Gå til innhold

Konfirmasjon -kransekake av mynter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk sedler puttet inn i oppblåste ballonger. Det var fint og enkelt. 

Anonymkode: a4387...fc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg ikke blitt særlig glad for en gave jeg enten må sitte og plukke fra hverandre for å få nytte av (og hvem gidder å plukke fra hverandre enkroninger ?) eller som tar opp masse plass på ei hylle uten å være særlig fint...

Hvem forsøker du egentlig å glede her? Konfirmanten eller de andre voksne i selskapet, som sikkert vil tenke du er «kreativ»? 

Anonymkode: 800d9...689

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er feil med sedler og et hyggelig kort med noen personlige ord..? :klo:

Når folk gir pengegaver på slike kreative måter som beskrevet her, så tenker jeg følgende: giver har sjukt mye fritid, og sjukt stort behov for oppmerksomhet og bekreftelse.

Anonymkode: e8133...b1a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om den gangen broren min fylte rundt år og fikk en bøtte med kronestykker. Flere tusen kroner. Vi fikk jobben med å ta med bøtta hjem på natta, og selvfølgelig røk bunnen slik at vi måtte plukke mynter i en hel evighet. For ikke å snakke om at broren min måtte veksle mynter i like lang tid.

Det ser kult med slike pengegaver, men det er ikke sikkert mottakeren blir så  happy for gaven.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/7/2018 at 4:10 PM, AnonymBruker said:

En svær kake laget av småpenger? Så... praktisk for mottaker, da... 

Anonymkode: ea643...a91

Og så så symbolsk for hva konfirmasjonen handler om :P

Anonymkode: 13dc4...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ga ved en anledning 500 kroner i kronerstykker tredd på en snor, fordi jeg ikke ville at beløpet skulle være så tydelig for de andre på festen. Men det er virkelig den eneste gode grunnen jeg kan se for å lage noe sånn. Tror uansett ikke jeg ville gjort det i dag, ser jo bare helt teit ut.

Anonymkode: ca8aa...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...