Gå til innhold

Jorda er den eneste planet med intelligent liv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 17.4.2018 den 1.43, AnonymBruker skrev:

Nei. Er jeg i sengen min så kan jeg ikke samtidig være bak ditt tastatur.  Man kan ikke være flere steder på en gang. 

Anonymkode: bbdf0...38b

Du kan ikke være andre steder samtidig, men alt annet liv kan din tulling! 

Nei jorda kan umulig være eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men det er jo på samme planet. :)

Anonymkode: bbdf0...38b

Jeg håper virkelig at du bare later som du er så dum som du framstiller deg selv her.

Anonymkode: 334f5...670

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi "lever" jo i en simulert virkelighet. Selv om datakraften er enorm, er det unødvendig å simulere intelligent liv vi allikevel ikke kan ha interaksjon med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorda kan umulig være den eneste planeten i hele universet som har intelligent liv. 

Kanskje vi er den eneste planeten i denne galaksen, men jeg nekter å tro at vi er de eneste i hele universet. Da trenger jeg bevis altså :) 

Anonymkode: 1ecd0...9ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg håper virkelig at du bare later som du er så dum som du framstiller deg selv her.

Anonymkode: 334f5...670

Sånn sier man kun  når man ikke har argumenter.  Alle skjønner at det ikke finnes intelligent liv på andre planeter og det støttes også av alle utenom en knippe mennesker som også tror at Elvis lever.

Anonymkode: bbdf0...38b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.4.2018 den 5.03, Xcase33 skrev:

:) har selv  lagt ned hundrevis av timer ned i research rundt emnet, og til studering av det aller mest avslørende materialet.

Sitter bare å venter på når noe av det når mainstream media.....enten "as is" i usammenhengende form eller i form av en dokumentar.  
 

Så spørs det bare hvor troverdig dette "avslørende materialet" du snakker om er:fnise:

Anonymkode: 7bd55...9c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 24.4.2018 at 8:28 AM, AnonymBruker said:

Så spørs det bare hvor troverdig dette "avslørende materialet" du snakker om er:fnise:

Anonymkode: 7bd55...9c8

Mjaa spørs om du forstår hva du egentlig ser på. Hillary Clinton epost som ble wikileaks er det kommet frem en del avslørende sendt fra nøkkelpersoner.  Det er tilgjengelig fra Wikileaks selv men dette videoen tar spesielt en epost for seg, sitat nedenfor: 

Because the War in Space race is heating up, I felt you should be aware of several factors as you and I schedule our Skype talk.

Remember, our nonviolent ETI from the contiguous universe are helping us bring zero point energy to Earth.

They will not tolerate any forms of military violence on Earth or in space. The following information in italics was shared with me by my colleague Carol Rosin, who worked closely for several years with Wernher von Braun before his death.

Carol and I have worked on the Treaty on the Prevention of the Placement of Weapons in Outer Space, attached for your convenience.

Hehe, så du kan le du ...men jeg tror ikke du er klar over tyngden av dette. Men det forutsetter at du forstår tyngden av det først og fremst ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk hunden som er jordklodens egentlige hersker. 

Hvis et romvesen plutselig dukker opp, og ser en skapning som legger en stor kabel, og en annen skapning plukker opp tingene og bærer sakene i en liten plast-pose. Hvem kommer romvesenet til å tro er den ypperste rasen på Jorden? 

:link:

Anonymkode: a7709...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk hunden som er jordklodens egentlige hersker. 

Hvis et romvesen plutselig dukker opp, og ser en skapning som legger en stor kabel, og en annen skapning plukker opp tingene og bærer sakene i en liten plast-pose. Hvem kommer romvesenet til å tro er den ypperste rasen på Jorden? 

:link:

Anonymkode: a7709...57f

At den ene arten også gjør noen andre ting enn å plukke hundebæsj det oppdager de ikke fordi? 

Hvis man kan reise mellom stjernene er man ikke dum. 

Antageligvis har de hunder selv eller noe som tilsvarer hunder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2018 den 0.39, Xcase33 skrev:

Mjaa spørs om du forstår hva du egentlig ser på. Hillary Clinton epost som ble wikileaks er det kommet frem en del avslørende sendt fra nøkkelpersoner.  Det er tilgjengelig fra Wikileaks selv men dette videoen tar spesielt en epost for seg, sitat nedenfor: 

Because the War in Space race is heating up, I felt you should be aware of several factors as you and I schedule our Skype talk.

Remember, our nonviolent ETI from the contiguous universe are helping us bring zero point energy to Earth.

They will not tolerate any forms of military violence on Earth or in space. The following information in italics was shared with me by my colleague Carol Rosin, who worked closely for several years with Wernher von Braun before his death.

Carol and I have worked on the Treaty on the Prevention of the Placement of Weapons in Outer Space, attached for your convenience.

Hehe, så du kan le du ...men jeg tror ikke du er klar over tyngden av dette. Men det forutsetter at du forstår tyngden av det først og fremst ;) 

Det forutsetter at du også forstår at dette er en person som sier noen ord om en sak. Uten at det finnes fnugg av bevis for noe som helst av det som blir omtalt.

Hva "tyngden" i dette du omtaler kan være, vites ikke.

Anonymkode: 7bd55...9c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Det forutsetter at du også forstår at dette er en person som sier noen ord om en sak. Uten at det finnes fnugg av bevis for noe som helst av det som blir omtalt.

Hva "tyngden" i dette du omtaler kan være, vites ikke.

Anonymkode: 7bd55...9c8

Hva\hvor er argumentasjonen din ? du skjønner at dette er en del av Podesta filene? hvor mye tid har du egentlig brukt for å forstå dette? veldig lite tror jeg .....det blir analysert for deg i den videoen jeg postet.

Remember, our nonviolent ETI from the contiguous universe are helping us bring zero point energy to Earth.

They will not tolerate any forms of military violence on Earth or in space. The following information in italics was shared with me by my colleague Carol Rosin, who worked closely for several years with Wernher von Braun before his death.

Hva tror du han egentlig mener her ? er det en analog av noe slag? få høre argumentasjonen din ...hva er det rimelig å tro at det prates om her? hva er saken ....hva er greia? hvis du ikke har noen refleksjoner selv og bare er opptatt av å avfeie alt som fantasi med mindre det er på 21 nyhetene på NRK og offisielt bekreftet av Kongen så tror jeg ikke dette er tråden ...sistnevnte ain`t gonna happen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.4.2018 den 0.26, AnonymBruker skrev:

Er du enig eller uenig med denne påstanden?

Anonymkode: 334f5...670

Med 1000000000000000000000000 stjerner i universet så er det svært svært usannsynlig at jorda er den eneste planeten med intelligent liv.

Sannsynligvis er det millioner eller milliarder av planeter med intelligent liv der ute.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xcase33 skrev:

Hva\hvor er argumentasjonen din ? du skjønner at dette er en del av Podesta filene? hvor mye tid har du egentlig brukt for å forstå dette? veldig lite tror jeg .....det blir analysert for deg i den videoen jeg postet.

Remember, our nonviolent ETI from the contiguous universe are helping us bring zero point energy to Earth.

They will not tolerate any forms of military violence on Earth or in space. The following information in italics was shared with me by my colleague Carol Rosin, who worked closely for several years with Wernher von Braun before his death.

Hva tror du han egentlig mener her ? er det en analog av noe slag? få høre argumentasjonen din ...hva er det rimelig å tro at det prates om her? hva er saken ....hva er greia? hvis du ikke har noen refleksjoner selv og bare er opptatt av å avfeie alt som fantasi med mindre det er på 21 nyhetene på NRK og offisielt bekreftet av Kongen så tror jeg ikke dette er tråden ...sistnevnte ain`t gonna happen. 

Hva han mener? Som sagt, dette er en person som mener noe om noe. På lik linje med en drøss med andre folk som mener noe om noe.

Jeg gir blaffen i hva folk mener og ikke mener om slike ting. Det finnes utallige galninger som tror de vet noe. Det jeg vil ha er BEVISER av et eller annet slag. Noe som helst som kan kalles håndfast.

Anonymkode: 7bd55...9c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske arrogant å tro at det ikke finnes intelligent liv på andre planeter...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvfølgelig finnes det intelligent liv andre steder i universet. Og i andre universer.

Jeg tror i tillegg at vi sammenlignet med flere andre livsformer på andre planeter er ganske dumme...

Hva har vi klart? Vi er selvdestruktive som faen. Skaper kriger på bakgrunn av såret stolthet, strever med store sultkatastrofer vi selv er ansvarlige for, ødelegger kloden ved overforbruk og forurensing, dreper dyr og spiser dem. Vi er gjerrige, egoistiske og ganske avskyelige mot hverandre. 

Hvorfor i alle dager skulle noen med flere muligheter gidde å prøve å få kontakt med oss? Hvis vi har blitt oppsøkt, så tror jeg det er en grunn til at ikke vet om det (bortsett fra videoer på YouTube). Intelligent liv vil nok få et overblikk av planeten vår og bare reise bort igjen uten å gidde å involvere seg her. Vi har alt å lære av dem som har evnen til å besøke oss, vi har ingenting å lære bort. 

Finnes det intelligent liv som oppsøker jorda, så tror jeg de vil snu fort og lete videre til de finner annet intelligent liv på nivå med dem selv. Hvorfor skulle de bry seg om oss?

Med mindre vi har grunnstoffer de trenger eller noe sånt da, men det meste kan de finne alle andre steder uansett, så jeg tror de vil være barmhjertige nok til å ta det de trenger andre steder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raven Emerald skrev:

Det er ganske arrogant å tro at det ikke finnes intelligent liv på andre planeter...

Egentlig ikke. Vi vet null om det. Ergo er det 50/50 sannsynlighet. Hva man tror, er en annen sak.

Anonymkode: 7bd55...9c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Egentlig ikke. Vi vet null om det. Ergo er det 50/50 sannsynlighet. Hva man tror, er en annen sak.

Anonymkode: 7bd55...9c8

Med det antallet planeter som finnes i Universet vil jeg si det er 110% sannsynlighet.

Anonymkode: c8684...7fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med det antallet planeter som finnes i Universet vil jeg si det er 110% sannsynlighet.

Anonymkode: c8684...7fa

Det kan du mene. Hittil har vi sett nada.

Anonymkode: 7bd55...9c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...