Gå til innhold

90 talls og tidlig 2000 talls tråden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Bilderesultat for ungdom på 90 talletBilderesultat for ungdom på 90 tallet

Hehe, jeg tror jeg fortsatt har den gamle Adidas treningsbuksa mi fortsatt et eller annet sted i kjelleren. :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, GammelSierraFan skrev:

Ja, de kunne hatt mange gode år fortsatt. :/ Men humoren deres lever fortsatt heldigvis. :)

 

Jepp, jeg ser på Karl og Co igjen nå i disse dager og jeg ler meg skakk i hjel av de :skratte: Hadde det ikke vært for de så ville ikke den serien vært i nærheten av så morsom :) Grethe var vel med i Blåfjell også? Husker hun og Johannes Joner hadde flere scener sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Jepp, jeg ser på Karl og Co igjen nå i disse dager og jeg ler meg skakk i hjel av de :skratte: Hadde det ikke vært for de så ville ikke den serien vært i nærheten av så morsom :) Grethe var vel med i Blåfjell også? Husker hun og Johannes Joner hadde flere scener sammen

Husker at hun var med der ja. xD Jeg så ikke så mye på det selv, men det fikk jeg med meg. Det er mulig, har ikke sett på Blåfjell, husker henne mest fra showene til Dizzie Tunes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var født 90 og var barn på 90 tallet jeg også. Husker datadyr, pog, alle lekene vi lekte ute, når vi samlet på pokemon kort, nitendo, playstation. Flukten fra dyreskogen var en av favorittene på tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Axl skrev:

Var født 90 og var barn på 90 tallet jeg også. Husker datadyr, pog, alle lekene vi lekte ute, når vi samlet på pokemon kort, nitendo, playstation. Flukten fra dyreskogen var en av favorittene på tv. 

Mange triste scener i flukten fra Dyreskogen husker jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Mange triste scener i flukten fra Dyreskogen husker jeg :(

Ja alltid trist når noen døde/ble drept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Winza skrev:

Fox Kids var fantastisk, katten mjaurits, piraten Jack, den med de små spøkelsene, Birger bie og alt det andre flotte :rodmer: 

Jaaaa 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tenåring på 90-tallet og husker Nirvana spesielt godt samt filmen om The Doors men det absolutt beste jeg har med meg fra de årene er GN’R og the spaghetti incident albumene. De spilles jevnt og trutt ennå 

Endret av Duff
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Catalina Culès skrev:

Bilderesultat for ungdom på 90 talletBilderesultat for ungdom på 90 tallet

Var det ikke bærbar cd spiller eller såkalt Discman som var tingen på nittitallet? Kassett var vel 80 tallet? Jeg likte kasettspilleren, lagde egne opptak med musikkopptak fra radioen med kommentarer. Det var litt nedtur med discman som ikke hadde disse funksjonene og mulighetene som kasettspilleren.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker naturligvis også vår første Internett-forbindelse: Utrolig tregt og grisedyrt. 20 øre i minuttet høres ikke så galt ut, men det ble noen temmelig feite regninger om vi ikke passet på litt. :P

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, GammelSierraFan skrev:

Husker naturligvis også vår første Internett-forbindelse: Utrolig tregt og grisedyrt. 20 øre i minuttet høres ikke så galt ut, men det ble noen temmelig feite regninger om vi ikke passet på litt. :P

 

Vi hadde det slik i 2003-2004, uff for noen dårlige minner akkurat det og at det tok hundre år å laste inn en YouTube video ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Winza skrev:

Vi hadde det slik i 2003-2004, uff for noen dårlige minner akkurat det og at det tok hundre år å laste inn en YouTube video ;P

Stemmer, det tok tid før det ble borte. Det tok tid ja, kunne ikke holde pusten mens sidene lastet, langt mindre en video. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, GammelSierraFan skrev:

Stemmer, det tok tid før det ble borte. Det tok tid ja, kunne ikke holde pusten mens sidene lastet, langt mindre en video. :P

Så mye som jeg bruker nettet nå så ville jeg fått titusener av kroner i regning hver måned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Winza skrev:

Så mye som jeg bruker nettet nå så ville jeg fått titusener av kroner i regning hver måned :P

Hehe, ja, jeg er redd jeg hadde endt opp på gata om det hadde vært minutts-avgift nå. :P

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...