Gå til innhold

90 talls og tidlig 2000 talls tråden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

13 timer siden, GammelSierraFan skrev:

Vet, dessverre har jeg ikke god nok maskin til å klare å kjøre det. De hadde jo et fra 2003 eller 2004 også, det spilte jeg litt. :) 

Maskin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Winza skrev:

Maskin?

Ja, PC. :) Kaller det maskin av gammel vane. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Winza skrev:

Har du noen spill maskin?

Dårlig med det, dessverre. Eller, jeg har fortsatt min gamle Amiga 500 i kjelleren et sted, men ikke noe nyere, er jeg redd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, GammelSierraFan skrev:

Dårlig med det, dessverre. Eller, jeg har fortsatt min gamle Amiga 500 i kjelleren et sted, men ikke noe nyere, er jeg redd. :)

Man har alltids emulatorer i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Winza skrev:

Man har alltids emulatorer i det minste :)

Ja, det er sant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Winza skrev:

Du virker som en veldig hyggelig og trivelig person :)

Takk i like måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg så på dette når jeg var liten i starten av 2000 tallet :)

CE09E4ED-3455-4DCA-8E4B-767E3C28949C.jpeg.6f0665b9cf4767f12052c58883d85fd8.jpeg

 Jeg så på de andre 3 seriene i 2005-2006, flotte serier :) Ikke sett 2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må heller ikke glemme denne spenstige arkeologen som så dagens lys i '96 (eller var det '97?), og som overtok hovedrollen i mange tenåringsgutters våte drømmer. :P Husker jeg skaffet det da PC versjonen kom, men solgte det videre ganske fort, det var for mye labyrint og "finn de hemmelige bryterne" for min smak. xD
 

TOMBRAIDER1996PSX.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
17 minutter siden, Winza skrev:

Andre her som husker Malcolm i Midten? Husker jeg så på det hver dag etter skolen :)

Husker så vidt at jeg så på da det var nytt, men sett en del repriser i nyere tid. Artig serie det. :) 
Det var spesielt å se det igjen etter å ha sett noen sesonger av Breaking Bad, LITT forskjell på Walter White og Hal Wilkerson. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er født i 88, så sent 90-tall og tidlig 00-tall var min storhetstid :fnise: Særlig musikken, sååå mye ræl jeg hørte på som bringer meg tilbake til å være 10-11-12-13 år. Mr. President, Gina G, Me & My, S Club 7 (med tilhørende tv-serie), A*Teens, Aqua, Infinity, Soda...

Dette var min ultimate yndlingsserie, med den flotte tittelen "Røff rebell" på NRK: https://www.buzzfeed.com/kelleylocke/13-reasons-why-caitlins-way-was-actually-the-be-s6vj?utm_term=.jo3VMwjNN#.fbE6WYq11 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
18 timer siden, Winza skrev:

Husker dere serien The Tribe? Så masse på den i 12-14 års alderen :)

Nei, hva slags serie var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Nei, hva slags serie var det?

Alle de voksne dør av et virus og bare de under 18 overlever, det er en ungdomsserie. Ganske grei serie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 90 tallet hørte jeg mye på Hits For Kids. Gikk mye i spice Girls, Back Street Boys, Aqua, E-tpe, S Club 7 (hadde ikke de en TV serie?) Vengaboys. Litt forskjellig.

På 2000 tallet var det mye Destinys Child Chirstina Aguilera og Pink det gikk i 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Winza said:

Husker dere serien The Tribe? Så masse på den i 12-14 års alderen :)

JAAA! En av favorittseriene mine! :bond:

Fikk overtalt sambo til å se gjennom serien for første gang sammen med meg, og han elsket den like mye som meg. Altså, man ser jo at dette er så og si bare barneskuespillere med svært lite erfaring og at hele historien er laget for et ungt publikum, men elsker selve ideen, og hele serien gir meg masse minner. Venter på den dagen de gir den ut på DVD. Frem til da ser jeg episoder på Youtube (værsågod, og ja, første episode er i to deler, men alle andre episodene er hele episoder som ikke er delt opp) og leser bøkene som kom etter. :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, PaperFlower skrev:

JAAA! En av favorittseriene mine! :bond:

Fikk overtalt sambo til å se gjennom serien for første gang sammen med meg, og han elsket den like mye som meg. Altså, man ser jo at dette er så og si bare barneskuespillere med svært lite erfaring og at hele historien er laget for et ungt publikum, men elsker selve ideen, og hele serien gir meg masse minner. Venter på den dagen de gir den ut på DVD. Frem til da ser jeg episoder på Youtube (værsågod, og ja, første episode er i to deler, men alle andre episodene er hele episoder som ikke er delt opp) og leser bøkene som kom etter. :Nikke: 

Jeg kjøpte den på DVD for noen år siden :) Det suger hvordan serien sluttet, skulle virkelig likt å vite hva som skjer videre

Wow, når jeg tenker over det nå så tror jeg at jeg betalte over 2000kr for alle 5 sesongene :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...