Gå til innhold

Tutta og mannen prøver igjen 😻


tutta23

Anbefalte innlegg

Jeg tror jaggu jeg har tegn på at EL nærmer seg 🎉🍾 Og det på dag 13 i syklus 💪👏Hvis det er tilfelle at jeg får EL ila noen dager, så tror jeg jammen dobbel dose Letrozol gjør susen for meg... Gjenstår jo uansett  se om EL gir full uttelling... Men er uansett et fremskritt dersom EL kommer innen dag 17, og ikke på dag 26/27 som de to siste syklistene. 

Da blir det kanskje "fest og basar" i heimen denne uka 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for tidlig EL, den tidligste på mange måneder (etter symptomene å dømme), og masse eggløsningsslim idag 😜🤓😹 dag 16 idag tror jeg, og tipper at jeg har EL idag eller i morgen. Skal ikke mer til før jeg griper etter et halmstrå av håp! Nå blir iallefall ventetiden ikke så lang som sist (41-dagers syklus)... Får håpe jeg har lagt gullegget denne gangen 😜

Hipp hurra og tralala 🌟 vi har fått lagt inn godt med aksjer, så nå vil bare tiden vise om det gikk noe annerledes denne gangen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.11.2018 den 6.13, FruFiolett skrev:

Hurra! 👏🏼 Krysser alt jeg har for at det klaffer nå! 🤞🏼

 

2 timer siden, Nikketutta skrev:

Kryyser alt som krysses kan :) 

Takk skal dere ha 😍utrolig hvordan man får nytt håp hver eneste gang, selv etter 1,5 års prøving og mange mislykkede forsøk...! Nå har jeg plutselig blitt optimistisk igjen. Har bestilt 12 nye stavtester fra babyplan med "black-week-rabatt" , så jeg kan unne meg å være litt testetøs denne runden 😹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du letrozol morgen eller kveld? Eller er det ingen forskjell på når man tar det? 😊

Krysser fingrene for deg 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Tar du letrozol morgen eller kveld? Eller er det ingen forskjell på når man tar det? 😊

Krysser fingrene for deg 🤞🏻

Jeg har tatt de om morgenen, men vet ikke om det har noe å si... 

Takk for det! Kun få dager til jeg begynner å teste! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.11.2018 den 8.05, FruFiolett skrev:

Åh, jeg er så spent på dine vegne nå! Hvilken dpo er du nå? Og når begynner testinga? 

Nå har jeg hatt litt dårlig tilgang på Internett noen dager, men her kommer en liten oppdatering 🙂

Takk for engasjementet 🤓 idag er jeg 9 dpo 🤩 så da er testefesten offisielt igang. Testene som jeg bestilte på Black friday, kom i "tolvte time" i postkassa igår. Så da kan jeg slå meg løs og teste hver dag frem til ikm 🤣

Dagens test var uten antydning til strek, men prøver igjen med nytt mot i morgen. 

Ømme bryter kom igår på 8dpo, mot normalt 10dpo.

Idag har jeg hatt en del stikninger i nedre del av magen... Har ikke kjent det så mye de andre PP. Så får vi se da... 

Blir noen nervepirrende dager... 🤪

Har ellers vært noen krevende uker med syke barn og mye jobbing. 

Hvis jeg ikke blir gravid ila 2018, ser jeg frem til å kjøre tempoet i livet ned noen hakk, ikke jobbe så mye, og ha bedre tid til jentene våre 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykdom regjerer i huset for tiden... Jeg og mannen holder oss heldigvis friske... Men med ungene har den ene syka avløst den andre i 1 måned i strekk nå. Stakkars små som skal slite seg gjennom det ene og andre... Vi voksne begynner også å bli slitne naturligvis. Det har vært få netter med uavbrutt søvn den siste tiden. Og fullt kjør fra morgen til kveld... 

Foreløpig bare negative tester, og håpet svinner... Måtte ta en test i kveld, men prøver helst å holde meg til testing på morgenurin. 

Er 11dpo idag. 

Søren altså!!! Ser ikke ut til at det går denne gangen heller 🤬😤😒

Murringene som jeg hadde på lørdag kjenner jeg bittelite til, og heller ikke noen andre overbevisende tegn er å spore... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tidlig med 11 dpo, krysser fingrene! 

Mye sykdom som går fortidej, vi har og lugget rett ut den siste uka. Håper dere alle blir friske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da anser jeg denne prøveperioden  for å være over... Har ikke fått mensen enda, men negativ test idag 13dpo. Regner med mensen dukker opp ila morgendagen. 

Det betyr at vi kun har 1 PP igjen, før det er over for vår del. Klarer ikke å se hvorfor det skal lykkes den siste gangen når det ikke har gått på over 1 års prøving. Det er skikkelig sårt  tenke på at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å gå gravid igjen, eller få flere barn. Det hadde vært så velkomment... 

Men vi skal selvfølgelig gjøre vårt for å holde muligheten oppe resten av året. Men nå er jeg skikkelig pessimist. Dette går nok ikke vår vei... 😓

Endret av tutta23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, beste tanker og store klemmer til deg ❤️ Krysser fingrene for dere siste prøveperioden ❤️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, bondekone skrev:

Huff så trist❤ håper så inderlig dere lykkes neste mnd! 

 

10 timer siden, Patriotpaula skrev:

Uff, beste tanker og store klemmer til deg ❤️ Krysser fingrene for dere siste prøveperioden ❤️🤞🏻

Takk for støtten dere!!! Det er jo en teoretisk mulighet... 🤞🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjipt altså! Men krysser fingrene for siste forsøket! Blir det ingen oppfølging for dere videre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, FruFiolett skrev:

Huff, så kjipt altså! Men krysser fingrene for siste forsøket! Blir det ingen oppfølging for dere videre? 

Det er mannen min som egentlig ikke var så innstilt på flere barn, men som gav det en sjanse, med et vindu ut året... For min skyld - siden det er et utrolig høyt ønske for meg. 

Vi er uansett ikke kandidater for offentlig ivf, siden vi har 2 barn fra før. 

Har gått til en privat gynekolog, hvor jeg fikk en heller lunken oppfølging. Hadde ventet noe annet når man gikk privat. Er skuffet over det, hun har ikke overbevist meg om at alle midler er tatt i bruk for å fremskynde en graviditet. Føler jeg mest har kommet med alle forslagene selv.. Og jeg vil nok tenke en stund på om det var andre ting som burde vært prøvd... Men men... Uansett er det ikke sikkert at ting hadde vært annerledes med en mer engasjert gynekolog. Men jeg hadde kanskje følt litt mer på en ro med at jeg hadde blitt tatt mer på alvor... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo

Har gått og ventet på mensen i hele dag. Midt på dagen fikk jeg vondt i magen. Skulle akkurat gjøre meg klar til å gå i et møte, så jeg tok 2 paracet, for å slippe å sitte med menssmerter under møtet... 

Men mensen har ikke dukket opp. Tipper det er på grunn av at jeg ønsker det så høyt at kroppen nektet å gi slipp på livmorslimhinnen 😫🤣 innbilt svangerskap blir nok det neste... 😥😝

Dersom mensen mot all formodning ikke dukker opp i morgen tidlig, blir jeg nok å ta en ny test... 

Men idag har jeg ikke orket, for det er SÅ typisk at jeg tar testen, så kommer mensen rett etterpå negativ test... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...