Gå til innhold

Slimfit jeans - viser alt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke mye til før du føler vemmelig da... snart går halvparten av alle unge menn og også eldre, nettopp i skinny jeans :)

Anonymkode: d3559...478

Får håpe ikke det skjer :( Det ser jo virkelig ikke bra ut, menn skal være menn, ikke feminine greier. 

Anonymkode: 21992...c59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får håpe ikke det skjer :( Det ser jo virkelig ikke bra ut, menn skal være menn, ikke feminine greier. 

Anonymkode: 21992...c59

Det er da ikke slik at skinny jeans, vil si det samme som feminin! Dette handler om moter og vaner og å kunne skille seg litt ut. Mange maskuline slanke menn, kledd i stramme stramme jeans, der jeg studerer :)

Anonymkode: d3559...478

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975
2 timer siden, Thyra skrev:

Hvorfor ikke?

 

Helt stramme bukser, hvor du ser hvor hvor pikken er og hvordan ballene henger, synest jeg ikke noe om. Tenker på ballett😂Men bukser skal sitte skikkelig på, liker heller ikke denne hengslete saggete stilen, de skal være litt slim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke slik at skinny jeans, vil si det samme som feminin! Dette handler om moter og vaner og å kunne skille seg litt ut. Mange maskuline slanke menn, kledd i stramme stramme jeans, der jeg studerer :)

Anonymkode: d3559...478

Nei det er det ikke, maskuline menn går ikke kledd i slikt, da er de feminine. :) slank har jeg ikke nevnt, man kan fint være slank og maskulin, men åletrange jeans er ikke noe de hadde tatt på seg. Om mote og hva som er in? De som følger alt  av trender bare fordi det er in er ikke særlig maskuline. 

Anonymkode: 21992...c59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Unnskyld, men slimfit jeans er noe av set verste jeg ser på menn... Om jeg ser en kjekk mann og han har slike bukser på seg så forsvinner all min interesse på sekundet, det går i grunn over til vemmelse. Men nå liker jeg maskuline menn da :) 

Anonymkode: 21992...c59

11 hours ago, AnonymBruker said:

Får håpe ikke det skjer :( Det ser jo virkelig ikke bra ut, menn skal være menn, ikke feminine greier. 

Anonymkode: 21992...c59

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det er det ikke, maskuline menn går ikke kledd i slikt, da er de feminine. :) slank har jeg ikke nevnt, man kan fint være slank og maskulin, men åletrange jeans er ikke noe de hadde tatt på seg. Om mote og hva som er in? De som følger alt  av trender bare fordi det er in er ikke særlig maskuline

Anonymkode: 21992...c59

Med "feminine greier" mener du altså kvinner.

Alltid like kleint når konservative menn gir seg ut for å være kvinne. Det er ikke særlig maskulint, selv om du overforbruker nettopp dét ordet.

Til tema: ettersittende jeans på menn - ja takk!

Anonymkode: d9abf...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimfit er da ikke så trange? Det er dette som er the real deal :briller2: 

 

 

Anonymkode: 8f0de...09a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med "feminine greier" mener du altså kvinner.

Alltid like kleint når konservative menn gir seg ut for å være kvinne. Det er ikke særlig maskulint, selv om du overforbruker nettopp dét ordet.

Til tema: ettersittende jeans på menn - ja takk!

Anonymkode: d9abf...5c8

Med feminine greier mener jeg menn som minner mer om kvinner ja, men de er jo ikke kvinner. Jeg bare liker ikke feminine menn, men jeg trenger ikke mer enn en mann, så hva andre menn gjør får så klart være opp til dem... :P Men fint er det uansett ikke.

Og nei, jeg er absolutt ingen mann, og jeg er ikke særlig maskulin, nei ;) Nettopp fordi jeg er en veldig feminin jente, så liker jeg ikke feminine menn. Se der, nå overforbruket jeg ordet feminin istedenfor maskulin, fornøyd? 

Anonymkode: 21992...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke å si at bukser er feminine uansett snitt eller fasong. Bukser er et maskulint herreplagg. Det er mye værre med kvinner som går med bukser. De får holde seg til de feminine plaggene som kjoler og skjørt de har enerett på. 

Anonymkode: 04ce3...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Nytter ikke å si at bukser er feminine uansett snitt eller fasong. Bukser er et maskulint herreplagg. Det er mye værre med kvinner som går med bukser. De får holde seg til de feminine plaggene som kjoler og skjørt de har enerett på. 

Anonymkode: 04ce3...b39

Image result for skinny jeans guy

Anonymkode: 8f0de...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Image result for skinny jeans guy

Anonymkode: 8f0de...09a

Den jeansen er bare råkul og kult at menn velger denne stramme jeans stilen syns jeg 😊😊

Anonymkode: d3559...478

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med "feminine greier" mener du altså kvinner.

Alltid like kleint når konservative menn gir seg ut for å være kvinne. Det er ikke særlig maskulint, selv om du overforbruker nettopp dét ordet.

Til tema: ettersittende jeans på menn - ja takk!

Anonymkode: d9abf...5c8

Maskuliniteten er overraskende skjør hos en del menn.

Anonymkode: 4e553...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 11.28, FactsOverFeelings skrev:

Folk må få lov å kle seg som de vil.
Selv har jeg ingen forståelse for menn (eller folk) som takler å gå i klær som er så ubehagelige, men hver sin smak.
Samtidig synes jeg det ser helt forjævlig ut (på menn), men igjen, folk er fri til å gå kledd slik de vil.

Tja. Selv bruker jeg nesten bare skinny jeans og bukser. Har noen vanlige også, men skinny jeansen er da de som er mest komfortable å bruke. Hvorfor? Siden det er stretch i de selvsagt ;) Har bl.a et par knall røde fra H&M som man ikke engang merker at man har på seg...

Kona synes også det ser bra ut, men man bør jo helst ikke ha mage av betydning da. Ellers ser man bare topptung ut ;)

Anonymkode: 45a16...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2018 den 7.06, AnonymBruker skrev:

Unnskyld, men slimfit jeans er noe av set verste jeg ser på menn... Om jeg ser en kjekk mann og han har slike bukser på seg så forsvinner all min interesse på sekundet, det går i grunn over til vemmelse. Men nå liker jeg maskuline menn da :) 

Anonymkode: 21992...c59

Tror du blander sammen slim fit og skinny? Skinny er elastiske og tettsittende hele veien, slim fit er smalere enn vanlig men ikke tettsittende rundt leggene eller elastiske. 

Anonymkode: 45a16...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Maskuliniteten er overraskende skjør hos en del menn.

Anonymkode: 4e553...7e4

Yess, det er den så absolutt...

Anonymkode: 1a8c3...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du blander sammen slim fit og skinny? Skinny er elastiske og tettsittende hele veien, slim fit er smalere enn vanlig men ikke tettsittende rundt leggene eller elastiske. 

Anonymkode: 45a16...b85

Enig, men slimfit kan også være ganske tettsittende, både rundt lår og legger og også i  et elastisk stoff, noe snart alle jeans er😊

Anonymkode: 1a8c3...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Image result for skinny jeans guy

Anonymkode: 8f0de...09a

 

t6UZMnO.jpg

Anonymkode: 03ebe...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Nei nei nei nei 

Anonymkode: 03ebe...404

Selvfølgelig, kjør på😊😊

Anonymkode: 1a8c3...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig, kjør på😊😊

Anonymkode: 1a8c3...41a

Nei 

Anonymkode: 03ebe...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei 

Anonymkode: 03ebe...404

Syns det er fint jeg :)

Anonymkode: d3559...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...