Gå til innhold

Dama har hatt gruppesex


karl hammer

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for å dømme og være urimelig og utdatert er jo så fryktelig dumt? For det har samfunnet lært deg? Eller det var noe du kom frem til etter å ha brukt mange år på å reflektere?

Anonymkode: 46450...aee


Nei, for det har moralen lært meg. Bare Gud kan dømme, og vi er ikke i en posisjon til å dømme andre mennesker for deres valg så lenge det ikke er skadelig for de inkluderte (som overgrep, tvang, vold, horekjøp, drap osv) .
Det derimot samfunnet har lært deg åpenbart er at kvinner som eksperimenterer med forskjellige former av sex og partnere skal dømmes og ikke haes respekt for, men det er bare noe tull vi blir fortalt. Tenk litt sjæl

Anonymkode: e8502...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag så skal det liksom ikke være lov å reagere på noe som helst, før man blir kalt dømmende og fordomsfull. 

Jeg er ekstremt lite sjalu. Både når det gjelder fortid og nåtid. Men hadde jeg fått vite at kjæresten min hadde deltatt i gruppesex sammen med tre andre, så hadde jeg også reagert. Jeg syns rett og slett det er ekkelt å tenke på. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg. Gjør det slutt og bli heller sammen med en grå mus som aldri har onanert. 

Hun burde forøvrig være jomfru også. Er vel selvbildet ditt det er noe galt med her, TS, så det beste er å finne noen med like lavt og aller helst enda lavere selvbilde enn deg selv. 

Anonymkode: 4aa9c...81c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Nei, for det har moralen lært meg. Bare Gud kan dømme, og vi er ikke i en posisjon til å dømme andre mennesker for deres valg så lenge det ikke er skadelig for de inkluderte (som overgrep, tvang, vold, horekjøp, drap osv) .
Det derimot samfunnet har lært deg åpenbart er at kvinner som eksperimenterer med forskjellige former av sex og partnere skal dømmes og ikke haes respekt for, men det er bare noe tull vi blir fortalt. Tenk litt sjæl

Anonymkode: e8502...263

Det er nettopp det jeg gjør og det er nettopp det jeg mistenker deg for å ikke gjøre. Noe jeg har rett i, dersom det er Gud og moralen som har lært deg dette...

Anonymkode: 46450...aee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, hvor mange partnere har du selv hatt og hvilke seksuelle ting har du gjort med dem? Er du jomfruelig selv? 

Anonymkode: 054ce...6bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

I dag så skal det liksom ikke være lov å reagere på noe som helst, før man blir kalt dømmende og fordomsfull. 

Jeg er ekstremt lite sjalu. Både når det gjelder fortid og nåtid. Men hadde jeg fått vite at kjæresten min hadde deltatt i gruppesex sammen med tre andre, så hadde jeg også reagert. Jeg syns rett og slett det er ekkelt å tenke på. 

Ja, folk lar seg forme av omverden i ekstrem grad. Hvis noen kaller de sjalu, så bruker de dag og natt for å unngå å være sjalu, i stedet for å tenke seg frem til noe selv. 

Folk er livredd for å være prippen eller usikker eller sjalu. Det er usikkerhet, det!

Anonymkode: 46450...aee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars deg. Gjør det slutt og bli heller sammen med en grå mus som aldri har onanert. 

Hun burde forøvrig være jomfru også. Er vel selvbildet ditt det er noe galt med her, TS, så det beste er å finne noen med like lavt og aller helst enda lavere selvbilde enn deg selv. 

Anonymkode: 4aa9c...81c

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts, hvor mange partnere har du selv hatt og hvilke seksuelle ting har du gjort med dem? Er du jomfruelig selv? 

Anonymkode: 054ce...6bd

Her er det mange som føler seg truffet. Patetiske argumenter. 

Anonymkode: c45e4...4dd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville faktisk reagert på å få en sånn historie servert jeg også, og derfor holder jeg meg til regelen "Spør aldri om noe du ikke tåler å få et ærlig svar på" når det kommer til kjæresten og tidligere forhold. Kjæresten min var ganske ukritisk når det gjaldt å fortelle om generelle hyggelige stunder med han og eksen, såpass at jeg til slutt sa at jeg faktisk ikke var interessert i å vite om alle de koselige detaljene i forholdet deres. På det seksuelle så har vi derimot hele tiden hatt en sånn stille enighet om å ikke fortelle eller grave for mye i den fortiden, og jeg tror de fleste par synes det er ubehagelig begge veier - altså, både å få vite og å måtte svare på sånne spørsmål. Noen ting er best bak en lukket dør, og sterke seksuelle preferanser er kanskje en av dem.

Jeg stusser på at hun forteller deg dette, om det ble sagt helt uoppfordret. Dersom du derimot hadde spurt om hva som er det drøyeste hun har gjort og hun hadde svart ærlig, så synes jeg du skulle satt pris på den egenskapen og heller sparket deg selv mentalt i leggen om du ikke tålte svaret ;) Ellers er jeg enig med flere andre her, at om du ikke klarer å leve med det hun har gjort en gang lenge før din tid så er dere ikke ment for hverandre.

Anonymkode: 06447...279

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Her er det mange som føler seg truffet. Patetiske argumenter. 

Anonymkode: c45e4...4dd

Det er ikke patetisk i det hele tatt. Hvis man selv har hatt 50 partnere, praktisert bdsm og lignende, har man ikke rett til å reagere på gruppesex. Da er man hyklersk og dobbeltmoralsk. 

Anonymkode: 054ce...6bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke patetisk i det hele tatt. Hvis man selv har hatt 50 partnere, praktisert bdsm og lignende, har man ikke rett til å reagere på gruppesex. Da er man hyklersk og dobbeltmoralsk. 

Anonymkode: 054ce...6bd

Det blir liksom det samme som å være feit og ustelt, og forvente at kjæresten din er vakker, velstelt og trent. 

Anonymkode: 054ce...6bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GulSitron skrev:

Hvis dette, hennes fortid, er noe som gjør at du revurderer forholdet kan det umulig ha vært et forhold du virkelig ønsker å være i. 

Jeg levde et liv jeg også før jeg møtte min eks, og ting han gjorde før min tid bryr meg svært lite. 

Jeg har også "levd et liv tidligere" som du sier, og jeg forventet ikke at hun skulle være jomfru heller, men gruppesex begynner å bli litt drøyt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, padawan skrev:

Jeg synes også TS overreagerer. Tenk deg alt det andre som kjæresten sikkert har gjort med alle de andre sexpartnerne sine istedenfor...

Vil helst ikke tenke på det egentlig. Skjønner ikke hvorfor man skal fortelle så mye sin seksuelle fortid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, karl hammer skrev:

Hei!

 Vil jeg at hun skal være mor til mine barn eller skal jeg prøve å finne noen med en mindre drøy fortid?

Ser den.
Det er den ukjente siden ved henne, og hvorvidt det er flere"skjeletter" som lurer i skapet, enten fra fortiden, eller i fremtiden. Skjønner at det får deg til undre litt på om hun er din type koneemne, og det er helt fair. Det er mange damer som reagerer på om en partner har f.x. vært/eller skal på strippeklubb, og om hvor ekkel, undertrykkende, eller moralsk avstumpet han må være da. 
Mitt tips er å prøve og gi det litt tid, utfordre henne mtp hennes fantasier og eventuelle andre erfaringer som for deg kan være en dumpegrunn. 

Anonymkode: 0a95a...614

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Druid said:

Jeg har følgende problemer med denne saken :

1. Dere har et kommunikasjonsproblem. ALT hun (og du) sier har en kontekst. Hvis du ikke forstår hvorfor hun sa det, betyr det at dere etter 2 år fortsatt ikke kommuniserer på en god og fungerende måte. 

2. Dere har en stor verdidifferanse. Mye av ett samliv handler om å balansere verdier og målsetninger, og selv om det virker som dere har felles mål, har dere antagelig mye større forskjeller innen verdiapparat enn akkurat denne faktabiten forteller om. Og siden dere ikke kommuniserer godt , er det fare for at flere av disse har gått dere hus forbi.

Gitt at du faktisk reagerer på denne måten og legger så mye vekt på dette, tror jeg ikke dere er en god match, og hvis jeg var deg, (eller hun) ville jeg gått videre. På den annen side er dette rasjonelle betraktninger, og la oss være enig, det har ikke mye å stille opp mot følelser. 

Godt sagt, @Druid

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Stakkars deg. Gjør det slutt og bli heller sammen med en grå mus som aldri har onanert. 

Hun burde forøvrig være jomfru også. Er vel selvbildet ditt det er noe galt med her, TS, så det beste er å finne noen med like lavt og aller helst enda lavere selvbilde enn deg selv. 

Anonymkode: 4aa9c...81c

Dette er angrep på debattant.

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke patetisk i det hele tatt. Hvis man selv har hatt 50 partnere, praktisert bdsm og lignende, har man ikke rett til å reagere på gruppesex. Da er man hyklersk og dobbeltmoralsk. 

Anonymkode: 054ce...6bd

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det blir liksom det samme som å være feit og ustelt, og forvente at kjæresten din er vakker, velstelt og trent. 

Anonymkode: 054ce...6bd

Hvor i alle dager har du det fra at TS har "hatt 50 partnere, praktisert bdsm og lignende"?

Du har min sympati, TS. Jeg ville også ha hatt vanskelig for å godta dette. Etter min mening handler det om å ha forskjellig verdisyn og forskjellige preferanser om noe så følsomt som seksualiteten. Det kan se ut som at dere bør gå hver deres vei, men uansett få snakket ut om dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, så lenge det ikke er snakk om ulovligheter, men da er den seksuelle biten det minste problemet for å si det sånn.

Jeg aner ikke hvor mange tidligere partnere kjæresten min har hatt, om det er 2, 20 eller 200 er i grunn revnende likegyldig for meg.

Anonymkode: c8312...93b

Så for å sette det litt på spissen: Du hadde ikke brydd deg om eksen din har hatt gruppesex, hatt over 200 sexpartnere, vært utro med andre osv, så lenge det ikke bryter norsk lov?  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, karl hammer skrev:

Så for å sette det litt på spissen: Du hadde ikke brydd deg om eksen din har hatt gruppesex, hatt over 200 sexpartnere, vært utro med andre osv, så lenge det ikke bryter norsk lov?  

Ikke meg du siterer, men jeg hadde ikke brydd meg med unntak av det å være utro, det er noe HELT annet, det er et svik. 

Anonymkode: 89218...d68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, karl hammer skrev:

Så for å sette det litt på spissen: Du hadde ikke brydd deg om eksen din har hatt gruppesex, hatt over 200 sexpartnere, vært utro med andre osv, så lenge det ikke bryter norsk lov?  

Har du ikke allerede spurt om dette? Sånn for å sette det på spissen?

Anonymkode: c8312...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, karl hammer said:

Så du mener at kjærestens seksuelle fortid ikke har noe som helst å si. Hva hvis kjæresten din har hatt sex med 200 stk før deg. Er det ubetydelig?

Ja.

Anonymkode: 78314...135

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, karl hammer skrev:

Så for å sette det litt på spissen: Du hadde ikke brydd deg om eksen din har hatt gruppesex, hatt over 200 sexpartnere, vært utro med andre osv, så lenge det ikke bryter norsk lov?  

Selvfølgelig ville jeg brydd meg! Det ville jo betydd at hun var en nesten perfekt match for MEG!

Dette handler om verdisyn; folk skjønner tildels at DU HAR ett problem med dette, men de har gjerne erfaringer som gjør at de ikke skjønner HVORFOR. 

De fleste har nok problemer med å få relasjoner til å fungere i forhold til utfordringer  i nå- tiden og i den direkte relasjonen dag til dag, å dra inn historiske hensyn er ofte fjernt, og gjør bare hele prosjektet enda vanskeligere.

Det er litt derfor jeg ignorerte ditt spesifikke verdisyn og prøvde ta det opp på ett høyere perspektiv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så pga noe helt lovlig hun gjorde før hun traff deg, som ikke skadet noen, revurderer du forholdet? 

Anonymkode: 39ff5...6c5

Det er jo mye som er lovlig, men som kanskje ikke alle synts er helt greit. Har ikke kjærestens seksuelle fortid noe som helst å si? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...