Gå til innhold

Skravletråd november/desember 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, katrinesem skrev:

Sender deg masse kjærlighet ❤️ Nyt vår og sommer så sitter spiren til høsten ❤️

Tusen takk! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, Chara skrev:

Da må dessverre jeg melde meg ut herfra. Ny ultralyd i går viste en MA og jeg skal inn på sykehuset til torsdag for å få utført en kirurgisk abort.

Legger prøvinga litt på hylla gjennom våren og sommeren. Mister litt piffen etter en SA og en MA ila 3 måneder. Men satser på ny giv fra august! 💕

 

Masse lykke til videre jenter!  Jeg heier på dere! ❤

 

51 minutter siden, Chara skrev:

Da må dessverre jeg melde meg ut herfra. Ny ultralyd i går viste en MA og jeg skal inn på sykehuset til torsdag for å få utført en kirurgisk abort.

Legger prøvinga litt på hylla gjennom våren og sommeren. Mister litt piffen etter en SA og en MA ila 3 måneder. Men satser på ny giv fra august! 💕

 

Masse lykke til videre jenter!  Jeg heier på dere! ❤

Det var trist å lese 😔😔 Sender deg varme tanker og ønsker deg lykke til senere med prøvingen ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

 

Det var trist å lese 😔😔 Sender deg varme tanker og ønsker deg lykke til senere med prøvingen ❤

Tusen takk! ❤

Og gratulerer så masse med to bebiser i magen! Masse lykke til videre! 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er i slutten av tjueårene og har foreløpig termin 15. desember med nr 2. Noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke gjøre om denne tråden til en skravletråd for både november og desember? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte egentlig på det, for å få mer aktivitet. Er vel ikke så mange som har termin i november og desember vs for eksempel vår sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hva tenker dere om å slå sammen november og desember, evt lage en ny tråd for begge? Så får vi litt mer aktivitet etterhvert 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget en ny tråd jeg, så får bare de som ønsker bruke den. Jeg har da foreløpig termin 15. Desember med mitt andre barn, bor på østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har hatt noen «milepæler» enda? Vært hos legen? Hos jordmor? Tidlig UL? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært hos legen for å bli henvist til tidlig ultralyd. Håper alt ser fint ut 😊 

Hvordan er det med symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, LeonoraI skrev:

Jeg har vært hos legen for å bli henvist til tidlig ultralyd. Håper alt ser fint ut 😊 

Hvordan er det med symptomer?

Spennende! Hvor langt er du på vei når du skal dit?

Sympotomer her: kvalme, smerter i hele bekkenet, spesielt korsryggen. Skal til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Papirfly skrev:

Spennende! Hvor langt er du på vei når du skal dit?

Sympotomer her: kvalme, smerter i hele bekkenet, spesielt korsryggen. Skal til legen.

Jeg vet ikke når det blir, egentlig? Hadde en dødfødsel pga kromosomfeil, så er for å sjekke at alt ser greit ut.

Jeg er bare utrolig trøtt og surrete 😅 samt ømme bryster. Er det kontroll eller pga plagene dine du skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, LeonoraI skrev:

Jeg vet ikke når det blir, egentlig? Hadde en dødfødsel pga kromosomfeil, så er for å sjekke at alt ser greit ut.

Jeg er bare utrolig trøtt og surrete 😅 samt ømme bryster. Er det kontroll eller pga plagene dine du skal?

Uffda, så fælt! Men godt at du da får tidlig ultralyd denne gang. Får håpe det ikke er så lenge til! 😍

Det er for plagene. Men jeg tenker å få sjekket blodtrykket også, for det var høyt gjennom hele forrige svangerskap, så sikkert greit å ha kontroll på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0 nå, tenker at jeg vil ta en tul etterhvert bare for å se om det ser bra ut... ikke helt bestemt meg når enda, men engang mellom 8+0 og 12+0 tenker jeg...

ellers har formen til nå vært ganske bra, men den siste uka har jeg begynt å bli dårlig tidlig ettermiddag, som varer utover kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Papirfly skrev:

Uffda, så fælt! Men godt at du da får tidlig ultralyd denne gang. Får håpe det ikke er så lenge til! 😍

Det er for plagene. Men jeg tenker å få sjekket blodtrykket også, for det var høyt gjennom hele forrige svangerskap, så sikkert greit å ha kontroll på det.

Ja, får håpe på det, men kan ikke legge skjul på at jeg er veldig nervøs.

Det er nok helt sikkert lurt, ja. Hva er symptomene på det da? Har hatt for lavt blodtrykk jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LeonoraI skrev:

Ja, får håpe på det, men kan ikke legge skjul på at jeg er veldig nervøs.

Det er nok helt sikkert lurt, ja. Hva er symptomene på det da? Har hatt for lavt blodtrykk jeg 

Det skjønner jeg godt! :klem:

Tror ikke det er noen symptomer på det? Det er jo ikke høyt, bare forhøyet. Er visst forskjell på det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...