Gå til innhold

Avføringsfetish...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg kommer til å bli dømt opp og ned og i mente av dette innlegget, så jeg kjører på med anonym bruker... 

Jeg har siden veldig ung alder blitt tent av.. Bæsj. Tent av å bæsje, tent av å se bæsjen komme ut, tent av å se andre bæsje. Jeg tenner ikke på å spise den, men fantaserer om å smøre det på kroppen, selv om jeg ikke har prøvd dette ennå.. Jeg har aldri fortalt dette til en levende sjel i virkeligheten, men jeg er aktiv på et utenlandsk scat forum. Der ser jeg andre jenter med samme fetish som selger bæsjevideoer og til og med sender bæsjen til kjøpere.

Pga en større uforutsett utgift er jeg nå low on cash og jeg kunne tenkt med å gjøre det samme. Jeg vil aldri vise ansikt i sånne videoer, men kroppen vil ikke være noe problem. Jeg tenner jo på selve akten uansett og å tjene litt på det for en kortere periode ville vært supert.

Men finnes det noe sted man kan selge slikt i Norge? Finnes det noe norsk forum eller nettsted for slike ekstreme fetisjer..?? Alle tips mottas med stor takk.

Unnskyld hvis du ble kvalm av meg nå... Jeg er fullt klar over hvor unormal jeg er, men jeg klarer ikke kvitte meg med dette tenningsmønsteret. 

Anonymkode: cf339...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver sin lyst, men jeg skal overhodet ikke dømme noen for sine fetisjer :-D 

Fetlife.com er nok kanskje stedet for deg. Det er mange norske brukere der. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, LiseOslo said:

Hver sin lyst, men jeg skal overhodet ikke dømme noen for sine fetisjer :-D 

Fetlife.com er nok kanskje stedet for deg. Det er mange norske brukere der. 

Takk for svar, jeg sjekka det ut nå, men finner ikke noe info om det er tillatt med kjøp og salg eller ikke..? 

Anonymkode: cf339...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som har forslag mon tro? 

Anonymkode: cf339...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jeg kommer til å bli dømt opp og ned og i mente av dette innlegget, så jeg kjører på med anonym bruker... 

Jeg har siden veldig ung alder blitt tent av.. Bæsj. Tent av å bæsje, tent av å se bæsjen komme ut, tent av å se andre bæsje. Jeg tenner ikke på å spise den, men fantaserer om å smøre det på kroppen, selv om jeg ikke har prøvd dette ennå.. Jeg har aldri fortalt dette til en levende sjel i virkeligheten, men jeg er aktiv på et utenlandsk scat forum. Der ser jeg andre jenter med samme fetish som selger bæsjevideoer og til og med sender bæsjen til kjøpere.

Pga en større uforutsett utgift er jeg nå low on cash og jeg kunne tenkt med å gjøre det samme. Jeg vil aldri vise ansikt i sånne videoer, men kroppen vil ikke være noe problem. Jeg tenner jo på selve akten uansett og å tjene litt på det for en kortere periode ville vært supert.

Men finnes det noe sted man kan selge slikt i Norge? Finnes det noe norsk forum eller nettsted for slike ekstreme fetisjer..?? Alle tips mottas med stor takk.

Unnskyld hvis du ble kvalm av meg nå... Jeg er fullt klar over hvor unormal jeg er, men jeg klarer ikke kvitte meg med dette tenningsmønsteret. 

Anonymkode: cf339...d6f

Er du en kvinne?

Anonymkode: eecd8...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du en kvinne?

Anonymkode: eecd8...9d2

Jepp det er jeg.. 

Anonymkode: cf339...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Oddy said:

Deep web 

Men finner jeg nordmenn der da? Jeg ønsker helst å selge innenfor Norge

Anonymkode: cf339...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp det er jeg.. 

Anonymkode: cf339...d6f

Hmm, kanskje vi hadde blitt et utmerket par. Men blir vel ikke så mange PM så lenge du er anonym...

Anonymkode: eecd8...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sende bæsj? Visst folk vil ha bæsj så kan de Barr bæsje selv

Anonymkode: 92cd9...b61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg dømmer ikke fetishen din, men jeg ville vært veldig skeptisk til å bruke egen seksualitet til å tjene penger. 

Ligger altfor tett opp mot prostitusjon til at jeg ville vært komfortabel med det. Tenk nøye gjennom hva det vil fjøre med selvfølelsen din. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hmm, kanskje vi hadde blitt et utmerket par. Men blir vel ikke så mange PM så lenge du er anonym...

Anonymkode: eecd8...9d2

Jeg kan vel si det samme til deg, AB:fnise: 

😉😘

Anonymkode: cf339...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Alterego666 said:

Jeg dømmer ikke fetishen din, men jeg ville vært veldig skeptisk til å bruke egen seksualitet til å tjene penger. 

Ligger altfor tett opp mot prostitusjon til at jeg ville vært komfortabel med det. Tenk nøye gjennom hva det vil fjøre med selvfølelsen din. Lykke til.

Jeg ser ikke noe galt med prostitusjon så lenge jenta selv er ok med det

Anonymkode: cf339...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke noe galt med prostitusjon så lenge jenta selv er ok med det

Anonymkode: cf339...d6f

Deg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men finner jeg nordmenn der da? Jeg ønsker helst å selge innenfor Norge

Anonymkode: cf339...d6f

Du finner nok av nordmenn der. Hvordan, aner jeg ikke. Er ikke selv på deep web

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 17.4.2018 den 10.25, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jeg kommer til å bli dømt opp og ned og i mente av dette innlegget, så jeg kjører på med anonym bruker... 

Jeg har siden veldig ung alder blitt tent av.. Bæsj. Tent av å bæsje, tent av å se bæsjen komme ut, tent av å se andre bæsje. Jeg tenner ikke på å spise den, men fantaserer om å smøre det på kroppen, selv om jeg ikke har prøvd dette ennå.. Jeg har aldri fortalt dette til en levende sjel i virkeligheten, men jeg er aktiv på et utenlandsk scat forum. Der ser jeg andre jenter med samme fetish som selger bæsjevideoer og til og med sender bæsjen til kjøpere.

Pga en større uforutsett utgift er jeg nå low on cash og jeg kunne tenkt med å gjøre det samme. Jeg vil aldri vise ansikt i sånne videoer, men kroppen vil ikke være noe problem. Jeg tenner jo på selve akten uansett og å tjene litt på det for en kortere periode ville vært supert.

Men finnes det noe sted man kan selge slikt i Norge? Finnes det noe norsk forum eller nettsted for slike ekstreme fetisjer..?? Alle tips mottas med stor takk.

Unnskyld hvis du ble kvalm av meg nå... Jeg er fullt klar over hvor unormal jeg er, men jeg klarer ikke kvitte meg med dette tenningsmønsteret. 

Anonymkode: cf339...d6f

Oj, du er det jeg kaller min match med den fetisjen. Jeg har tent på kvinner og deres avføring siden jeg var liten gutt, og jeg blir overhodet ikke kvalm av ditt tenningsmønster, tvert imot. Har du lyst til å snakke litt diskret/privat så skulle jeg blitt veldig glad for å høre fra deg :) Send meg en melding, tror vi har mye spennende å snakke om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en clusterfuck av en tråd 😬 Noen folk altså.... 

Anonymkode: 0c870...012

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2018 den 10.41, LiseOslo skrev:

Hver sin lyst, men jeg skal overhodet ikke dømme noen for sine fetisjer :-D 

Fetlife.com er nok kanskje stedet for deg. Det er mange norske brukere der. 

med tanke på at scat er i mot Term of use på FL, så vil jeg nok ikke anbefale å skrive om det der :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BADABBADABBA BI BAPPBAPP BADDABAPP Ajjmma skætmæn!

Anonymkode: 7fb98...3a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...