Gå til innhold

Glemt å skru på kulde på kulderom!!

Kk47463kkkkkkkkkkk

Anbefalte innlegg

Hadde et møte med begravelsesbyrå i dag, moren min døde for ti dager siden på sykehjem. Begravelsesbyrået fortalte at de hadde «glemt» å skru på kulde/kjøl så hun var begynt å lukte. I tillegg fortalte han at hun var blitt veldig brun i huden i ansiktet pga kreften. Altså!!? Dette er ikke greit i det hele tatt, men jeg vet så lite om disse tingene. Jeg reagerer kraftig, men det er ikke akkurat noe jeg vil ta opp med venner. Trenger egentlig bare å få snakket litt om det med noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er vel bare å unngå å syne liket. Det var nok derfor dette med huden ble nevnt.

Anonymkode: 406bf...e46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjølerommene er kjølig 24/7 det er ikke noe som slåes av og på da skades både rommene og det som er i rommene både når det er noen døde der og når rommene står tomme. Så at noen har glemt noe så vikitg over flere dager er helt mot normalt. 

Når personen har dødd av kreft ville jeg tatt saken opp med enten kreftforeningen eller kontaktet pasient og brukerombudet. Begge instanser er der for å svare på spørsmål og å hjelpe ved behov og etter den som tar kontakt sitt samtykke og ønske.

Anonymkode: e899b...f58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man stiller jo noen spørsmålstegn ved et begravelsesbyrå som glemmer å slå på bårerommet sitt, det skal jo ikke skje. Ville stilt noen kritiske spørsmål til prosedyrene deres. Men det skal jo ikke ha så mye å si dersom du skal ha en varsling begravelse/minnestund for din mor. Lukket kiste løser det meste av praktiske problemer med lukt og utseende.

Anonymkode: 2910e...473

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, trodde ikke jeg hadde fått noen svar. Dette var på sykehjem, og jeg kjente jeg reagerte kraftig på dette 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der jeg jobber, er kjølen kun påslått når det ligger noen der. Vet at det ha blitt glemt noen ganger

Anonymkode: 393f5...d25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ville bare latt være med syning. Det er heller ikke uvanlig å la være med det når noen dør av alvorlig sykdom og er preget av det. 

Anonymkode: 31567...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...