Gå til innhold

90 talls og tidlig 2000 talls tråden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Aurora** skrev:

Ååh, den serien var jo drit morsom! :hoho: Oscar :fnise:

Husker når ene gutten snek seg vekk et par ganger i uken og når de andre prøvde å finne ut hva han gjorde så viste det seg at han tok dansekurs :P Eller da de forfalsket penger 😅

 

Denne serien var så fin 😄

Fox Kids var best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Winza skrev:

Husker når ene gutten snek seg vekk et par ganger i uken og når de andre prøvde å finne ut hva han gjorde så viste det seg at han tok dansekurs :P Eller da de forfalsket penger 😅

 

Denne serien var så fin 😄

Fox Kids var best :)

Haha, husker når de hoppet å ropte "90 tonn 90 tonn, læreren veier 90 tonn" så kom ho 😂😂 husker de sydde sine egne klær for å imponere de 3 jentene på skolen, husker ikke helt hvordan det endte. Artig serie. Sissi husker jeg og. Fox Kids rulte, men så ble kanalen borte 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aurora** skrev:

Haha, husker når de hoppet å ropte "90 tonn 90 tonn, læreren veier 90 tonn" så kom ho 😂😂 husker de sydde sine egne klær for å imponere de 3 jentene på skolen, husker ikke helt hvordan det endte. Artig serie. Sissi husker jeg og. Fox Kids rulte, men så ble kanalen borte 😢

Og alle Saban Entertainment seriene forsvant med :( Skulle likt å sett Oliver Twist eller Jim Gullknapp igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ole dole og Doffen er gode minner fra den tiden 😀

Har du sett den nye versjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Winza skrev:

Har du sett den nye versjonen?

Nei, det har jeg ikke. Ser ikke noe særlig på tegnefilmer lenger, synes alt med det er ødelagt, det gamle var mye bedre, etter det lille jeg har fått med meg på reklamer osv. Tom og jerry synes jeg har tapt seg veldig hvertfall, samme med mummitrollet. 

Er den nye versonen bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Nei, det har jeg ikke. Ser ikke noe særlig på tegnefilmer lenger, synes alt med det er ødelagt, det gamle var mye bedre, etter det lille jeg har fått med meg på reklamer osv. Tom og jerry synes jeg har tapt seg veldig hvertfall, samme med mummitrollet. 

Er den nye versonen bra?

Nådagens barn som ikke er kjent med den gamle liker den sikkert men det gjør ikke jeg, ingenting kan bli bedre enn den gode gamle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza skrev:

Nådagens barn som ikke er kjent med den gamle liker den sikkert men det gjør ikke jeg, ingenting kan bli bedre enn den gode gamle :)

Det er jeg helt enig i, mye går fremover og blir bedre, men tegnefilmer særlig til barn går bakover. Glad jeg opplevde de gamle som barn 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Det er jeg helt enig i, mye går fremover og blir bedre, men tegnefilmer særlig til barn går bakover. Glad jeg opplevde de gamle som barn 🙂

De viste så mange klassiske tegneserier helt opp til tidlig 2000 tallet, før de begynte å bare vise live action barneserier. Kan nesten ikke fatte at Disney XD originalt var Jetix, og som noen år før var Fox Kids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Winza skrev:

De viste så mange klassiske tegneserier helt opp til tidlig 2000 tallet, før de begynte å bare vise live action barneserier. Kan nesten ikke fatte at Disney XD originalt var Jetix, og som noen år før var Fox Kids

De skulle fortsatt med å vise klassiske tegneserier istedenfor mye av det andre greiene, mye koseligere med deg gode og gamle 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg så just på NRK arkivet og fant hun dama som bygde by i en sandkasse. Det var så gøy, jeg satt pal foran tvn og etterpå var det rett ut i sandkassa og bygge min egen by. Knallgod inspirasjon som fikk barna ut i lek. Whttps://tv.nrk.no/serie/i-sandkassa

Endret av Duff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Vanlig fyr
4 hours ago, Tuxy said:
 

Denne også :)Bilderesultat for my so called life angela poster

 

Angela....var forelsket i henne da jeg gikk på ungdomsskolen. Synes rødt hår er så fint!

 

 

 

married-with-children-phpup2gyz.jpeg.8518192a6f097d891a819ddb434b280e.jpeg

 

001_Cast_02.jpg.05e4748a4fb82a007eb87646ea10b9c4.jpg

tour-of-duty-542214bb45f29.jpg.5dcf6b0adb1e1fbfa39839e0cbb202b1.jpg

5578b774ecad040b0be01770-750-500.jpg.6f3f7480f2a5fa1e0b73fdd4576f57cc.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...