Gå til innhold

Prøvedagbok vol. 2


Metzili

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Metzili skrev:

Ja, det er liksom ikke noen fasit på det. Murringene ga seg, men kjenner det igjen i dag. Tenker kroppen jobber med å forberede til fødsel. 

Det høres slik ut 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen baby enda, men merker at det skjer noe i kroppen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler av slimproppen har gått + murringer.. men vet  jo at det ikke trenger å bety noe helt enda 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Metzili skrev:

Deler av slimproppen har gått + murringer.. men vet  jo at det ikke trenger å bety noe helt enda 😅

🤞🏻 Fingrene for deg! Synes det ser ut som det har mer å si om slimproppen går nært termin. Om den går lenge før virker det som om kroppen modnes over lang tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/7/2019 at 10:42 AM, lillemeg90 said:

🤞🏻 Fingrene for deg! Synes det ser ut som det har mer å si om slimproppen går nært termin. Om den går lenge før virker det som om kroppen modnes over lang tid. 

Det tenker jeg egntlig selv og. Håper du har det fint etter fødselen, og koser deg med den nyfødte ❤

Litt mer av slimproppen gikk i dag, men ellers merker jeg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror fødselen er nær. Klarer ikke å sove og har vasket hele leiligheten. Jeg er så spent.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Frøkenhåpefull said:

Så mye lykke til! 😍😊

Tusen takk ❤

Fortsatt like gravid, men har murringer som kommer og går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/9/2019 at 11:39 AM, lillemeg90 said:

Håper det snart er din tur nå 🤞🏻❤️

Takk ❤

Fortsatt gravid 😅 virker som det er ganske likt forløp som sist. Har masse maserier om natten som gir seg på dagtid. Får litt innimellom om dagen, men om natten er det ganske konstant. Slimproppen fortsetter å gå, og i dag har jeg hatt en liten blødning. I morgen blir det kontroll hos jordmor 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Metzili skrev:

Takk ❤

Fortsatt gravid 😅 virker som det er ganske likt forløp som sist. Har masse maserier om natten som gir seg på dagtid. Får litt innimellom om dagen, men om natten er det ganske konstant. Slimproppen fortsetter å gå, og i dag har jeg hatt en liten blødning. I morgen blir det kontroll hos jordmor 😊

Det forløpet høres kjent ut 😅 en liten blødning er jo positivt! Du får be henne strippe deg i morgen 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, lillemeg90 said:

Tenker på deg ❤️

Takk for det ❤ er fortsatt like gravid! I går var vi på restaurant og jeg var sikker på at fødsel var i gang. Fikk endel rier som var mer intense og mer av slimproppen som gikk. Vi skyntet oss hjem, og da roet deg seg så klart 😅 føler meg lurt, altså! Har ikke hatt flere rier siden.. så da er det bare å smøre meg med tålmodighet og vente 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Metzili skrev:

Takk for det ❤ er fortsatt like gravid! I går var vi på restaurant og jeg var sikker på at fødsel var i gang. Fikk endel rier som var mer intense og mer av slimproppen som gikk. Vi skyntet oss hjem, og da roet deg seg så klart 😅 føler meg lurt, altså! Har ikke hatt flere rier siden.. så da er det bare å smøre meg med tålmodighet og vente 😊

Kroppen kan det å lure oss 😂 huff... Dere får ta dere noen runder i senga. Kanskje det gir rier igjen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, lillemeg90 said:

Kroppen kan det å lure oss 😂 huff... Dere får ta dere noen runder i senga. Kanskje det gir rier igjen 😁

Det skal ikke være lett å forstå seg på kroppen 😂 

I går kveld fikk jeg regelmessige rier som tok seg opp i intensiteten. Jeg var så sikker på at fødsel var i gang, og ringte til jordmor, men neida riene ga seg. Jordmor kom allikevel innom i morges for å skjekke åpning, og hun kunne fortelle at det ikke er noen åpning enda.. men livmorhalsen (eller er det mormunnen?) Er helt flat. Jeg har hatt endel rier siden hun dro, men de er ikke helt regelmessige😄 vil ikke jinxe det igjen... men nå tror jeg det ikke er lenge til vi får møte den lille i magen. 

 

Endret av Metzili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Metzili skrev:

Det skal ikke være lett å forstå seg på kroppen 😂 

I går kveld fikk jeg regelmessige rier som tok seg opp i intensiteten. Jeg var så sikker på at fødsel var i gang, og ringte til jordmor, men neida riene ga seg. Jordmor kom allikevel innom i morges for å skjekke åpning, og hun kunne fortelle at det ikke er noen åpning enda.. men livmorhalsen (eller er det mormunnen?) Er helt flat. Jeg har hatt endel rier siden hun dro, men de er ikke helt regelmessige😄 vil ikke jinxe det igjen... men nå tror jeg det ikke er lenge til vi får møte den lille i magen. 

 

Høres lovende ut! 😄 Du har aldri vert nærmere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillesøster kom for noen dager siden ❤ vi er super forelsket i det nye familie medlemmet og nyter rolige dager hjemme. 

Nå som fødsel er overstått og vår datter er her, vil jeg melde meg ut av kg. 

Takk til dere som har fulgt meg ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Lurer på om jeg er gravid igjen...måtte inn her for å se om jeg har skrevet noe om symptomene jeg hadde sist, men finner ikke noe som kunne være til hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...