Gå til innhold

Tutta og mannen prøver igjen 😻


tutta23

Anbefalte innlegg

1 time siden, tutta23 skrev:

Takk for det @Nikketutta ! Det ble mensen på meg også her idag 😢 har vært en travel dag her idag, så fikk ikke ringt gynekolog. Men det blir nok noe av det første jeg gjør i morgen tidlig... Har ingen tid å miste!!

En varm klem til deg også ❤ 

Åh, det var leit å høre 🙁 ❤️ Håper du får time relativt kjapt til tross for ferietider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

CD 21

Prøve periode 6 er herved igang!! Eller hvis jeg regner med den mislykkede graviditeten blir det pp 7. Det er nå nokså nøyaktig 1 år siden vår forrige spire var en realitet...jeg tenker ofte på hvilken liten personlighet det hadde blitt om det ikke hadde gått galt, og på hva det egentlig var som gjorde at vi aldri fikk se og holde h*n ❤selv om det var en tidlig MA i faglig forstand, så vil jeg nok for alltid tenke på det som barnet vi mistet...

Men vi holder fortsatt motet litt oppe...og selv om jeg er redd for at sjansene våres er spilt pga alder, så har vi bestemt at vi prøver frem til jul/nyttår...dersom vi ikke har lykkes innen da, vil ikke mannen mer 😢

Tiden er derfor knapp for meg/oss nå...

Har idag bestilt time hos privat gynekolog. Dagen er 22.08. Så enten er jeg gravid da, eller så har jeg mensen...så det var jo bare helt flott 😣 hadde håpet at jeg fikk time allerede denne uken. Håper på EL ila uken, så da hadde det vært interessant å se om jeg faktisk hadde EL.

Det var uansett en lettelse å få time denne måneden, og ikke måtte vente til oktober (når jeg hadde time via det offentlige)...

Vi er iallefall igang med å legge inn aksjer, så får vi atter en gang se hva de nærmeste nervepirrende ukene bringer 😟

Tester ikke for EL denne måneden, og temper ikke, så nå tar vi det bare som det kommer...😲

Endret av tutta23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, grønnplante skrev:

Heier på dere ❤️

Takk for det ❤ hvor langt på vei er du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tutta23 skrev:

Takk for det ❤ hvor langt på vei er du nå?

12 uker i dag. Håper alt står fint til inni der, blir en ultralyd i neste uke ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, grønnplante skrev:

12 uker i dag. Håper alt står fint til inni der, blir en ultralyd i neste uke ❤️

💕 så fort det har gått fra en fra utsiden ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpet er oppe og går igjen :5:

Har null kontroll på syklus...og jeg tror syklusen spøker med meg :sulosi:...obs TMI...har hatt EL-slim av og på i en uke, og er nå på syklusdag 27....ser ut som om EL-slim har stoppet nå. Så enten har EL endelig vært, eller så har jeg bare en tullesyklus uten EL....har ikke testet...men vi har lagt inn aksjer :humpe:som vi har lagt inn aksjer!!!Så om det er et egg på vei ned i tuben, så skal det ihvertfall ikke stå på tilgjengelige svømmere 😅

Dersom det stemmer at EL har vært de siste dagene, snakker vi nå om en syklus på 40 dager...kan ikke si at jeg liker det...passer dårlig med lange sykluser (og desto færre gjenstående pp) når tiden er knapp😝

Jeg må bare prøve å holde motet oppe, og tenke at det ikke nødvendigvis er alderen, og dårlige egg, som gjør at vi ikke får det til denne gangen... Klamrer meg til håpet om at det så langt bare har vært uflaks....og at snart skjer det igjen :ninuskapus:

Har vært en fin fin helg, med besøk av venner både fredag og lørdag. Ungene er i særdeles god form og godt humør for tiden (det er ikke alltid sånn), og de leker så fint sammen.

Det kommer stadig vekk spørsmål om å få et nytt søsken, så jeg skulle så gjerne ønske jeg kunne gi dem det. Tror de er veldig modne for oppgaven som storesøstre begge to 😍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fant jeg ut at jeg hadde gjort en blemme når jeg bestilte time hos gynekolog 😫 må i et ganske viktig møte akkurat når jeg har time, og dette visste jeg egentlig på forhånd... nå håper jeg bare at jeg ikke må utsette timen mye!!

Det passa jo egentlig så bra nå når sykslusen ble så lang, for da slapp jeg å ha mensrn når jeg hadde time hos gyn tenkte jeg :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 33, DPO 7(?).

Aner egentlig ikke om jeg har hatt eggløsning denne måneden, og når den eventuelt skal ha vært...men jeg holder en knapp på lørdag for en uke siden...

Prøver å ikke jakte alt for mye på symptomer, men...

Har de siste dagene blitt litt forstoppet...

Lysten på kaffe har blitt dårlig, og det smaker ikke noe særlig...

Er begynt å bli litt øm i brystene...

Har tenkt å prøve å utsette testingen så lenge som mulig, men vet at det ikke blir lett de neste dagene...

Har utsatt å kjøpe g-tester for å prøve å dempe testemanien, men igår var jeg innom "normal" og fikk rasket med meg ei fempakning 😅så får se hvor lenge det går før jeg går på en testesmell...😹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gudbedre skrev:

Spennende 👏🏼

Like spennende hver måned 😅 syms de dagene man kan teste er de beste for da er man så nærme et svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt "symptom" i natt...krampe i føttene 🤓

Har kjent stikninger i underlivet idag...

Egentlig alle vanlige symptomer som jeg pleier å kjenne når ikm nærmer seg...😂bortsett fra krampene da...😲

Antatt ikm var egentlig i morgen, ut fra vanligvis lengde på syklus. Men på grunn av senere EL-symptomer tror jeg ikke jeg er så nærme 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Patriotpaula skrev:

Antatt IKM er i morgen her også 🙊 Følger deg videre på ferden 😊👶🏻

Krysser fingrene for oss begge ☺ du er rørleggerfrue? Jeg følger med på mange prøvedagbøker, men legger ikke så ofte igjen spor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tutta23 skrev:

Krysser fingrene for oss begge ☺ du er rørleggerfrue? Jeg følger med på mange prøvedagbøker, men legger ikke så ofte igjen spor...

Ja, stemmer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, så neida...

Da var 5 blanke tissepinner et faktum, jeg er tom for tester, og det jeg tror er ikm er 2 dager til 😓😫

Er det virkelig mulig å miste hodet så fullstendig 😣

Hadde lovet meg selv å ikke teste før lørdag, men men...

Nå får vi bare vente å se om mensen dukker opp til helga...så får jeg vel kjøpe nye tester hvis det viser seg at den ikke gjør det...🤔

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gudbedre skrev:

Jeg hadde ultrasvak positiv dagen etter IKM! Fremdeles håp 🙂

❤alltid godt å høre solskinnshistorier ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 40, 14 DPO, IKM!!

Første toalettbesøk; ingen blod 😥

Har ikke flere tester igjen, men bestilte nye igår som sikkert kommer ila neste uke...

Dette kommer til å bli en lang dag, hvor jeg kommer til å sjekke om jeg blør temmelig hyppig. Om dagen ender med at jeg eller mannen iler til en butikk/apotek for å kjøpe graviditetstester, eller om den ender med å stadfeste at mensen kom denne måneden også....hvem vet 🙄??

Jeg er i alle fall litt håpefull ettersom at det ikke var tegn til blod nå... 

🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...