Gå til innhold

Ønsker meg en baby!


FruFiolett

Anbefalte innlegg

Negativ EL-test idag også, jihuu! Håper aldri jeg skal juble for det igjen altså, men akkurat nå er jeg glad for det. Hvis jeg følger samme syklus som forrige runde skal  EL-testen i så fall være positiv imorgen kveld, altså på syklusdag 12. Vi får se, nå er det uansett ingen krise ift mannens fravær i alle fall! ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titter jevnlig innom her. Så spennende å følge deg. Håper det klaffer denne prøveperioden. Jeg har selv to gutter og skjønner godt ønsket om ei datter. God helg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med testing etter EL. Er omtrent på samme sted i syklus som deg, CD 11 på meg i dag. Håper også på eggløsning snart. Selv etter flere måneder med prøving er jeg fortsatt spent og håpefull hver gang EL nærmer seg og vi får en ny mulighet til og oppnå babydrømmen. Kanskje er dette syklusen vi begge treffer jackpot🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Stavangebrud2012 skrev:

Titter jevnlig innom her. Så spennende å følge deg. Håper det klaffer denne prøveperioden. Jeg har selv to gutter og skjønner godt ønsket om ei datter. God helg! 

Tusen takk, så koselig☺️ Håper også det klaffer nå altså☺️🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Lavterskel skrev:

Spennende med testing etter EL. Er omtrent på samme sted i syklus som deg, CD 11 på meg i dag. Håper også på eggløsning snart. Selv etter flere måneder med prøving er jeg fortsatt spent og håpefull hver gang EL nærmer seg og vi får en ny mulighet til og oppnå babydrømmen. Kanskje er dette syklusen vi begge treffer jackpot🤩

Jaaa, la oss håpe det! 🤞🏼🤞🏼 Hvor mange pp har du hatt? Og har du barn fra før? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FruFiolett skrev:

Jaaa, la oss håpe det! 🤞🏼🤞🏼 Hvor mange pp har du hatt? Og har du barn fra før? ☺️

Er vel på pp 8 eller 9 nå😊 Har ingen barn fra før❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Lavterskel skrev:

Er vel på pp 8 eller 9 nå😊 Har ingen barn fra før❤️

Masse lykke til, håper virkelig det klaffer for dere snart🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, så var jommen meg testen negativ idag også. Og jeg går rett inn i panikken, og det første (og eneste) jeg tenker nå er bare «hva som jeg ikke får eggløsning denne runden, og at det vare funket én gang med enkel dose Letrozol». Jeg er ikke det minste glad for at det skal bli annen lengde på syklusen enn sist, til tross for at mannen er borte. Jeg orker ikke at det skal bli noe kluss altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, FruFiolett skrev:

Jeg skimter EL-slim idag! Er spent på testen i kveld🤞🏼🤞🏼

Det hadde vært finfin timing hvis du får positiv EL-test i dag 👏👏😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test igår kveld og idag tidlig! Identisk reprise av søndag kveld/mandag morgen for fire uker siden😅 Men da ble det positiv test på kvelden på syklusdag 13 denne gangen, og vi hadde selvfølgelig da sex igår kveld. Kommer også til å prøve oss inorgen, mest sannsynlig skjer vel selve eggløsninga imorgen en eller annen gang, så da håper jeg det både ligger noen celler og venter, og i tillegg kommer nye i løpet av kvelden imorgen. Det bør jo i teorien være ultimate forhold, bør det ikke det da? 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, da ligger forholdene godt til rette for en liten spire 👏👏👶🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden igår forløp som følger: jeg hadde tissa i en kopp og sto klar for å åpne pakken med det jeg trodde var nye stimler til min digitale Clairblue eggløsningstest, men innser at det absolutt ikke er det jeg har kjøpt, men heller bare helt vanlige strimmeltester. Gjett om jeg ble lang i maska da - jeg hadde jo store planer om å se en tom, rund sirkel som skulle indikere negativ test! Men sånn ble det ikke da, og jeg måtte ta en av de bomkjøpte strimlene. Og tror dere ikke den var tydelig positiv da! 😱 Kan man ha positiv eggløsningstest i over et døgn liksom? Det var ingen tvil altså, så det må jo tydeligvis gå ann🤔 Men ok, da innser jeg at sexen på søndag trolig ikke har så mye for seg, ettersom det egget kanskje ikke engang slipper idag, men kanskje i kveld/natt/imorgen. Så da blir det definitivt sex idag (det var lagt inn i planen uansett altså), og kanskje vi burde prøve en runde imorgen og? Hadde det ikke vært for den lille dedikasjonen i mannens svømmere så hadde jeg ikke vært i tvil, og da hadde vi sikkert prøvd hver dag rundt EL, men er ikke det veldig dumt når sædkvaliteten er litt redusert? 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg testet hadde jeg positiv i halvannet døgn mener jeg, så ikke noe uvanlig med det! Men er det ikke slik at de digitale viser forandringer i LH (altså tar høyde for egen produksjon?) Mens strimmeltestene kun tar LH høyde (og dermed kan det være lavere enn hva den digitale slår ut på). 

Uansett er det vel ikke stort annet enn å fortsette å legge inn aksjer,dere får jo bare flere dager på dere 😉 og har dere sex annenhver dag holder det i massevis. Selv da vi fikk hjelp har det aldri vært anbefalt noe mer enn annenhver dag/2-3 ganger pr uke. Har han lav produksjon, betyr ikke det at sædcellene ikke lever lenge nok f.eks. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, bondekone skrev:

Når jeg testet hadde jeg positiv i halvannet døgn mener jeg, så ikke noe uvanlig med det! Men er det ikke slik at de digitale viser forandringer i LH (altså tar høyde for egen produksjon?) Mens strimmeltestene kun tar LH høyde (og dermed kan det være lavere enn hva den digitale slår ut på). 

Uansett er det vel ikke stort annet enn å fortsette å legge inn aksjer,dere får jo bare flere dager på dere 😉 og har dere sex annenhver dag holder det i massevis. Selv da vi fikk hjelp har det aldri vært anbefalt noe mer enn annenhver dag/2-3 ganger pr uke. Har han lav produksjon, betyr ikke det at sædcellene ikke lever lenge nok f.eks. 

Tusen takk, det var oppklarende☺️ Da satser vi på annenhver dag vi☺️🤞🏼🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg faktisk en del kroppslige tegn på at noe skjer, for det første har jeg veldig mye EL-slim, og hvis EL faktisk er idag er det veldig uvanlig for meg å ha det på selve dagen! For det andre har jeg skikkelig murringer nederst i magen, det kjennes seriøst ut som menssmerter! Har prøvd å google meg frem til om det faktisk kan være eggløsningssmerter, men blir ikke helt klok, så jeg klamrer meg til håpet om at det faktisk er det og at det er et egg som slipper idag! 🤞🏼

Endret av FruFiolett
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fint hvis kroppen «hører etter» deg for en gang skyld 👏😊 Det hadde jo vært perfekt hvis du får EL i løpet av dette døgnet og så får dere flere muligheter til å legge inn noen gode svømmere 👶🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Så fint hvis kroppen «hører etter» deg for en gang skyld 👏😊 Det hadde jo vært perfekt hvis du får EL i løpet av dette døgnet og så får dere flere muligheter til å legge inn noen gode svømmere 👶🏻😊

Ja, det hadde virkelig vært helt perfekt☺️🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var vi over i dpo-land da, og ventetiden er igang. Igjen. Jeg regner EL til tirsdag, så da er jeg 3 dpo idag. Jeg føler meg skikkelig negativ og pessimistisk denne runden. Vet liksom ikke helt, men akkurat nå føles det bare litt håpløst hele prøveprosjektet. Men håper selvfølgelig det klaffer, selv om jeg ikke helt har troa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruFiolett skrev:

Så var vi over i dpo-land da, og ventetiden er igang. Igjen. Jeg regner EL til tirsdag, så da er jeg 3 dpo idag. Jeg føler meg skikkelig negativ og pessimistisk denne runden. Vet liksom ikke helt, men akkurat nå føles det bare litt håpløst hele prøveprosjektet. Men håper selvfølgelig det klaffer, selv om jeg ikke helt har troa.

Deler den med deg. Jeg har ikke kommet meg til DPO-land en gang, men kjenner jeg er overrasket hvor pessimistisk jeg er for denne syklusen - og jeg har altså ikke hatt eggløsning en gang 😬 Føles litt håpløst hele greia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...