Gå til innhold

Dama har hatt gruppesex


karl hammer

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, karl hammer skrev:

Det er jo mye som er lovlig, men som kanskje ikke alle synts er helt greit. Har ikke kjærestens seksuelle fortid noe som helst å si? 

La oss snu spørsmålet - synes du at din fortid skal ha noe å si for kjæresten din? Eller gjelder dydighetskravet bare kvinner? 

Anonymkode: 054ce...6bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, karl hammer skrev:

Hei!

Jeg har vært sammen med ei dame i litt over to år nå, og fikk nettopp vite at hun har hatt gruppesex. Det var en firkant med henne, typen hennes og et annet par. Jeg kjente jeg synts det var ekkelt og veldig usexy å høre. Vet ikke hvorfor hun fortalte med det heller. Hun trodde kanskje jeg synts det var kult å høre, men for meg virker hun bare billig og løs. Det er ekkelt å tenke på at hun har hatt sex med en annen fyr, mens typen hennes var i samme rom og hadde sex med ei annen jente. For meg er det en ganske drøy ting og jeg begynner å tenke på hvilke andre ting hun kanskje også har gjort. Vi har snakket en del om å stifte familie og få barn sammen, men jeg kjenner at jeg har fått et litt annet syn på henne etter det hun fortalte meg. Vil jeg at hun skal være mor til mine barn eller skal jeg prøve å finne noen med en mindre drøy fortid?

Man gjør ting når man er ung (eller eldre), som man slettes ikke vil gjøre senere. Og ikke er stolt av. At hun har gjort dette bør ikke definere henne som en person som er "sånn eller sånn". Du vet heller ikke hvorfor hun gjorde det. Det kan det være mange grunner til.

Hun fortalte deg det. Det hadde hun ikke trengt å gjøre, men det viser at hun har tillit til deg. Det at du ikke takler alt hun har vært med på er også ok. 

Men nå må du se på hva som gjør at du er sammen med henne. Er hun drømmedama? På alle måter? Sånn at hun passer supert med deg? Da bør du la dette gå, og innse at hun har en fortid som du ikke liker. Men i livet videre vil ikke dette innvirke på dere. Selv om hun gjorde dette da hun var sammen med sin eks, så betyr ikke det at hun fortsatt er troende til å gjøre noe lignende, eller at hun liker tanken på å gjøre det. Det ser heller ut som at hun vil ha alt klart og fint mellom dere, uten noen hemmeligheter og ting den andre ikke bør få vite. Hun har vært ærlig, og det er en god egenskap.

 

 

Anonymkode: 62c14...ac1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, karl hammer skrev:

Det er jo mye som er lovlig, men som kanskje ikke alle synts er helt greit. Har ikke kjærestens seksuelle fortid noe som helst å si? 

Jo, det har det. Men det er mange som er med på mye rart når de er unge, uten helt å ville det selv. Jeg hadde et mye mer utsvevende sexliv da jeg var ung enn nå når jeg er litt eldre.

Nå setter jeg mye mer grenser for hva som er ok.

 

Anonymkode: 62c14...ac1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Døh, de fleste menn hadde lett blitt med på gruppesex eller trekant om de fikk sjansen. Nå sier ikke ts noe om hans seksuelle verdier så det er ikke det denne tråden handler om, den handler om at han ikke liker at HUN har gjort det. Og å ha prøvd gruppesex én gang er ikke å ha en promiskuøs livsstil. Kan til og med godt hende det bare var to par som hadde sex i samme rom og ikke engang med hverandre samtidig. 

Å snakke om å miste respekten pga noe sånt syns jeg er dømmende, urimelig og utdatert. Hun har ikke sugd 14 kukker i uka og hatt bukkakeparty hver helg. 

Anonymkode: e8502...263

Det handler jo nettopp om mine seksuelle verdier. Selv er jeg 28 år og jeg har hatt 8 sexpartnere. Jeg er ikke jomfru og jeg forventer heller ikke at hun er det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hårstrikk79 skrev:

I dag så skal det liksom ikke være lov å reagere på noe som helst, før man blir kalt dømmende og fordomsfull. 

Jeg er ekstremt lite sjalu. Både når det gjelder fortid og nåtid. Men hadde jeg fått vite at kjæresten min hadde deltatt i gruppesex sammen med tre andre, så hadde jeg også reagert. Jeg syns rett og slett det er ekkelt å tenke på. 

Jeg har selv deltatt i 3-kant med to menn. Det er ikke noe jeg liker å tenke tilbake på, for det var ikke noen "høydare" seksuelt sett, men vi hadde en nærhet vi 3, som vi tok med i senga. Vi var gode venner på alle måter, for å si det sånn, og vi gjorde mye sammen i hverdagen ellers. De to mennene hadde ikke noe med hverandre å gjøre seksuelt da.

Jeg har ikke noen vonde følelser overfor de eller det som skjedde. Vi hadde et veldig godt vennskap alle 3 da det foregikk, men det er ikke noe jeg forteller til noen. Og det skjedde flere ganger.

Dette er 20 år siden, og mye har skjedd siden da. Jeg har jo selv forandret meg mye. Og jeg har ikke kontakt med de nå, fordi jeg har flyttet til en annen landsdel.

Mannen min vet ikke noe om det, og det trenger han ikke å vite heller. Jeg ville jo ikke gjort det samme nå, uansett situasjon.

Og jeg er ei dame som de fleste anser som er veldig ordentlig og skikkelig. Og det har jeg også blitt. Jeg ser ikke at min opplevelse med mine to venner for 20 år siden kan spille en stor rolle i forholdet jeg har til mannen min. Det var sånn det var da, men det var det ikke etterpå. 

Jeg har vært sammen og gift med mannen min i mange år, men jeg har ikke fortalt han om at jeg har hatt trekant med to menn som også var mine nærmeste venner på den tida. Vi bor langt unna, men jeg er ganske sikker på at disse mennene ikke ville fortalt noe om dette. 

 

 

Anonymkode: 62c14...ac1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, karl hammer skrev:

Hei!

Jeg har vært sammen med ei dame i litt over to år nå, og fikk nettopp vite at hun har hatt gruppesex. Det var en firkant med henne, typen hennes og et annet par. Jeg kjente jeg synts det var ekkelt og veldig usexy å høre. Vet ikke hvorfor hun fortalte med det heller. Hun trodde kanskje jeg synts det var kult å høre, men for meg virker hun bare billig og løs. Det er ekkelt å tenke på at hun har hatt sex med en annen fyr, mens typen hennes var i samme rom og hadde sex med ei annen jente. For meg er det en ganske drøy ting og jeg begynner å tenke på hvilke andre ting hun kanskje også har gjort. Vi har snakket en del om å stifte familie og få barn sammen, men jeg kjenner at jeg har fått et litt annet syn på henne etter det hun fortalte meg. Vil jeg at hun skal være mor til mine barn eller skal jeg prøve å finne noen med en mindre drøy fortid?

Madonna/hore, er det det du tenker?

Enten så er hun en som har sex med alle, eller så er hun en som ikke har sex med andre enn den hun er gift med. er det det du tenker?. Og du vet selv at hun har hatt sex før, men det har du sikkert også hatt. Eller var du jomfru da dere ble sammen?

Har du hatt samme tanker om deg selv, at du burde vært jomfru før du fant en du skulle gifte deg med og få barn med? 

Jeg synes ikke fortiden hennes er så drøy. Hun fortalte deg at hun har hatt firkant. Men fortalte hun deg om det hun følte i forbindelse med det? Mange kvinner er med på mye fordi de føler de må. Jeg vet ikke hva hun følte her, men det er ikke sikkert at hun var pådriver for det.

 

Anonymkode: 62c14...ac1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:


Nei, for det har moralen lært meg. Bare Gud kan dømme, og vi er ikke i en posisjon til å dømme andre mennesker for deres valg så lenge det ikke er skadelig for de inkluderte (som overgrep, tvang, vold, horekjøp, drap osv) .
Det derimot samfunnet har lært deg åpenbart er at kvinner som eksperimenterer med forskjellige former av sex og partnere skal dømmes og ikke haes respekt for, men det er bare noe tull vi blir fortalt. Tenk litt sjæl

Anonymkode: e8502...263

Jeg har stor respekt for henne som person, men tanken på at hun har hatt gruppesex synts jeg er ekkel. Noen menn tenner sikkert på å høre om sånt, men jeg er ikke en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars deg. Gjør det slutt og bli heller sammen med en grå mus som aldri har onanert. 

Hun burde forøvrig være jomfru også. Er vel selvbildet ditt det er noe galt med her, TS, så det beste er å finne noen med like lavt og aller helst enda lavere selvbilde enn deg selv. 

Anonymkode: 4aa9c...81c

Ja, for de finnes bare to typer damer i verden: Enten jomfruer eller de som har hatt gruppesex....... Selvbildet mitt har jeg ingen problemer med.

Endret av karl hammer
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts, hvor mange partnere har du selv hatt og hvilke seksuelle ting har du gjort med dem? Er du jomfruelig selv? 

Anonymkode: 054ce...6bd

Jeg tror jeg er ganske normal på det området. Er 28 år gammel og har hatt sex med 8 stk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville faktisk reagert på å få en sånn historie servert jeg også, og derfor holder jeg meg til regelen "Spør aldri om noe du ikke tåler å få et ærlig svar på" når det kommer til kjæresten og tidligere forhold. Kjæresten min var ganske ukritisk når det gjaldt å fortelle om generelle hyggelige stunder med han og eksen, såpass at jeg til slutt sa at jeg faktisk ikke var interessert i å vite om alle de koselige detaljene i forholdet deres. På det seksuelle så har vi derimot hele tiden hatt en sånn stille enighet om å ikke fortelle eller grave for mye i den fortiden, og jeg tror de fleste par synes det er ubehagelig begge veier - altså, både å få vite og å måtte svare på sånne spørsmål. Noen ting er best bak en lukket dør, og sterke seksuelle preferanser er kanskje en av dem.

Jeg stusser på at hun forteller deg dette, om det ble sagt helt uoppfordret. Dersom du derimot hadde spurt om hva som er det drøyeste hun har gjort og hun hadde svart ærlig, så synes jeg du skulle satt pris på den egenskapen og heller sparket deg selv mentalt i leggen om du ikke tålte svaret ;) Ellers er jeg enig med flere andre her, at om du ikke klarer å leve med det hun har gjort en gang lenge før din tid så er dere ikke ment for hverandre.

Anonymkode: 06447...279

Hun sa det helt uoppfordret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for å dømme og være urimelig og utdatert er jo så fryktelig dumt? For det har samfunnet lært deg? Eller det var noe du kom frem til etter å ha brukt mange år på å reflektere?

Anonymkode: 46450...aee

Sier ikke at jeg har mistet all respekt for henne, men jeg synts det var veldig unødvendig av henne å fortelle meg det. Jeg synts det er ekkelt å tenke på at dama mi har ligget med 3 andre samtidig....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, anonymjente21 skrev:

Hvor gammel er du? Hvordan er fortiden din? Har du hatt sex med fler enn 4 jenter? 

Jeg vil heller ikke ha en kjæreste som er drøy. Hvis du er rundt 20 og ca. Like pen som meg, så kanskje du heller kan date meg :)

Helt greit å ikke ville ha ei med drøy fortid, jeg forstår det og du har rett til å mene hva du vil. 

Men jeg har et stort krav, og det er at du er ærlig og trofast. 

Jeg er 28 år og har hatt sex med 8 jenter til sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:


Nei, for det har moralen lært meg. Bare Gud kan dømme, og vi er ikke i en posisjon til å dømme andre mennesker for deres valg så lenge det ikke er skadelig for de inkluderte (som overgrep, tvang, vold, horekjøp, drap osv) .
Det derimot samfunnet har lært deg åpenbart er at kvinner som eksperimenterer med forskjellige former av sex og partnere skal dømmes og ikke haes respekt for, men det er bare noe tull vi blir fortalt. Tenk litt sjæl

Anonymkode: e8502...263

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts, hvor mange partnere har du selv hatt og hvilke seksuelle ting har du gjort med dem? Er du jomfruelig selv? 

Anonymkode: 054ce...6bd

Jeg er 28 år og har hatt sex med 8 jenter. Nei, det var ikke 9-kant.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du reagert på samme måte om hun fortalte om mer vanlige seksuelle erfaringer? Eller er det gruppesex i seg selv som er problemet?

Jeg bryr meg egentlig minimalt om en kjærestes seksuelle fortid. Men jeg har allikevel opplevd at jeg synes det er ekkelt å høre om den. 

Anonymkode: f1bec...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Fluffe skrev:

La henne finne seg en fyr som ikke er så kjedelig som deg da.

Kjedelig? Fordi man ikke har sans for gruppesex? Seriøst?

Anonymkode: c45e4...4dd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo noe hun gjorde før dere ble sammen?

Er det ikke greit å vite at hun faktisk har levd litt og prøvd ut enkelte ting før hun slår seg til ro, enn at hun plutselig står i et fast forhold og angrer på alt det hun ikke gjorde?

 

Anonymkode: f2cea...086

Hva hvis hun vil prøve det igjen? Det vil ikke jeg være med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, karl hammer skrev:

Hei!

Jeg har vært sammen med ei dame i litt over to år nå, og fikk nettopp vite at hun har hatt gruppesex. Det var en firkant med henne, typen hennes og et annet par. Jeg kjente jeg synts det var ekkelt og veldig usexy å høre. Vet ikke hvorfor hun fortalte med det heller. Hun trodde kanskje jeg synts det var kult å høre, men for meg virker hun bare billig og løs. Det er ekkelt å tenke på at hun har hatt sex med en annen fyr, mens typen hennes var i samme rom og hadde sex med ei annen jente. For meg er det en ganske drøy ting og jeg begynner å tenke på hvilke andre ting hun kanskje også har gjort. Vi har snakket en del om å stifte familie og få barn sammen, men jeg kjenner at jeg har fått et litt annet syn på henne etter det hun fortalte meg. Vil jeg at hun skal være mor til mine barn eller skal jeg prøve å finne noen med en mindre drøy fortid?

Dette er enkelt. Dama di er ikke redd for å fortelle noe som helst. Hun er trygg på deg, ærlig og du kan stole på henne. Dersom det er noe du lurer på så kan du rett og slett spørre og få presise svar.

I min verden så er drømmedama både til å stole på og glad i sex.   Dersom du vil ha dame som er mindre sexglad, så kan du i såfall slå opp.  

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville du reagert på samme måte om hun fortalte om mer vanlige seksuelle erfaringer? Eller er det gruppesex i seg selv som er problemet?

Jeg bryr meg egentlig minimalt om en kjærestes seksuelle fortid. Men jeg har allikevel opplevd at jeg synes det er ekkelt å høre om den. 

Anonymkode: f1bec...0e0

Jeg skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal fortelle om alle ekskjærester og alle man har ligget med før til den nye kjæresten sin. Hvis det er sånn (som mange her inne på tråden skriver) at man ikke skal tenke på fortiden og hva som har vært før, så hvorfor må man fortelle om den da?? At hun har hatt sex med andre før meg, det vet jeg, men for meg er det en stor forskjell om man har ligget med 10 eller 200 stk.

Endret av karl hammer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...