Gå til innhold

Dama har hatt gruppesex


karl hammer

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, karl hammer said:

Det handler ikke om noe er lovlig eller ikke, jeg er ikke politi. Men jeg ble veldig overrasket og synts det er ekkelt å tenke på.

Leste i en annen tråd nylig om retrosjalusi. Er du sikker på at dette ikke bare er et tilfelle av det? 
Det er jo noe de fleste kan kjenne på... Før fornuften tar over igjen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, karl hammer skrev:

Vil jeg at hun skal være mor til mine barn eller skal jeg prøve å finne noen med en mindre drøy fortid?

Det kan kanskje hende at hun vil det fortsatt? At dere treffer andre for trekant eller firkant sex? 

Det var derfor hun sa til deg?

Fortid er fortid. Men det fins begrensninger om hva man kan si til samboer i det nye forholdet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo noe hun gjorde før dere ble sammen?

Er det ikke greit å vite at hun faktisk har levd litt og prøvd ut enkelte ting før hun slår seg til ro, enn at hun plutselig står i et fast forhold og angrer på alt det hun ikke gjorde?

 

Anonymkode: f2cea...086

Dette ^ 

Anonymkode: e8502...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cmd skrev:

Det kan kanskje hende at hun vil det fortsatt? At dere treffer andre for trekant eller firkant sex? 

Det var derfor hun sa til deg?

Fortid er fortid. Men det fins begrensninger om hva man kan si til samboer i det nye forholdet. 

Nja. Jeg ville ikke ønsket et samboerskap hvor enkelte ting må holdes hemmelig, eller ikke kan snakke om. Heldigvis er min samboer ganske lik meg der. Handler jo om hva slags personlighetstype man har, er ingen universal regel at tidligere sex er tabu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nok du overreagerer veldig her ts. Det er bare sex som skjedde en gang. Endrer det virkelig synet på partneren du har delt 2år med, og til og med snakket om barn med?

Men samtidig kan du ikke noe for hvordan du tenker og føler, det er jo en ærlig nok sak. Om det er god nok grunn til brudd for deg må du nesten finne ut av selv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg synes også TS overreagerer. Tenk deg alt det andre som kjæresten sikkert har gjort med alle de andre sexpartnerne sine istedenfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har alle forskjellige terskler og du må finne ut hvilken prinsipper du du vil ri og hva vil bestemme deg for å akseptere. Hvis damas sterke sider ikke klarer å veie opp for ditt ubehag ved at hun hadde gruppesex så må du selvfølgelig la hun gå.

Hver tid sin sorg og sine grenser. Min mor fortalte om en kamerat som var blitt sammen med ei jente han likte svært godt. Men så havnet han i sjelekvaler fordi han oppdaget at hun hadde hatt sex med en tidligere kjæreste. Han mente man skulle vente til bryllupsnatta. Min mor fikk nå talt vett inn i typen og det virker nå som om de har vært lykkelig gift i mange år siden. Selvfølgelig synd for fyren som hadde sine romantiske drømmer men av og til må man være litt pragmatisk.

Endret av Bag
skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, karl hammer skrev:

Så du mener at kjærestens seksuelle fortid ikke har noe som helst å si. Hva hvis kjæresten din har hatt sex med 200 stk før deg. Er det ubetydelig?

Ja, så lenge det ikke er snakk om ulovligheter, men da er den seksuelle biten det minste problemet for å si det sånn.

Jeg aner ikke hvor mange tidligere partnere kjæresten min har hatt, om det er 2, 20 eller 200 er i grunn revnende likegyldig for meg.

Anonymkode: c8312...93b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette, hennes fortid, er noe som gjør at du revurderer forholdet kan det umulig ha vært et forhold du virkelig ønsker å være i. 

Jeg levde et liv jeg også før jeg møtte min eks, og ting han gjorde før min tid bryr meg svært lite. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente21

Hvor gammel er du? Hvordan er fortiden din? Har du hatt sex med fler enn 4 jenter? 

Jeg vil heller ikke ha en kjæreste som er drøy. Hvis du er rundt 20 og ca. Like pen som meg, så kanskje du heller kan date meg :)

Helt greit å ikke ville ha ei med drøy fortid, jeg forstår det og du har rett til å mene hva du vil. 

Men jeg har et stort krav, og det er at du er ærlig og trofast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt sette meg inn i dine følelser, jeg hadde også blitt svært skuffet hvis jeg hadde fått vite at dama hadde hatt gruppesex.

Når man skal velge sin hustru og mor til dine barn har du all rett i verden til å være skuffet over at du nå har funnet en partner som åpenbart ikke har samme seksuelle verdier som deg selv. Hvis dette er en dealbreaker for deg, så er ikke det merkelig. Jeg hadde mistet respekten for min dame hvis jeg hadde fått høre dette.

Så kommer nok alle feminister på forumet til å klage på at kvinner ikke kan ligge rundt uten å bli dømt. Jo, ligg rundt så mye dere vil, men det finnes millioner av menn som ikke synes dette er en dealbreaker.

Men du kan heller ikke forvente at du skal ha 50+ sexpartnere, mens din dame skal være jomfru. Alt handler om å være like, oh dermed er en promiskuøs livsstil hos en  god begrunnelse for meg å avslutte forholdet. Dette er på lik linje med at jeg ikke ønsker kone som stemmer FRP, har prøvd å tatt selvmord, er håndtverker eller behandler sin mor dårlig. 

Når man velger livspartner er man fritt for å velge den partner man vil ha, og sette de kravene til denne personen du selv vil. Ikle bry deg om hva andre mener, sett dine egne krav for din partner.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Quadcore skrev:

Jeg kan godt sette meg inn i dine følelser, jeg hadde også blitt svært skuffet hvis jeg hadde fått vite at dama hadde hatt gruppesex.

Når man skal velge sin hustru og mor til dine barn har du all rett i verden til å være skuffet over at du nå har funnet en partner som åpenbart ikke har samme seksuelle verdier som deg selv. Hvis dette er en dealbreaker for deg, så er ikke det merkelig. Jeg hadde mistet respekten for min dame hvis jeg hadde fått høre dette.

Så kommer nok alle feminister på forumet til å klage på at kvinner ikke kan ligge rundt uten å bli dømt. Jo, ligg rundt så mye dere vil, men det finnes millioner av menn som ikke synes dette er en dealbreaker.

Men du kan heller ikke forvente at du skal ha 50+ sexpartnere, mens din dame skal være jomfru. Alt handler om å være like, oh dermed er en promiskuøs livsstil hos en  god begrunnelse for meg å avslutte forholdet. Dette er på lik linje med at jeg ikke ønsker kone som stemmer FRP, har prøvd å tatt selvmord, er håndtverker eller behandler sin mor dårlig. 

Når man velger livspartner er man fritt for å velge den partner man vil ha, og sette de kravene til denne personen du selv vil. Ikle bry deg om hva andre mener, sett dine egne krav for din partner.

 

Døh, de fleste menn hadde lett blitt med på gruppesex eller trekant om de fikk sjansen. Nå sier ikke ts noe om hans seksuelle verdier så det er ikke det denne tråden handler om, den handler om at han ikke liker at HUN har gjort det. Og å ha prøvd gruppesex én gang er ikke å ha en promiskuøs livsstil. Kan til og med godt hende det bare var to par som hadde sex i samme rom og ikke engang med hverandre samtidig. 

Å snakke om å miste respekten pga noe sånt syns jeg er dømmende, urimelig og utdatert. Hun har ikke sugd 14 kukker i uka og hatt bukkakeparty hver helg. 

Anonymkode: e8502...263

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingenting galt i at partneren har hatt gruppesex. Eller hatt 200 sexpartnere før meg. Så lenge han er frisk og monogam med meg så har det ingenting å si. Jeg forstår at det ikke nødvendigvis er så greit å ha bilder i hodet sitt av sin kjære ha sex med andre, derfor mener jeg at man ikke bør dele detaljer om seksuell fortid med hverandre (med mindre begge digger dette da). På den andre siden så skjedde dette før dere var sammen, det var et samtykket samleie mellom voksne.. hvorfor skal dette endre ditt syn på henne? Hun er da den samme personen du falt for, hun har bare hatt et liv før deg. 

Jeg anbefaler deg å gå inn i deg selv og jobbe med å glemme dette. Oddsen for at en hvilken som helst annen dame du møter har hatt sex du ikke liker tanken på, er stor, du bare vet ikke nødvendigvis om det. Kanskje, om du møter noen andre, vil du gå å gruble på om hun også har vært seksuelt frigjort...

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slike ting kan jo være litt sånn "been there, done that" og så ferdig med det. Mulig hun har fått det ut av systemet og aldri tenker på det igjen. Mulig eksen hennes var den som var mest keen? Dette vet du jo ikke. Seksuell erfaring kan jo være en garanti for forholdet også fordi man har prøvd ut ting og er ikke nysgjerrig mer og har ikke behov for mer utprøving. 

Fortid er jo en ting man ikke kan gjøre noe med, det kan ikke forandres. Det eneste du kan gjøre er å velge å forlate henne pga fortiden, eller velge å finne deg en annen måte å se på dette på. Still de spørsmålene du lurer på, ha en åpen samtale om dette. Si at du synes det er ubehagelig, spør om hun sa det fordi det er noe hun ønsker å gjøre igjen og si at du ikke vil det.

Det kan være skummelt med åpen kommunikasjon, men veldig mye bra kommer ut av det også. Jeg bruker å tenke på åpen kommunikasjon som en ekstremsport fordi man er dritnervøs før man hiver seg ut i det og sier det som faktisk er å si, også føler man mestring fordi man har ført relasjonen framover eller fått klarhet i ting etterpå. Om du tenker på å forlate henne, så er det ikke så mye å tape i hvertfall, men kanskje du vil angre om du ikke tar en åpen prat med henne først. Det å finne noen det er verdt å stifte familie med er ikke gjort på 1,2,3 da, så jeg ville vært forsiktig med å kaste bort noe sånt.

Anonymkode: 7d005...042

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, karl hammer skrev:

Hei!

Jeg har vært sammen med ei dame i litt over to år nå, og fikk nettopp vite at hun har hatt gruppesex. Det var en firkant med henne, typen hennes og et annet par. Jeg kjente jeg synts det var ekkelt og veldig usexy å høre. Vet ikke hvorfor hun fortalte med det heller. Hun trodde kanskje jeg synts det var kult å høre, men for meg virker hun bare billig og løs. Det er ekkelt å tenke på at hun har hatt sex med en annen fyr, mens typen hennes var i samme rom og hadde sex med ei annen jente. For meg er det en ganske drøy ting og jeg begynner å tenke på hvilke andre ting hun kanskje også har gjort. Vi har snakket en del om å stifte familie og få barn sammen, men jeg kjenner at jeg har fått et litt annet syn på henne etter det hun fortalte meg. Vil jeg at hun skal være mor til mine barn eller skal jeg prøve å finne noen med en mindre drøy fortid?

Det er garantert mer. Dette forholdet vil ryke hvis du ikke klarer å legge dette bak deg. Det hadde ikke jeg klart...

Anonymkode: 255a0...aef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er hvor mye dette som du vet om dama di kommer til å plage deg... Hvis du opplever dette som veldig ekkelt og ser på henne med nye øyne så kommer vel det til å prege forholdet? 

Hvis du vet med deg selv at det du vet om henne er noe som kommr til å prege forholdet, så ville jeg avsluttet forholdet. 

Anonymkode: c0fbb...190

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, karl hammer said:

Så du mener at kjærestens seksuelle fortid ikke har noe som helst å si. Hva hvis kjæresten din har hatt sex med 200 stk før deg. Er det ubetydelig?

Så lenge han ikke har sex med andre enn meg når vi er sammen, hvorfor skal jeg bry meg? 

 

Anonymkode: 39ff5...6c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere snakker om å gifte dere og få barn, burde hun jo kjenne deg godt nok til å forstå at den fortellingen ikke ville slå særlig godt an?

Anonymkode: ae9b1...f06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å snakke om å miste respekten pga noe sånt syns jeg er dømmende, urimelig og utdatert.

Anonymkode: e8502...263

Ja, for å dømme og være urimelig og utdatert er jo så fryktelig dumt? For det har samfunnet lært deg? Eller det var noe du kom frem til etter å ha brukt mange år på å reflektere?

Anonymkode: 46450...aee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, karl hammer skrev:

Hei!

Jeg har vært sammen med ei dame i litt over to år nå, og fikk nettopp vite at hun har hatt gruppesex. Det var en firkant med henne, typen hennes og et annet par. Jeg kjente jeg synts det var ekkelt og veldig usexy å høre. Vet ikke hvorfor hun fortalte med det heller. Hun trodde kanskje jeg synts det var kult å høre, men for meg virker hun bare billig og løs. Det er ekkelt å tenke på at hun har hatt sex med en annen fyr, mens typen hennes var i samme rom og hadde sex med ei annen jente. For meg er det en ganske drøy ting og jeg begynner å tenke på hvilke andre ting hun kanskje også har gjort. Vi har snakket en del om å stifte familie og få barn sammen, men jeg kjenner at jeg har fått et litt annet syn på henne etter det hun fortalte meg. Vil jeg at hun skal være mor til mine barn eller skal jeg prøve å finne noen med en mindre drøy fortid?

Jeg har følgende problemer med denne saken :

1. Dere har et kommunikasjonsproblem. ALT hun (og du) sier har en kontekst. Hvis du ikke forstår hvorfor hun sa det, betyr det at dere etter 2 år fortsatt ikke kommuniserer på en god og fungerende måte. 

2. Dere har en stor verdidifferanse. Mye av ett samliv handler om å balansere verdier og målsetninger, og selv om det virker som dere har felles mål, har dere antagelig mye større forskjeller innen verdiapparat enn akkurat denne faktabiten forteller om. Og siden dere ikke kommuniserer godt , er det fare for at flere av disse har gått dere hus forbi.

Gitt at du faktisk reagerer på denne måten og legger så mye vekt på dette, tror jeg ikke dere er en god match, og hvis jeg var deg, (eller hun) ville jeg gått videre. På den annen side er dette rasjonelle betraktninger, og la oss være enig, det har ikke mye å stille opp mot følelser. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...