Gå til innhold

Jorda er den eneste planet med intelligent liv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du enig eller uenig med denne påstanden?

Anonymkode: 334f5...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting kan være flere steder på en gang. Er intelligent liv på jorda så kan det ikke også være på  andre planeter. Det sier seg vel selv?

Anonymkode: d102a...d6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting kan være flere steder på en gang. Er intelligent liv på jorda så kan det ikke også være på  andre planeter. Det sier seg vel selv?

Anonymkode: d102a...d6b

Øh. Kan ikke det samme være flere steder???

Anonymkode: 194fa...38d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er du enig eller uenig med denne påstanden?

Anonymkode: 334f5...670

Vi blir og har blitt besøkt ganske ofte....særlig i nyere tider. Forbruker teknologien har nå gjort det mulig å filme ganske mange fantastiske events de siste 10årene ..disse er da lett tilgjengelige enda på nettet. 

Det er ingen stats myndighet som kan bekrefte dette offisielt av åpenbare grunner.  Avhoppere har vel gjort det lenge, men jeg antar at presset for en slik bekreftelse fra flere stats myndigheter nok etterhvert vil bli så stor de neste 20-30årene at den vil komme. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Øh. Kan ikke det samme være flere steder???

Anonymkode: 194fa...38d

Nei. Er jeg i sengen min så kan jeg ikke samtidig være bak ditt tastatur.  Man kan ikke være flere steder på en gang. 

Anonymkode: bbdf0...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Er jeg i sengen min så kan jeg ikke samtidig være bak ditt tastatur.  Man kan ikke være flere steder på en gang. 

Anonymkode: bbdf0...38b

Enten gjør du deg dum med vilje, eller er du virkelig så dum at du ikke forstod spørsmålet?

Anonymkode: 334f5...670

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Enten gjør du deg dum med vilje, eller er du virkelig så dum at du ikke forstod spørsmålet?

Anonymkode: 334f5...670

Det er fullt mulig å være to ting på én gang.

Forøvrig er jeg enig med @Xcase33

Anonymkode: 36aa9...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2018 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Ingenting kan være flere steder på en gang. Er intelligent liv på jorda så kan det ikke også være på  andre planeter. Det sier seg vel selv?

Anonymkode: d102a...d6b

Så siden det er intelligent liv i Oslo så kan det ikke være det i Bodø?

Anonymkode: ba876...38c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Det er fullt mulig å være to ting på én gang.

Forøvrig er jeg enig med @Xcase33

Anonymkode: 36aa9...75f

:) har selv  lagt ned hundrevis av timer ned i research rundt emnet, og til studering av det aller mest avslørende materialet.

Sitter bare å venter på når noe av det når mainstream media.....enten "as is" i usammenhengende form eller i form av en dokumentar.  
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker ikke å være bastant så jeg må nok si det  vet jeg ikke, det er så mye av universet som ikke er forsket på at vi kan ikke vite med helt sikkerhet at det ikke eksisterer intelligent liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er agnostiker på de aller fleste plan. Så vet ikke. Har det skjedd her så skulle det kunne skje igjen, men var så mye som måtte til for at det skjedde her, så derfor mindre sjanse det har skjedd flere steder?

Anonymkode: 6e863...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Peaches said:

Kom ikke her og fortell meg at dette ikke er en alien!

 

https_%2F%2Fblueprint-api-production.s3.amazonaws.com%2Fuploads%2Fcard%2Fimage%2F606054%2Ff5ce8db1-3094-48d4-a9c7-4c9364125ec0.jpg

Faktisk ser han litt hjernevasket ut på dette bildet. Helt tom i blikket liksom.

Anonymkode: c8684...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er ikke Jorda den eneste planeten med intelligent liv. Man må ha hodet ganske langt opp i rompa for å tro noe sånt, unnskyld  meg.

Anonymkode: c8684...7fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.4.2018 den 1.43, AnonymBruker skrev:

Nei. Er jeg i sengen min så kan jeg ikke samtidig være bak ditt tastatur.  Man kan ikke være flere steder på en gang. 

Anonymkode: bbdf0...38b

Hjelpes.

For å svare på påstanden, så syns jeg det er merkeligere om det ikke fins intelligent liv på en eller flere andre planeter! Altså, har en bare forstått en smule av hvor enormt mange planeter som fins og hvor ufattelig stort universet er, så ville det vært meget underlig om jorda var den eneste planeten med intelligent liv. 

Anonymkode: 194fa...38d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rocka69

Definer intelligent liv. Det kan være sivilisasjoner der ute i Universet eller Multiverset, som betrakter livet på jorda som liv uten intelligens, eller med lav intelligens. Med at man har funnet rundt 3000 Exo planeter (hittil), og da i ganske umiddelbar nærhet av Jorden - og når man tenker på at det er mellom 150-200 mrd stjerner i bare vår galakse - og mer enn 300 mrd galakser i det observerbare universet, og rundt hver stjerne så kretser det kanskje 5-10 større planeter, så er sannsynlighet for liv og intelligent liv svært stor. Men her kommer Fermis Paradox inn, avstanden er for stor og er det sikkert at vi eller de vil ha kontakt med oss. Det vi vet er at vi betrakter oss som intelligent liv, men det er ut ifra å sammenligne oss med annet liv på jorda - men pga avstandene så har vi ikke teknologi til å observere liv andre steder pt. - kan hende det skjer en gang. I tillegg så kan mer intelligent liv ha eksistert andre steder før vårt solsystem ble skapt, men at dette ikke eksisterer lengre pga krig, supernovaer osv. I tillegg så kan det eksistere mer intelligent liv, som synes at Jorden er uinteressant. Det kan faktisk eksistere mer intelligent liv på jorden enn det vi er, men som befinner seg i andre dimensjoner - dette er i henhold til kvantemekanikk, superstrengteori og bran-teorien. Vi kan hende går gjennom hverandre og lever parallelt i romtiden, men fordi vi eksisterer i ulike dimensjoner så kan vi ikke observere hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Så siden det er intelligent liv i Oslo så kan det ikke være det i Bodø?

Anonymkode: ba876...38c

Jo, men det er jo på samme planet. :)

Anonymkode: bbdf0...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være, men så langt har vi ingen sikre indikasjoner på det hvis ikke man regner med videoer av den typen Nutcase33 tror på.

Anonymkode: 2efc8...0c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...