Gå til innhold

Forferdelige tinderbioer (screenshot-tråd, les regler før posting)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 12.4.2021 den 23.26):

Ikke noe kupp for meg nei. Problemet er ikke "stille og rolig". Men at det kombineres med lite initiativ, passiv, gaming og netflix. 

Siden jeg harnøtt ca 200 forskjellige menn via Tinder etc, så oversettes dette dessverre enkelt til "søker en mamma som kan ta vare på meg så jeg kan forbli gutten som kan drive med gutteting og ikke ta noe ansvar i voksenlivet som jeg ikke vil ha". Veeeldig lite sjarmerende. Men værsågod, bare ta ham, bare glad for at han faller i smak hos noen andre 😊

Anonymkode: bc7d6...fcf

Hvis du har møtt ca.200 menn uten å ende i et langvarig forhold er det kanskje på tide å se etter andre typer menn?

Anonymkode: ecd4f...05b

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I alderen 45-55 har jeg fått opp et par, tre menn som skriver at de har vært skilt i x- antall år, og "nå trenger jeg en ny dame". Ikke noe mer info, og profilen illustrert med en uflatterende selfie og et bilde av bilen/utsikten/en ølboks. 

Anonymkode: 90226...314

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøfnugg_ skrev (På 16.10.2020 den 17.58):

Ler meg i hel her jeg sitter. 

Hel? 

Anonymkode: e673e...610

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de med kun skibilder - iført hjelm, briller og full bekledning. Ja flott skidress, noe å bygge en samtale på

Anonymkode: 779d6...f40

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hel? 

Anonymkode: e673e...610

I hel, fra norrønt í hel, grunnbetydning 'i (til) Hel' (dvs. dødsriket), kanskje mest kjent i sin danske form  ihjel, av gammeldansk i hæl, fra samme norrøne opprinnelse.

Altså: med døden til følge ; til døde, eller i overført betydning: (i så stor utstrekning, i så høy grad at man når) til en tilstand som virker nedbrytende.

Anonymkode: d0688...137

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med en politimann som var dom og lurte på om jeg likte bli ydmyket. Turtr ikke svare.😨 han ble vel usikker han og da han blokket han meg plutselig. 

Anonymkode: 0fe57...990

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Kom akkurat over en mann som har denne bioen: ‘The problem is that God gave men a brain and a penis, and only enough blood to run one at a time.’🤣

Anonymkode: dea13...4ea

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kom akkurat over en mann som har denne bioen: ‘The problem is that God gave men a brain and a penis, and only enough blood to run one at a time.’🤣

Anonymkode: dea13...4ea

Kjent ordtak, stemmer også. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.4.2021 den 20.05):

Her har vi en norsk mann som søker ubetalt jobb som aupair 😅

Screenshot_20210402-200023_Tinder.jpg

Anonymkode: cc21a...5cc

Fy f, så sinnsykt creepy og ekkelt!!😵😵

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/10/2021 at 1:06 AM, bippo said:

Det er SÅ RART med folk som føler at de må utdype sine seksuelle preferanser i profilteksten. For de fleste andre ville det vært nok med et lite "⛓️", men så er det de her da... Jeg lurer oppriktig på hvor mange matcher de får.

Enig. Noen virker også helt schizofrene med det de skriver. "Digger friluftsliv! Ute etter turvenner, men det behøver ikke bare være sex! Er dominant!" ...whaaaat 😰

Anonymkode: 6834d...aef

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 19.28):

Hvis du har møtt ca.200 menn uten å ende i et langvarig forhold er det kanskje på tide å se etter andre typer menn?

Anonymkode: ecd4f...05b

Ja, for de 200 er jo samme type alle sammen. Hva nå enn det betyr. Og hvem sier at langvarig forhold er målet? Ikke jeg!  

Anonymkode: bc7d6...fcf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (På 3.4.2021 den 1.19):

Høres ut som et skikkelig kupp...

Screenshot_20210323-230736_Tinder.jpg

Anonymkode: bc7d6...fcf

Jeg hadde ikke gått for den profilen om jeg var singel - MEN, han har jo selvinnsikt og realistisk tankegang.

Han er typisk introvert «nerd» som elsker gaming og rollespill - type «hyperinteresse» type.

Er vel tilsvarende jenter og som vil synes det er befriende å slippe forventninger til date på fjelltur og masse sosialt når de og egentlig bare vil sitte hjemme og male figurer med en kjæreste som ikke synes det er nørd på feil måte. 

Han passer sammen med ei som har tilsvarende introverte hyperinteresser.

Se for deg «jeg liker best å være hjemme, trenger mye egentid og bruker mye tid på kattene mine/mine 3 hamstere». Eventuelt gaming.

Perfekt match!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.7.2018 den 1.03):

020BF9F7-B63F-4034-BE8A-77C4EBAB9DD8.jpeg

Anonymkode: 6ffa4...fd0

Hun må ta seg allergi tabletter før hun drikker.  (Det fungerer for meg)

Anonymkode: a9b48...26d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/9/2021 at 11:37 PM, AnonymBruker said:

Har aktivert tinder igjen og så dukker denne sjarmøren opp 🙄

A86F1591-6DBA-45E8-BDC1-0AF9D23BA63B.jpeg

Anonymkode: 53d35...de8

Hahahahaha 😂

Anonymkode: fe0ea...12a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sicario skrev (23 timer siden):

Er «tinderbio» på en måte en profil? Forside? 

Ja, det er den teksten du får lov til å ha. Ganske begrenset lenge,  men ingen føringer på innhold. 

Anonymkode: 05d6b...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 22.22):

Alle de med kun skibilder - iført hjelm, briller og full bekledning. Ja flott skidress, noe å bygge en samtale på

Anonymkode: 779d6...f40

Jeg skygger også unna den gjengen. Også de som viser frem full pakke av hobbyutstyret representert med alt mulig av ski og sykler. 

Anonymkode: ffb66...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

indigob skrev (På 3.4.2021 den 19.28):

Synes det er dårlig gjort å legge ut slikt. personene kan man lett kjenne igjen hvis man er på tinder. Sitte å le av andre

på den måten er mobbing. 

 

AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 20.23):

Enig. Synes ikke denne tråde er ok. Om man selv er på tinder kjenner man igjen flere av de. 

Anonymkode: d0bcc...7c9

Egentlig litt enig. Men jeg er jo deltagende her jeg også, så er ikke noe bedre selv 

Anonymkode: ffb66...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...