Gå til innhold

Snart tid for eggutthenting og min erfaring med IVF medisiner


Betta123

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Betta123 skrev:

Neeei, er det sant:icon_frown::icon_frown::icon_frown: så synd.....

Her er også mensen kommet.... fikk den på rugedag15. Så nå er jeg satt opp ny runde i september, liiiiiten mulighet for at jeg skulle få komme til i slutten av juni, men jeg skulle ikke regne med det... er så utrolig kjipt å måtte vente evigheter når vi først er i gang.. ventet jo et halvt år på første runden også :( Men men... får jo bare ta det vi får... 

Ja dessverre. Skjenner jeg begynner så smått å gi opp eggene mine nå. Tro ikke de er av bra nok kvalitet lengre til å lage barn. :icon_frown: Ikke så mye annet vi kan gjøre enn å vente dessverre. Håper du får den timen i Juni da, selv om de sa at du ikke måtte regne med det. Men da er det i hvert fall et lite håp om at du slipper å vente helt til september. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Agitha skrev:

Ja dessverre. Skjenner jeg begynner så smått å gi opp eggene mine nå. Tro ikke de er av bra nok kvalitet lengre til å lage barn. :icon_frown: Ikke så mye annet vi kan gjøre enn å vente dessverre. Håper du får den timen i Juni da, selv om de sa at du ikke måtte regne med det. Men da er det i hvert fall et lite håp om at du slipper å vente helt til september. :hjerte:

Du må ikke gi opp. Virkelig. Jeg har tro på at det skal gå til slutt for oss begge to :hjertesmil: og tenk - det blir så verdt all ventingen :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Betta123 skrev:

Du må ikke gi opp. Virkelig. Jeg har tro på at det skal gå til slutt for oss begge to :hjertesmil: og tenk - det blir så verdt all ventingen :hjertesmil:

Nei jeg gir ikke opp å få barn, men det ser ikke ut til at jeg kommer til å få barn med mine egne egg. Men jeg skal gjøre det siste gratisforsøket i august, også bruke sommeren på å undersøke eggdonasjon nærmere. Sikkert alt for dyrt, men jeg jeg kan ikke ikke få barn, det er liksom ikke et alternativ for meg. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...