Gå til innhold

Lørdagskveld: Hva har du på deg akkurat i kveld?


tonelise10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fleecegenser, piqueskjorte, fleecestrømpebukse og trekkingshorts. 

Anonymkode: bbf9f...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Springfjær

Tynn joggebukse/kosebukse og t-skjorte 😅 hjemmekveld med et glass vin og film tenker jeg 😎 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme alene kveld her, sorte 2xu mcs tights, Devold XC ullsokker og en langermet Swix trøye, elegant ikke sant!? 😱😮😱

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har på noe fint i dag? Her hjemme går det veldig casual i shorts og en topp og slippers..! 

Anonymkode: 69be8...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart svært slim bukse med noe lignende blondemønster, Marineblå singlet med blonder og lys rosa genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeans, topp og kile sandaler

Anonymkode: 9832d...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute med venninnene mine i går. Jeg og en annen var de eneste guttene. Hadde på meg en knelang, blomstrete kjole uten skuldre fra Zara, lyse strømper og nude pumps. Helt perfekt for en sommerkveld i mai!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på "byen" og bl. a. spiste en veldig bra middag med typen. Kort hvit/sort kjole, jakke og høyhælte pumps til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom sent hjemm etter en reise, så det ble bare på med en rød kosekjole og noe vin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde på mørkeblå adidas t-skjorte over en grå fra under armour, mørkeblå adidas fotballshorts og hvite nikesokker over adidassokker.

Anonymkode: 9452c...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

En knelang kjole i mest brun,sort og litt orange. Lange ermer . Merke :Brandtex.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pysjbukse, genser, tøfler og teppe. Jeg har en sånn dag der det bare verker i hele kroppen. :laugh:

Anonymkode: 46759...caa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg ut og ta en pizza og noen øl på pub med en kompis og skal ha på svart singlet, svart, knelang cardigan, lys blå olabukse med litt oppbrett nederst og svarte pumps 

Anonymkode: 73cbc...27e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa blomstrete topp, ferskenfarget bukse, røde sokker med kattemønster og en svart ryggsekk. Er ute på gåtur. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...