Gå til innhold

Typen har en bruker på en flørte side..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Nmtt skrev:

Haha. Jeg hadde seriøst typ, helt ut av det blå bare «sjekk denne digge tingen her a, ligner jo på kuken din» og da vist han bilde han selv har på den profilen. Bedt han pelle seg til helvete og gjort det slutt. 

Jeg får ikke sett bilde fra min bruker, så kan ikke logge inn på min å spørre «hva er dette». Siden jeg ikke har betalt noe. 

Så det funker ikke:/ men tar tatt skjermbilde av penisen hans fra han side og all informasjon.

Anonymkode: 2a203...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.4.2018 den 13.36, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det, TS?

Anonymkode: 5028b...ef3

Skulle snakke med han skikkelig på onsdagen, men på morgenen så gikk vannet mitt så da ble det bare en liten samtale..

han sa det ikke var han, og han skjønte ikke hvorfor det sto han hadde betalt for det hadde han ikke. Han viste meg nettbanken Idag, og da sto det ikke noe angåene pengene men jeg vet det sto der for noen dager siden. Er vel ikke mulig å slette sånt på nettbanken??

Jeg orka ikke å krangle med rier, eller etter fødsel, han lovet at det ikke var han, å han skjønte ikke hvordan det han kunne få e-post fra nettsiden. 

Anonymkode: 2a203...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Du lurer på hva du skal gjøre? Dette er jo helt klart en dumpegrunn! Jeg hadde ikke nølt med å dumpe denne fyren. Æsj! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle snakke med han skikkelig på onsdagen, men på morgenen så gikk vannet mitt så da ble det bare en liten samtale..

han sa det ikke var han, og han skjønte ikke hvorfor det sto han hadde betalt for det hadde han ikke. Han viste meg nettbanken Idag, og da sto det ikke noe angåene pengene men jeg vet det sto der for noen dager siden. Er vel ikke mulig å slette sånt på nettbanken??

Jeg orka ikke å krangle med rier, eller etter fødsel, han lovet at det ikke var han, å han skjønte ikke hvordan det han kunne få e-post fra nettsiden. 

Anonymkode: 2a203...6c5

Vel, det kan hende en kompis eller noe av han laget en profil for han for moroskyld. Eller det kan være noen som har opprettet en profil i hans navn med onde hensikter. 

På en annen side, hvis det ikke er han - hvorfor kunne du da se at han har betalt noe "premium" greier på denne siden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle snakke med han skikkelig på onsdagen, men på morgenen så gikk vannet mitt så da ble det bare en liten samtale..

han sa det ikke var han, og han skjønte ikke hvorfor det sto han hadde betalt for det hadde han ikke. Han viste meg nettbanken Idag, og da sto det ikke noe angåene pengene men jeg vet det sto der for noen dager siden. Er vel ikke mulig å slette sånt på nettbanken??

Jeg orka ikke å krangle med rier, eller etter fødsel, han lovet at det ikke var han, å han skjønte ikke hvordan det han kunne få e-post fra nettsiden. 

Anonymkode: 2a203...6c5

Dette var som å lese om meg og tidligere samboer... Bare at jeg var noen år eldre.

Samme løgnen, "vet ikke hvordan det har skjedd, bare trykka på noe, det var en kompis, bla bla bla...". Det var flere sider, norske og utenlandske...

Han lyver og fortsetter med dette så lenge han ikke blir tatt.

Anbefaler deg å ikke flytte sammen med han der, konsentrer deg om barnet. Vend deg til familien din og gode venner som kan støtte deg opp og hjelpe deg så du ikke faller tilbake til han. Vær ærlig, ikke bær på tyngden alene.

Han burde virkelig jobbe med seg selv og bli voksen.

Ett ord; GÅ.

ikke snu deg tilbake. Ballen er hans, han skal gjøre jobben med å fikse tillit og vise han er innstilt på deg og dere. Si det til han..

 

Anonymkode: 72260...c0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var som å lese om meg og tidligere samboer... Bare at jeg var noen år eldre.

Samme løgnen, "vet ikke hvordan det har skjedd, bare trykka på noe, det var en kompis, bla bla bla...". Det var flere sider, norske og utenlandske...

Han lyver og fortsetter med dette så lenge han ikke blir tatt.

Anbefaler deg å ikke flytte sammen med han der, konsentrer deg om barnet. Vend deg til familien din og gode venner som kan støtte deg opp og hjelpe deg så du ikke faller tilbake til han. Vær ærlig, ikke bær på tyngden alene.

Han burde virkelig jobbe med seg selv og bli voksen.

Ett ord; GÅ.

ikke snu deg tilbake. Ballen er hans, han skal gjøre jobben med å fikse tillit og vise han er innstilt på deg og dere. Si det til han..

 

Anonymkode: 72260...c0a


Må signere dette. Var gjennom det samme og de lyver så det renner så lenge de kan, de tar med det med seg i døden om de må, for å innrømme er det siste de gjør uansett hvor klare bevisene er!
Min eks bare fortsatte å være utro igjen og igjen og jeg ble et ødelagt mentalvrak av det.
Etter jeg slo opp var det jævlig å innse nederlaget både med utroskap, svik, løgner og at "jeg" splitta familien , men det var jo faktisk han som gjorde det. Etter noen måneder med sorg og sinne, som var slutten på flere år med sorg og smerter over å leve med en sånn partner, så ble livet mitt mye bedre og jeg ble stolt for at jeg gikk.

Tenker at det beste for deg også ts er å bare bestemme deg. Ikke veie for og i mot med andre ting og fordeler med forholder som følelser og barneoppdragelse osv. Men svar deg selv på om du finner deg i dette eller ikke. Svaret er nok nei.
Og finner man seg i det sender man signal om at det er akseptabelt, at han slipper unna med å nekte og å lyve, så da vil han bare fortsette med det.
Syns du de nærmeste dagene skal bare fortelle han uten noe diskusjon at forholdet er over fordi tillitten er borte og med god grunn. Si at du skal ikke ha en partner som både er utro og lyver, og si at det er ingenting å diskutere for avgjørelsen er tatt. Så avtaler dere i samme slengen bosituasjonen, enten at han flytter ut snarest (om det er din leilighet) eller at du flytter vekk og sier opp din del av leiligheten, så får du flytte til venninder eller foreldre nå i starten, eller i værstefall bli hjemme men holde det profesjonelt som foreldre, og sove på hvert deres rom, og ikke gi etter for noe kjæreste oppførsel eller kjærestesnakk.

Det er slitsomt å ha baby, gratulerer med det forreten, jeg håper fødselen gikk bra, herregud! <3 Men dt er neda mer slitsomt å leve i et forhold med en man ikke kan stole på. Delt foreldreomsorg fungerer helt fint i dag, det viktigste er at du går i deg selv og tar et standpunkt på om du vil la han ødelegge livet ditt på måten han gjør, eller ha et godt liv uten han. For sammen med han blir det ikke godt.... Desverre... :(

Anonymkode: 1cdbc...77a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...