Gå til innhold

Gamer dumpet dama fordi hun ville de skulle bruke tid sammen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I denne tråden: Kvinner som blir trigget fordi en mann er såpass frekk og setter sin interesse og hobby foran en annen kvinne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

I denne tråden: Kvinner som blir trigget fordi en mann er såpass frekk og setter sin interesse og hobby foran en annen kvinne. 

Trigget er et ord som brukes for å beskrive når de med PTSD reopplever minner fra traumer, så nei. 

Anonymkode: 5c0aa...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dumpet en gang en dame fordi det kom for n dag at hun hadde sett alle sesongene av Buffy. Men det er kanskje mer legitimt, mens en forespørsel om mer tid sammen virker som en litt rar begrunnelse. Kan det være at hun foreslo zumbakurs eller noe sånt forkastelig? 

Anonymkode: 27e63...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg syntes om det. Jeg syntes at tittelen gir et feil bilde av hva som egentlig foregår. Det er jo ikke det at han dumper henne bare fordi hun vil finne på noe sammen, det er fordi hun ikke respekterer hans interesse og at han faktisk har venner på internet. 
Hvis det hadde vært slik at kjæresten ville tilbringe tid med han og han sa "Oh my God! You're so needy! Urgghhhhh!" Så hadde jeg hatt mer sympati med kjæresten, men jeg har ikke så mye sympati for henne utifra disse meldingene. Kanskje det er mer til saken enn man kan lese fra meldingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 16.4.2018 den 3.16, Jegern Puahate skrev:

I denne tråden: Kvinner som blir trigget fordi en mann er såpass frekk og setter sin interesse og hobby foran en annen kvinne. 

Helt riktig. Hadde dumpet kvinnemennesket umiddelbart, jeg også:-)

Anonymkode: bb337...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elle snu på det og si det var en gamerdame som gjorde dette = unison applaus på KG:fnise:

Anonymkode: bb337...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...