Gjest Cid Skrevet 10. juni 2022 #21 Del Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har sett ham i The Good Wife, som jeg elsker. Det var litt derfor jeg prøvde meg på The Resident, jeg likte ham. Men The Resident mangler de strålende manusene som TGW har (minus de siste par sesongene), de mangler skuespillere av Julianna Margulies-kaliber, og de mangler også de fantastiske gjesteskuespillerne TGW hadde. Jeg ble fjetret av TGW fra første episode og binget serien på så kort tid at det er flaut, mens The Resident… not so much. Anonymkode: 5c79e...ab6 Julianna var en av de jeg brydde meg minst om, den klare stjernen i good wife var Christine Baranski, Alan Cumming havner på en nær andreplass, jeg likte Julianna bedre i Akutten. Jeg syntes The Resident var litt treig i starten men innen sesong 2 så var jeg hekta 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #22 Del Skrevet 10. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Julianna var en av de jeg brydde meg minst om, den klare stjernen i good wife var Christine Baranski, Alan Cumming havner på en nær andreplass, jeg likte Julianna bedre i Akutten. Jeg syntes The Resident var litt treig i starten men innen sesong 2 så var jeg hekta 😄 Jeg liker Julianna veldig godt, men jeg er helt enig i at Christine Baranski er strålende! Alan Cumming også. Anonymkode: 5c79e...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. juni 2022 #23 Del Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg liker Julianna veldig godt, men jeg er helt enig i at Christine Baranski er strålende! Alan Cumming også. Anonymkode: 5c79e...ab6 Gleder meg til at Alan kommer tilbake i siste sesong av good fight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juni 2022 #24 Del Skrevet 14. juni 2022 Spoiler Til dere som ser på, hva syntes dere om tidshoppet hvor de hoppet flere år fremover? Jeg syntes det gjorde ting mer interessant men savner fortsatt Nic i serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juni 2022 #25 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) Spoiler Skal si de roter til med årstallet i serien 😅 ut i fra divserse episoder i sesong 5 så er det forskjellige årstall serien burde ta plass i, får håpe ikke alle legger merke til sånt som meg 😅 Endret 12. juli 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #26 Del Skrevet 7. april 2023 https://deadline.com/2023/04/the-resident-cancelled-fox-1235319501/ 😩😫 Anonymkode: 73b5e...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #27 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (På 10.6.2022 den 17.11): Jeg har sett de første 5-6 episodene, men er ikke overbevist… Det er litt sånn «good doctor» og «bad doctor», og de snille er så snille, og de slemme er så slemme. Problemet tror jeg ligger i manuset, ikke skuespillerne. Anonymkode: 5c79e...ab6 Samme her. Veldig forutsigbart, veldig «hun er snill», «han er slem». Den veldig slemme overlegen som ikke burde operere lenger, og som ble besluttet av de andre overlegevennene sine, som drev med lyssky forskning. Og den veldig pene og snille og smarte sykepleieren blablabla booooring. Enig i at hovedproblemet nok var dårlig manus. Anonymkode: 5c79e...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #28 Del Skrevet 7. april 2023 Ble *beskyttet, ikke besluttet Anonymkode: 5c79e...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #29 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme her. Veldig forutsigbart, veldig «hun er snill», «han er slem». Den veldig slemme overlegen som ikke burde operere lenger, og som ble besluttet av de andre overlegevennene sine, som drev med lyssky forskning. Og den veldig pene og snille og smarte sykepleieren blablabla booooring. Enig i at hovedproblemet nok var dårlig manus. Anonymkode: 5c79e...ab6 Du har ikke sett mye ser jeg, serien er langt mer enn det Anonymkode: 73b5e...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå