Gå til innhold

Mysimba - erfaringer?


Krøllalfa

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Krøllalfa skrev:

I dag har jeg lagt inn mellommåltider som snacks, gjør du også det? 

Jepp, jeg pleier å gjøre det. For meg spiller det liten rolle hvor det plasseres i grunn, bare det blir registrert. :)

Meen dere som klager på at dere ikke har gått ned mer, er det ikke sånn at mysimba bare reduserer sultfølelsen og gjør at man blir mett fortere?

Jo det stemmer. Men nettopp på grunn av det har jeg klart å følge dietten til punkt og prikke med unntak av èn planlagt utskeielse, og da hadde det vært greit at vekten også fulgte med. Kaloriinntaket mitt; som jeg ikke får lov til å nevne her, men som er anbefalt av Vektklubb.no gjør at jeg syns jeg burde merke det mer. Men det kommer nok etterhvert. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På 25.5.2018 den 22.37, Asus skrev:

 

Jo det stemmer. Men nettopp på grunn av det har jeg klart å følge dietten til punkt og prikke med unntak av èn planlagt utskeielse, og da hadde det vært greit at vekten også fulgte med. Kaloriinntaket mitt; som jeg ikke får lov til å nevne her, men som er anbefalt av Vektklubb.no gjør at jeg syns jeg burde merke det mer. Men det kommer nok etterhvert. :) 

 

Viser kanskje at det ikke er så enkelt som kcal inn, kcal ut.. hvem vet.. :)

gleder meg til p prøve!

Anonymkode: 1c07d...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg lurer på hvordan erfaringer dere har med bivirkninger? Jeg startet i dag, og har hatt en forferdelig dag. Hjertet raste avgårde, skjelven, svettet og ble kjempetrett. Jeg kjenner ingen steder at jeg ønsker å fortsette med dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket endel bivirkninger til å begynne med, men de fleste ga seg etterhvert. Gikk et par dager hver gang jeg økte dosen. Pillene fungerer godt, så jeg ville prøvd litt til om jeg var deg, men fortsetter det slik blir det jo ikke gjennomførbart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har trappet ned til 1:1 nå. Fikk plutselig mageknip ut av en annen verden tidligere. En uke med helvete før jeg innså at det måtte være pillene. 

Vekta hopper fremdeles opp og ned, totalt fire kg alt etter når jeg veier meg. Har ikke vært nok i fysisk aktivitet regner jeg med, men begynner å få på plass faste rutiner med mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere som har teste mysimba?

Endret av camie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, tånegla skrev:

Ellers er jeg fortsatt fryktelig trøtt, redd for å sovne når jeg kjører hjem fra jobb, og må legge meg når jeg kommer hjem.

Så trøtt at det kjennes ut som om jeg skal til å besvime. Vekta viser -2 kg så langt. 

Oj det høres grusomt ut å være så trøtt! Kommer du til å fortsette med de og hvor lenge har du gått på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke råd til å kjøpe "neste dose" når jeg gikk tom for piller, så jeg starter igjen fra skratch i morgen. Dumt at jeg sikkert må gjennom alle bivirkningene enda en gang, men virkningen av pillene gjør det verdt det iallfall for meg. Det beste med dem så langt er egentlig at jeg tenker mye mindre på mat; mat og vekt er rett og slett blitt mindre viktig. Men har gått ned 6 kg siden jeg startet, og det kjennes jo godt ut. Men merket alt i de dagene jeg var uten piller at vekta gikk oppover igjen, så jeg trenger nok disse som vektkontroll også gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker jeg skal få resept på disse og teste de ut. Hadde veldig god effekt av reductil når de var på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere erfaringer? Har lyst til å teste jeg også.. 

Anonymkode: 35fa4...197

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere erfaringer? Har lyst til å teste jeg også.. 

Anonymkode: 35fa4...197

Lover å oppdatere etter legetime denne uka😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Disse pillene inneholder naktrekson ,som gis til alkoholikere som skal prøve å holde seg vekke fra drikke ,og et stoff som blir brukt i antidepressiva,Alkoholikere tar 50mg ,og når du kommer opp i full dose tar du 32 . Tipper vis dere drikker alkohol blir dere ikke full,og ikke ta medisin som innerholder opiater samtidig,vis dere skal operere må det gis beskjed ,da morfin ikke virker så godt.

Anonymkode: 8c1ad...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si den eneste varige bivirkningen jeg kjenner når jeg går på disse er treg mage. Det blir jeg ikke kvitt. Jeg mistenker også at den gjør humøret mitt bedre, men kan ikke si noe sikkert (men det er en grei bivirkning i grunn...). :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Asus skrev:

Vil si den eneste varige bivirkningen jeg kjenner når jeg går på disse er treg mage. Det blir jeg ikke kvitt. Jeg mistenker også at den gjør humøret mitt bedre, men kan ikke si noe sikkert (men det er en grei bivirkning i grunn...). :) 

Ikke rart humøret er bedre ,det er jo antidepressiva i de tablettene . 

Anonymkode: 8c1ad...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...