Gå til innhold

Skravletråd november/desember 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 12.4.2018 den 21.06, LeonoraI skrev:

Hei, hva tenker dere om å slå sammen november og desember, evt lage en ny tråd for begge? Så får vi litt mer aktivitet etterhvert 😀

Tror det er liten vits.. veldig lite aktivitet uansett 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Tror det er liten vits.. veldig lite aktivitet uansett 🤔

Allerede opprettet :P

Men de som har termin i desember, har vel knapt kommet hit enda. Så vi blir kanskje fler etterhvert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 13.31, Papirfly skrev:

Allerede opprettet :P

Men de som har termin i desember, har vel knapt kommet hit enda. Så vi blir kanskje fler etterhvert? 

Når det bli flere grupper for samme terminer blir det bare uoversiktelig 🙈

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazydoglady

6-7 uker på vei, ikke helt sikker. Her er det lite symptomer, og jeg var megakvalm sist. Krysser fingrene for å slippe det denne gangen, men blir jo litt usikker også da. Har hatt litt bittesmå blødninger også, så prøver å holde forventningene nede. Bestilt tidlig ul i ca uke 11 for å finne ut hvor langt jeg er på vei og om alt ser bra ut. Tipper vi er flere som syns det blir godt å komme forbi disse første ukene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andregangs her:goodbye:

Foreløpig termin 27. november

Formen er litt opp og ned. Blir fort kvalm om jeg er sliten eller sulten. Ellers er jeg mega oppblåst og har skikkelige ømme pupper. Og ikke minst, TRØTT!

Vi storgleder oss, enda mer nå etter vi har vært på ultralyd å sett et bankende hjerte :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.4.2018 den 9.30, Papirfly skrev:

Ble henvist til gyn pga smertene. Håper på gode nyheter. 

Håper alt er fint.  Jeg fikk brev fra sykehuset, blir tidlig ul i uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2018 den 12.13, Crazydoglady skrev:

6-7 uker på vei, ikke helt sikker. Her er det lite symptomer, og jeg var megakvalm sist. Krysser fingrene for å slippe det denne gangen, men blir jo litt usikker også da. Har hatt litt bittesmå blødninger også, så prøver å holde forventningene nede. Bestilt tidlig ul i ca uke 11 for å finne ut hvor langt jeg er på vei og om alt ser bra ut. Tipper vi er flere som syns det blir godt å komme forbi disse første ukene!

Absolutt, jeg legger meg rundt 21, og er fremdeles helt utslitt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nettopp ut at jeg er gravid! Barn nr3!!! Og uplanlagt! Men abort klarer jeg ikke 😭

Endret av Betti
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazydoglady
17 timer siden, LeonoraI skrev:

Absolutt, jeg legger meg rundt 21, og er fremdeles helt utslitt 😅

Hehe kjenner meg igjen i det :P Nå er det snart helg heldigvis! Som du ser er jeg også oppe på natta, for når jeg blir vekt av jenta mi må jeg selvfølgelig tisse og spise banan før jeg kan sove igjen.

Her har kvalmen kommer likevel, men litt snillere enn sist. I helgen blir det avsløring for de nærmeste, har kjøpt storesøsterbody til jenta som hun skal ha i familieselskap 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 17.03, Betti skrev:

Fant nettopp ut at jeg er gravid! Barn nr3!!! Og uplanlagt! Men abort klarer jeg ikke 😭 evt termin  25-27.12

Gratulerer! Og velkommen i terminklubben! :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 8.46, LeonoraI skrev:

Håper alt er fint.  Jeg fikk brev fra sykehuset, blir tidlig ul i uke 8.

Når er det? Lykke til, i hvert fall.

Jeg har vært på UL i uke 7. Alt så fint ut og knøttlite hjerte som slo. Ny termin regnet til 11. desember. :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tør jeg endelig melde meg inn her! Jeg har termin 14.11 etter 1pp:) dette er vårt første barn. Vi var på ul i går og det var helt fantastisk å se så mye liv! Jeg er ca 11+5 i følge menstermin, men ultralydjordmor sa 12+0 i går. Hva ville dere gått etter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, meelissa skrev:

Nå tør jeg endelig melde meg inn her! Jeg har termin 14.11 etter 1pp:) dette er vårt første barn. Vi var på ul i går og det var helt fantastisk å se så mye liv! Jeg er ca 11+5 i følge menstermin, men ultralydjordmor sa 12+0 i går. Hva ville dere gått etter?

Gratulerer! Og velkommen i klubben! Er det ikke best å følge terminberegningen til ultralyd? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2018 den 17.54, Papirfly skrev:

Når er det? Lykke til, i hvert fall.

Jeg har vært på UL i uke 7. Alt så fint ut og knøttlite hjerte som slo. Ny termin regnet til 11. desember. :ninuskapus:

Nå på torsdag, er kjempespent 😍 

Så herlig, er betryggende å vite at alt ser fint ut så langt tenker jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.4.2018 den 6.55, meelissa skrev:

Nå tør jeg endelig melde meg inn her! Jeg har termin 14.11 etter 1pp:) dette er vårt første barn. Vi var på ul i går og det var helt fantastisk å se så mye liv! Jeg er ca 11+5 i følge menstermin, men ultralydjordmor sa 12+0 i går. Hva ville dere gått etter?

Gratulerer 😍 og velkommen til skravleklubben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, LeonoraI skrev:

Har vært på tidlig ul, alt så fint ut og er visst 8+5 i dag😍

8+5 her og! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Papirfly skrev:

8+5 her og! :5:

Så moro! Er spent på hva de sier på ordinær ultralyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...