Gå til innhold

Tutta og mannen prøver igjen 😻


tutta23

Anbefalte innlegg

2 dpo :sprettoy:

Kjenner at jeg er litt øm i livmor-området...

Bare en uke til jeg garantert ryker på en test...

Tenker på at om vi har lykkes denne gangen så er tredjemann allerede et hemmelig lite begynnende liv der inne...lurer på hvem du er min ønskede lille spire, kanskje en dag får vi vite det...🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 dpo...

Teller ned, men ikke så mye nytt å melde om her. Reiste hjem fra hyttetur idag. Hatt det helt supert, og med bare sol og fint vær 😄

I bilen på vei hjem kjente jeg plutselig en stikkende/brennende følelse nederst i magen litt til høyre. Tenk hvis det var noe som festet seg 🤑ja, jeg vet jeg er helt sprø og rar...

Vel hjemme igjen til regn og 7 grader...Fyrer i 2 ovner og tenker å ta en avslappende kveld før full jobbeuke starter i morgen...

Egentlig greit at det skjer mye denne uka, så går kanskje tiden fort frem til jeg kan teste😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 21.37, grønnplante skrev:

Hei 👋

Snublet over dagboken din. Har for første gang logget syklus og har oppdaget det samme mønsteret som deg. Annenhver mnd 29 dager syklus og 31 dager syklus. Aner ikke om det har noe å si. Blir PP1 for oss nå, men har logget syklus siden des :)

Lykke til denne PP! 

Hvordan går det med deg grønnplante? Har du fått se de magiske 2 blå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo

:pinar: kunsten å være tålmodig....

Ha allerede røket på en testesmell...3 negative tester - done...

Vet det er utrolig tåpelig, men klarer ikke å styre meg!

Ellers har sykdom inntatt huset igjen. Begge jentee hoster og hoster, og har vært hjemme fra barnehagen igår og idag...nå står jobbehelg for døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en hel haug med tester, alle negative :fnise: forventet mens er på søndag så da har jeg egentlig gitt opp dette forsøket nå, tenker det ville kommet strek 13dpo om det var noe på gang.

Slitsomt med hoste, og så drøyer det ofte så lenge før den blir borte. 8dpo er tidlig da, så hos deg kan jo alt skje enda  :) Blir spennende neste dagene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, grønnplante skrev:

Har tatt en hel haug med tester, alle negative :fnise: forventet mens er på søndag så da har jeg egentlig gitt opp dette forsøket nå, tenker det ville kommet strek 13dpo om det var noe på gang.

Slitsomt med hoste, og så drøyer det ofte så lenge før den blir borte. 8dpo er tidlig da, så hos deg kan jo alt skje enda  :) Blir spennende neste dagene! 

Kjedelig da, men håpet ervel ikke helt ute før mensen kommer?!

Har håpet i behold her ja. Vi var sammen med min gravide svigerinne i helgen, så nå er ungene veldig opptatt av om vi skal ha ny baby.

Minstemor på 3 syns at magen min stod litt ut, og hevdet igår at jeg hadde baby i magen....jeg : neida, mamma har ikke det 😁

Men som jeg håper at hun har rett!!

Sist jeg var gravid var vi på nippet til å fortelle det til ungene i uke 10/11. Jeg hadde vært på tidlig ultralyd, og alt så greit ut i uke 7+3.

Er glad vi ikke fortalte det, siden jeg mistet nærmere uke 12...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje minstemor er litt klarsynt, det hadde vært gøy! :nori:

Neida, er jo en liten sjanse for at det kan ha klaffet, men tror det er noe sånt som 90% av gravide som får positiv 13pdo. Men kan jo være jeg er 1 av 10. Sist visste jeg ikke at jeg var gravid før uke 7, så har ikke noe å sammenligne med fra den gangen. 

Ah da var det bra dere ikke fortalte det før uke 12 sist ja, ikke greit for så små å skulle skjønne det :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo...

Negativ test idag tidlig. Ingen symptomer, bortsett fra muligens litt stikninger i livmor...

Dette er alt for spennende...gleder meg til ny test i morgen tidlig...men mulig det blir en test i kveld også...

Nå er det noen timer til på jobb, så er det hjem og nyte en mini-helg med mann og barn frem til i morgen ettermiddag...

Sola skinner ute, og det er litt kjedelig å være innendørs akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo...

Blenda hvit test idag også 😝

Æsj altså! Men håpet et jo ikke ute...irriterer meg litt over at jeg ikke husker hvilken dag jeg testet positivt med de andre barna...

Har litt ømme pupper nå...kom snikende igår...men har hatt det før mens de siste månedene...😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo...

Ikke noe nytt her i gården :raven:

Veksler mellom å kjenne på symptomer som jeg forbinder med graviditet, som gjør at jeg får håp om at vi har lykkes

- og skuffelse med at testene lyser negativt mot meg. Bruker tidligtester fra babyplan, så de burde vist svakt positivt på morgenurin nå skulle en tro...

Bare å smøre seg med tålmodighet frem mot ikm som er torsdag  :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye googlig av negative tester både 10,11,12 og 13 dpo de siste dagens er det absolutt håp enda ja 😊

Her håper jeg bare TR kommer snart, er en dag forsinket nå men ingen tegn til den. Og alt av tester er negativt. Syklusen har nok ikke satt seg helt enda etter at jeg tok ut hormonspiralen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lest gjennom dagboken din🤞🏼Håper det klaffer 😍 

Jeg hadde en sa i oktober som deg, ca uke 10. Så kjenner veldig på den følelsen, mai mnd og termin! Jeg hadde fått termin 16 mai. Håper vi begge får (og alle andre selvsagt 😍) det vi ønsker oss aller mest! 

Heier på dere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, grønnplante skrev:

Etter mye googlig av negative tester både 10,11,12 og 13 dpo de siste dagens er det absolutt håp enda ja 😊

Her håper jeg bare TR kommer snart, er en dag forsinket nå men ingen tegn til den. Og alt av tester er negativt. Syklusen har nok ikke satt seg helt enda etter at jeg tok ut hormonspiralen... 

Typisk at TR er forsinket når man prøver...håper du kommer raskt i rute (eller at du bare har hatt forsinket EL, og positiv test er rett rundt hjørne...testet du for EL?).

15 timer siden, Azumarill skrev:

Vent noen dager til før du tar neste test? Så slipper du å bli så innmari skuffa hver dag.

Jeg burde vel det, men tålmodighet og selvkontroll er langt utenfor min rekkevidde når det kommer til dette feltet :klaske: så det blir nok testing jevnt fremover tenker jeg... Har du foressten regnet ut termindato?

19 minutter siden, Lene25 skrev:

Lest gjennom dagboken din🤞🏼Håper det klaffer 😍 

Jeg hadde en sa i oktober som deg, ca uke 10. Så kjenner veldig på den følelsen, mai mnd og termin! Jeg hadde fått termin 16 mai. Håper vi begge får (og alle andre selvsagt 😍) det vi ønsker oss aller mest! 

Heier på dere ❤️

Så hyggelig at du tok deg tid til å lese. Har fulgt en del med i din dagbok også. Jeg syntes å huske at vi var i samme båt på samme tid i høst. SA er utrolig kjipt å måtte oppleve altså! Husker jeg lå på sykehuset og tenkte på at bare noen få etasjer unna lå noen å fødte sine fullbårne babyer, mens jeg lå der for å "kvitte meg" med det som skulle blitt vår egen... :cry3:

Nå må det bare gå veien for oss alle her inne ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg følt meg veldig "hormonell"...

For det første våknet jeg natt til idag og var våt av svette, uten at jeg er syk...

Lunta har vært millimeterlang...lillemor slang fra seg saftkoppen under middagen idag i en av sine mange protester ( 3 år, og med mye vilje). Jeg plukket den opp og smalt den ned i bordet...utrolig hva et trassig barn kan gjøre med en...man føler seg ikke akkurat som en mønsterforeldre da nei 😝

Puppene blir mer og mer ømme, og murringene i livmor bare tar seg opp...

Jeg føler meg i grunnen gravid...:vetikke:

Første test tok jeg da jeg stod opp - negativ...

Andre tok jeg etter en bytur med ungene i 12.30-tiden - negativ.

Prøvde å si til meg selv at det ikke var vits i å ta flere tester før i morgen tidlig...følte meg egentlig litt nedstemt og pessimistisk...

Endte med at jeg tok en tredje test (jeg et egentlig en nokså sindig person, men når det kommer til dette blir jeg helt sprø...). Var etter at ungene hadde sovnet... - negativ...

 

...men vent litt....kan jeg skimte en svak svak strek der :klo: 

Jeg kaster aldri testene med det samme...erfaringen min er at en svak strek etter tidsfristen kan være begynnelsen på noe...så....jeg vet at jeg kan bli skuffet, men sent i kveld steg håpet på nytt, og jeg gleder meg noe aldeles forferdelig til å teste i morgen tidlig...

Synd det er tidligvakt i morgen...dersom jeg får positiv test i morgen ville jeg helst ha surret rundt i min egen boble, drømme meg vekk, og nyte tanken på det som kanskje skjer i kroppen...tenk hvis vi har en ny liten spire 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, tutta23 skrev:

Typisk at TR er forsinket når man prøver...håper du kommer raskt i rute (eller at du bare har hatt forsinket EL, og positiv test er rett rundt hjørne...testet du for EL?).

Ja, skikkelig kjedelig. Er forsinka på dag to nå. Hadde vært spennende å kunne teste etter eventuell forsinket EL, men var så spent etter forsøket rundt det jeg trodde var EL at vi gikk nesten to uker uten sex etterpå. Ser jo nå at det ikke var så lurt. Skal legge jevnt inn aksjer nå når jeg vet hvor ustabil syklusen er... 

Men lurer nå faktisk på om grunnen til at TR ikke kommer er at jeg ikke hadde EL forrige syklus (første syklus etter hormonspiral). I såfall kan den jo kanskje dukke opp når som helst. Så er glad jeg har begynt å tempe, for de EL testene ser ut til å funke dårlig for meg. Men fortsetter å teste med de og, så får jeg kanskje oversikt etterhvert :) 

Jeg har også holdt på som deg. Testet testet og testet, og nistirret på testene flere timer senere :fnise: Men synes egentlig det er helt greit å teste negativt tidlig, får da litt lavere håp hver dag. Istedenfor å bygge alle forventninger til TR og så bli superskuffet over negativ test. 

Du får holde oss oppdatert. Krysser fingrene for deg! :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, grønnplante skrev:

Ja, skikkelig kjedelig. Er forsinka på dag to nå. Hadde vært spennende å kunne teste etter eventuell forsinket EL, men var så spent etter forsøket rundt det jeg trodde var EL at vi gikk nesten to uker uten sex etterpå. Ser jo nå at det ikke var så lurt. Skal legge jevnt inn aksjer nå når jeg vet hvor ustabil syklusen er... 

Men lurer nå faktisk på om grunnen til at TR ikke kommer er at jeg ikke hadde EL forrige syklus (første syklus etter hormonspiral). I såfall kan den jo kanskje dukke opp når som helst. Så er glad jeg har begynt å tempe, for de EL testene ser ut til å funke dårlig for meg. Men fortsetter å teste med de og, så får jeg kanskje oversikt etterhvert :) 

Jeg har også holdt på som deg. Testet testet og testet, og nistirret på testene flere timer senere :fnise: Men synes egentlig det er helt greit å teste negativt tidlig, får da litt lavere håp hver dag. Istedenfor å bygge alle forventninger til TR og så bli superskuffet over negativ test. 

Du får holde oss oppdatert. Krysser fingrene for deg! :) 

 

Jeg er enig med deg. Bedre å la skuffelsen komme gradvis, enn at jeg bygger opp store forventninger til ikm, for så å gå på en kjempesmell...

Men jeg burde kanskje vurdert å holde meg til å teste en gang hver dag ...

Nå virker det som at håpet er ute her...

13 dpo idag, og negativ test. 

Da er det bare å vente på at TR dukker opp...og lade opp til ny prøverunde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...