Gå til innhold

Tutta og mannen prøver igjen 😻


tutta23

Anbefalte innlegg

Blendatest idag også. Da er det bare å forberede seg på mensen i morgen eller tirsdag. Skikkelig deppa mtp å gå på jobb med skuffelsen som mensen kommer til å ta med seg 😡 skulle ønske jeg kunne ha buret meg inne på et kontor og ikke forholdt meg til så mange. I stedet må jeg klistre på smilet og ta vare på de pasientene som trenger meg i morgen. Jeg trives med å bidra til andre menneskers ve og vel i jobben min. Men på sånne dager er det ikke så lett å ikke bli litt selvmedlidende og innadvendt... 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, tutta23 skrev:
 

Blendatest idag også. Da er det bare å forberede seg på mensen i morgen eller tirsdag. Skikkelig deppa mtp å gå på jobb med skuffelsen som mensen kommer til å ta med seg 😡 skulle ønske jeg kunne ha buret meg inne på et kontor og ikke forholdt meg til så mange. I stedet må jeg klistre på smilet og ta vare på de pasientene som trenger meg i morgen. Jeg trives med å bidra til andre menneskers ve og vel i jobben min. Men på sånne dager er det ikke så lett å ikke bli litt selvmedlidende og innadvendt... 😢

Vet veldig godt hvordan du har det med jobb! Min største drøm oppi det verste var å få en vaskejobb der man kan gå helt alene, gjøre alt i sitt tempo og kun ta hensyn til seg selv. Hold ut😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusdag 40. 13 eller 14 dpo.

Ingen mens så langt. Ømme pupper. Litt småuggen innimellom idag. Sykt trøtt. (De to siste er nok mest på grunn av lite søvn med sykt barn hjemme). 

Har ikke testet idag 😅😆👏sykt stolt over meg selv og viljestyrken min!!! Målet er å ikke teste i morgen heller, men bare vente å se om mensen kommer ila dagen...

Har seinvakt i morgen. Så får heldigvis litt tid på å bearbeide følelsene hvis mensen kommer i morgen tidlig.

Endret av tutta23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen har ikke kommet foreløpig. Håpet stiger for hver time som går, men innerst inne føler jeg meg sikker på at mensen kommer. Har ikke testet enda. Redd for å bli skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen kom i ettermiddag på dag 41 😣

Har fått snakket med gynekologen idag, og skal ta dobbel dose Letrozol denne gangen. Blir nok en spennende måned fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:
 

Får du bivirkninger av letrozol?

Har ikke merket noe med enkel dose, men spent nå med dobbel...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, FruFiolett skrev:
 

Så kjipt med den mensen altså! Hvilken dag av syklusen begynner man med Letrozol? 

Dag 3 vanligvis, tror jeg. Er i alle fall det jeg har fått beskjed om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens begivenheter ✌

Vært på kurs i hele dag. Deilig å "gi blaffen" og bøtte nedpå kaffe dagen lang 😂 pleier ellers å begrense meg til 2 små kopper pr dag, på grunn av prøvingen.

Når jeg skulle reise meg etter siste foredraget idag, kjente jeg bare at det kom en "foss" med blod. Fikk ikke komt meg på toalettet med en gang, så endte med at jeg blødde gjennom (sorry detaljene). Hadde heldigvis en lang genser på, så tror ingen merket noe. Pleier egentlig å ha ganske så sparsom mens til vanlig, så dette er uvanlig for meg. #gnidetinnmensenduerikkegravidliksom

Er på kurs med hotellovernatting. Ved middagen i kveld proklamerer en av kursdeltakerne ved vårt bord at hun er gravid (på grunn av et eller annet med maten). Det føltes som å få en knytteneve rett i magen, Og jeg kjente at jeg bare hadde lyst til å reise meg å gå. Takler ikke en gang vilt fremmede som er gravide nå liksom. Vanligvis ville jeg reagert med innlevelse og entusiasme, men jeg kjente bare at jeg ble noe helt vilt sjalu og trist og lei meg på en gang!

Har vært helt ekstremt trøtt og sliten i dag. Føler at jeg er helt fullstendig tappet for krefter. Har egentlig bare ønsket å være alene på hotellrommet hele kvelden. Burde jo benytte anledningen til å virkelig sove ut. Men samtidig er jeg så overtrøtt og tankene spinner, så klarer ikke å sove. Da er det godt å kunne få utløp for tankene her på KG.

Kan ikke beskrive hvor tungt det er når man ønsker så sterkt et barn, og det bare ikke skjer...hvorfor går det ikke for oss denne gangen? føler meg helt tom i kveld, og savner mine tre som er hjemme. Har bare lyst til å være hjemme å klemme på de, og kose med de...💔

 

 

Endret av tutta23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, tutta23 skrev:
 

Dagens begivenheter ✌

Vært på kurs i hele dag. Deilig å "gi blaffen" og bøtte nedpå kaffe dagen lang 😂 pleier ellers å begrense meg til 2 små kopper pr dag, på grunn av prøvingen.

Når jeg skulle reise meg etter siste foredraget idag, kjente jeg bare at det kom en "foss" med blod. Fikk ikke komt meg på toalettet med en gang, så endte med at jeg blødde gjennom (sorry detaljene). Hadde heldigvis en lang genser på, så tror ingen merket noe. Pleier egentlig å ha ganske så sparsom mens til vanlig, så dette er uvanlig for meg. #gnidetinnmensenduerikkegravidliksom

Er på kurs med hotellovernatting. Ved middagen i kveld proklamerer en av kursdeltakerne ved vårt bord at hun er gravid (på grunn av et eller annet med maten). Det føltes som å få en knytteneve rett i magen, Og jeg kjente at jeg bare hadde lyst til å reise meg å gå. Takler ikke en gang vilt fremmede som er gravide nå liksom. Vanligvis ville jeg reagert med innlevelse og entusiasme, men jeg kjente bare at jeg ble noe helt vilt sjalu og trist og lei meg på en gang!

Har vært helt ekstremt trøtt og sliten i dag. Føler at jeg er helt fullstendig tappet for krefter. Har egentlig bare ønsket å være alene på hotellrommet hele kvelden. Burde jo benytte anledningen til å virkelig sove ut. Men samtidig er jeg så overtrøtt og tankene spinner, så klarer ikke å sove. Da er det godt å kunne få utløp for tankene her på KG.

Kan ikke beskrive hvor tungt det er når man ønsker så sterkt et barn, og det bare ikke skjer...hvorfor går det ikke for oss denne gangen? føler meg helt tom i kveld, og savner mine tre som er hjemme. Har bare lyst til å være hjemme å klemme på de, og kose med de...💔

 

 

Selv om jeg er førstegangsvelger og kun har holdt på noen måneder - jeg føler med deg ❤️ Jeg har ingen nære nå som har fortalt at de er gravide, men det er «masse» kjendiskvinner som har annonsert at de er gravide siste tiden, sist ut Jenny Skavlan. Kjenner at jeg ikke klarer å glede meg på deres vegne 😬🙊 Du er ikke alene om å få en knyttneve i magen når «alle andre» annonserer graviditet ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤ det er så tøft❤ 

Jeg er i forbindelse med både jobb og studie, i undervisning som omhandler omsorgssvikt og overgrep av små barn. Og jeg sliter så utrolig mye med å være i de forelesningene.alt jeg tenker er en så utrolig urettferdighet over at mennesker som ikke kan ta vare på barnet får barn etter barn, mens vi som jeg mener kan gi et barn en god oppvekst, vi får ikke det til. Så utrolig urettferdig! Håper virkelig det lukkesr for dete, det fortjener dere❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååh, det der er verdens verste følelse - og jeg kjenner den så godt igjen! Jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for å tenke sånn i det hele tatt, det er helt naturlig! ❤️ Snart er det deres (og vår🤞🏼) tur! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Patriotpaula skrev:

Selv om jeg er førstegangsvelger og kun har holdt på noen måneder - jeg føler med deg ❤️ Jeg har ingen nære nå som har fortalt at de er gravide, men det er «masse» kjendiskvinner som har annonsert at de er gravide siste tiden, sist ut Jenny Skavlan. Kjenner at jeg ikke klarer å glede meg på deres vegne 😬🙊 Du er ikke alene om å få en knyttneve i magen når «alle andre» annonserer graviditet ❤️

 

 

15 timer siden, bondekone skrev:

❤ det er så tøft❤ 

Jeg er i forbindelse med både jobb og studie, i undervisning som omhandler omsorgssvikt og overgrep av små barn. Og jeg sliter så utrolig mye med å være i de forelesningene.alt jeg tenker er en så utrolig urettferdighet over at mennesker som ikke kan ta vare på barnet får barn etter barn, mens vi som jeg mener kan gi et barn en god oppvekst, vi får ikke det til. Så utrolig urettferdig! Håper virkelig det lukkesr for dete, det fortjener dere❤

 

15 timer siden, FruFiolett skrev:

Åååh, det der er verdens verste følelse - og jeg kjenner den så godt igjen! Jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for å tenke sånn i det hele tatt, det er helt naturlig! ❤️ Snart er det deres (og vår🤞🏼) tur! ❤️

Takk for omtanken dere❤️

Humøret er bedre idag. Ingen flere fossblødninger. Er hjemme igjen, og det kjennes deilig. Har fri i morgen, og skal nyte det! 

Nå blir det dobbel dose Letrozol. Begynte idag. Alltid spennende med nye faktorer i prøvingen🤩💊🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusdag 7.

Siste (dobbel) dose Letrozol tatt idag. Nå er det bare å begynne å lete etter tegn på EL . Håper den kommer raskt, og ikke på CD 27 som sist 😵 

Har ikke merket noen bivirkninger av Letrozol. 

Veldig spent nå om vi rekker 1 eller 2 PP før året er omme. 

I hodet begynner jeg å forberede meg på at vi blir en familie på 4 resten av livet. 

Men i hjertet tror jeg alltid jeg vil kjenne på savnet etter barn nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...