Gå til innhold

Milf, men aldri Dilf?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 15.4.2018 den 19.53, AnonymBruker skrev:

Jeg er en Filf. Ordentlig snasen far på 35år. Ikke mange av oss som er så deilige. Men vi finnes. 

Anonymkode: 4ea15...256

Mannen min er. 

Anonymkode: ab06e...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DILFs eksisterer vel, som en slags motpol til MILFs - begrepet har bare ikke blitt fullt så utbredt. Gutter er gjerne mer direkte og åpenlyse med sine fantasier - at en gjeng feststemte jenter står og roper «DILF» foran portrettet av far i huset er liksom litt vanskeligere å se for seg :laugh:

Konseptet med MILFs eksisterte visst før selve begrepet oppsto. Den «originale» MILFen var som kjent Jennifer Coolidge, a.k.a. Stifler's Mom fra American Pie... :rodmer:

Ryddet for bilde med opphavsrett.

 

 

 

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bilde med opphavsrett. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2018 den 11.24, Rotemor skrev:

Hele poenget med Milg og Filf er vel at De er gamle nok til å være moren eller faren din?

Ellers er jo jenter og gutter på 20 gamle nok til å være milf etc...

Det er vel riktig. Hva da med TILF, altså teacher osv. Noen som er gammel nok til å være læreren din?

DILF eller FILF er vel strengt tatt ikke et begrep, det ville vel bli mer i retning av DIGF/ FIGF (D/F I Get to F) i og med at jenter får seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
On 6/13/2018 at 10:01 AM, Alterego666 said:

Jentunger rundt 20-25 er pene å se på, men jeg assosierer den alderen med klein sex preget av komplekser og liten kjennskap til egen kropp og lyster.

Helt enig (hvis du sier 16-25) og jeg tror mye av grunnen til at gutter fantaserer om MILFs kommer derfra - man drømmer om damer som er mer flegmatiske og trygge på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2018 den 10.16, draug 75 skrev:

Det er vel riktig. Hva da med TILF, altså teacher osv. Noen som er gammel nok til å være læreren din?

DILF eller FILF er vel strengt tatt ikke et begrep, det ville vel bli mer i retning av DIGF/ FIGF (D/F I Get to F) i og med at jenter får seg.

Det handler om autoritetsrolle i tillegg, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.6.2018 den 10.01, Alterego666 skrev:

I mitt begrepskartotek er MILF Mother, DILF Daughter og FILF Father.

Korrigér meg gjerne.

Forøvrig sikler jeg ikke etter DILFs, og har ikke ønske om å være noens FILF.

Jentunger rundt 20-25 er pene å se på, men jeg assosierer den alderen med klein sex preget av komplekser og liten kjennskap til egen kropp og lyster.

M(51)

Oi, her har du truffet feil 20 åringer. 

Vil du jeg skal vise deg?

j24

Anonymkode: cd275...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt best kvinner ca 15 år eldre enn meg. Er nå 40 og liker de fortsatt slik.

Anonymkode: 3c6dc...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, her har du truffet feil 20 åringer. 

Vil du jeg skal vise deg?

j24

Anonymkode: cd275...1b7

Haha! Fristende, men jeg velger å tro deg uten dokumentasjon. Enkelte er naturals.😊👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...