den 1.05):

Jeg har ingen erfaring med cellreset, har bare lest en del om det av nysgjerrighet.

Men FitLine har jeg svært god erfaring med som et kosttilskudd. Har brukt det daglig siden midten av mars, og for meg så er det livet før og etter FitLine. Det har gitt meg mye bedre søvn og enormt mye mer overskudd. Jeg føler meg rett og slett friskere. Jeg har gått ned ca 5 kg siden jeg begynte på det, dette er nok et resultat av det økte overskuddet som igjen har gitt meg mer treningslyst. Optimalsettet til FitLine gir også en viss metthetsfølelse, så jeg spiser også mindre og tar sunnere valg nå da kroppen får det den trenger av vitaminer og mineraler hver dag. Jeg kan forstå at folk er skeptiske til hele opplegget rundt distribusjonen av produktet, og jeg må ærlig inrømme at jeg var det selv. Men for meg har det gjort underverker, og for første gang på mange år kjenner jeg at kroppen er balansert. Kjenner mange som bruker det, og alle har samme positive erfaring. Men da kun som kosttilskudd, ikke i forbindelse med cellreset.  

Anonymkode: 3b325...e0e

Skriver under på dette 👍🏻 
Gått på det i 4 år. 

Anonymkode: 09baa...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.4.2018 den 20.00):

Ja dere får si hva dere vil. Jeg for min del la på meg mine kilo i en rekordfart da jeg fikk en treningsskade og ser virkelig ingen grunn til at dere skal ha rett. Har virkelig ikke planer om å spise meg opp igjen når jeg er ferdig med quickfixn. 

Anonymkode: cb18c...e73

Ingen har vel planer om å spise seg opp eller legge på seg. 

Men så skjer livet :)

Anonymkode: 80df6...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...