Gå til innhold

Skravletråd november/desember 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

56 minutter siden, lassoline skrev:
 

Jeg er ny! 🙋

Uke 30+0 i dag 😊

Velkommen!

:nordvesta:

Endret av Papirfly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2018 den 15.36, LeonoraI skrev:
 

Haha, enig! Hvordan går det med dere? Jeg er 31+1 idag, og kjenner meg plutselig kjempetung i kroppen og veldig sliten. Masse kynnere. Driver å lurer på om jeg burde begynne å forberede litt snart også, men kjenner meg sliten. Hva har dere gjort hittil?

Hvis du ikke har begynt redebygging, kan det være fint å begynne nå. Så har du noe å drive med for å holde motet oppe når det begynner å bli tungt. Hvis det var det du tenkte på, da. Jeg har alt på plass av utstyr nå, mangler snart bare babytøy! Har spart det hyggeligste til sist! :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2018 den 13.05, Blueblizz skrev:
 

Så fint med svar!

Det blir jo litt som med meg da, bare en annen grunn. Det er vanskelig. Føler jeg bare fungerer annenhver dag, mens jeg "må" fungere hver dag pga ungene, som også har ferie. Går til kiropraktor, han er mirakeldoctoren min, men det er jo steike dyrt så blir ikke så ofte. 

Ellers er jo dette et annerledes svangerskap på mange måter. De andre har blitt født i juli og august, denne kommer i desember. De andre var sånn halvveis planlagt (skjer det så skjer det) mens denne gangen gikk vi aktivt inn for å ikke bli gravide.

Når er din termin? Skummelt med "konstante" kynnere så tidlig, eller har legen sagt det er ufarlig?

Hvordan har det gått med deg? :lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2018 den 15.23, Marisana skrev:
 

Uke 31+2 her i dag, og formen min er rett og slett på bunn 😣 Kvalmen fra uke 7 er tilbake igjen med påfølgende lite matlyst, mange kynnere daglig og nedpress. Sover dårligere om nettene også pga bekkenløsning som fører til at jeg må opp og bevege på meg et par ganger i løpet av natta. Sykemeldt 50%, men vurderer sterkt å utvide den til kanskje 60 eller 70% på neste legetime. 

Men til tross for alle plager, utmattelse og vondter, så har jeg vel heller aldri vært så lykkelig som jeg er nå, og jeg gleder meg så veldig til desember 💞 kjenner at jeg er utålmodig, spesielt etter at bestevenninna mi fikk sin jente nå for to uker siden, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves 😊❤️

Føler med deg! Bekkenløsning er noe skikkelig dritt. Nå har det gått noen dager - har du fått utvidet sykemelding? Nå nærmer vi oss heldigvis mål. :troest: Når er termindatoen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Papirfly skrev:
 

Føler med deg! Bekkenløsning er noe skikkelig dritt. Nå har det gått noen dager - har du fått utvidet sykemelding? Nå nærmer vi oss heldigvis mål. :troest: Når er termindatoen din?

Ikke utvidet, men fornyet frem til jeg går ut i permisjon. Kunne sikkert fått 100% hvis jeg ville, men jeg liker så godt å jobbe og føler dagene går litt fortere hvis jeg jobber, så jeg bestemte meg for at 50% fungerer for meg. Har heldigvis en sjef som er veldig forståelsesfull og behjelpelig, så hun gjør det hun kan for å gjøre arbeidsdagene mine lettere :) går ut i permisjon 22.november, så dette skal gå bra 👍🏻

Jeg har termin 12.desember, så det nærmer seg heldigvis nå. Føles altfor lenge til, men det er jo ikke det 😅 er jo faktisk under åtte uker igjen til termin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marisana skrev:
 

Ikke utvidet, men fornyet frem til jeg går ut i permisjon. Kunne sikkert fått 100% hvis jeg ville, men jeg liker så godt å jobbe og føler dagene går litt fortere hvis jeg jobber, så jeg bestemte meg for at 50% fungerer for meg. Har heldigvis en sjef som er veldig forståelsesfull og behjelpelig, så hun gjør det hun kan for å gjøre arbeidsdagene mine lettere :) går ut i permisjon 22.november, så dette skal gå bra 👍🏻

Jeg har termin 12.desember, så det nærmer seg heldigvis nå. Føles altfor lenge til, men det er jo ikke det 😅 er jo faktisk under åtte uker igjen til termin. 

Så bra da. Godt å jobbe det man kan, det er vel godt for psyken også å ikke bare gå hjemme. Jeg jobbet 25% en stund, fordi det betød mye for meg å få bidra litt på jobb i stedet for å sulle hjemme hele dagen. Men til slutt gikk det ikke lenger, siden bare det å komme seg til jobben ble for mye for denne bekkenløsningen her. Så nå er jeg hjemme 100%.

Hurra for samme termindato! Blir spennende å se hvem som føder først! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Papirfly skrev:
 

Så bra da. Godt å jobbe det man kan, det er vel godt for psyken også å ikke bare gå hjemme. Jeg jobbet 25% en stund, fordi det betød mye for meg å få bidra litt på jobb i stedet for å sulle hjemme hele dagen. Men til slutt gikk det ikke lenger, siden bare det å komme seg til jobben ble for mye for denne bekkenløsningen her. Så nå er jeg hjemme 100%.

Hurra for samme termindato! Blir spennende å se hvem som føder først! :fnise:

Ja, jeg blir så fort rastløs, så det beste for meg er nok å jobbe frem til permisjon - selv om jeg vil ha dager hvor det frister å ikke jobbe i det hele tatt :) 

Kjenner jeg gleder meg veldig til desember i år, er så spent! Har vasket alle klærne hennes nå, og da ble alt på en måte så mye mer virkelig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...