AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Del Skrevet 4. april 2018 Heisann. Har noen av dere sett tv-serien The Resident? Hvis dere har, hva synes dere om den? 1-10? Verdt å se? Anonymkode: c44b0...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #2 Del Skrevet 5. april 2018 Hvor går den? Har lyst å se Anonymkode: 86848...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. april 2018 #3 Del Skrevet 6. april 2018 Har sett de to første episodene - har ikke helt klart å bestemme meg enda Syns det var litt treg start i første episoden, men det tok seg jo litt opp både utover i den og i neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Maria Skrevet 6. april 2018 #4 Del Skrevet 6. april 2018 6 timer siden, Titania skrev: Har sett de to første episodene - har ikke helt klart å bestemme meg enda Syns det var litt treg start i første episoden, men det tok seg jo litt opp både utover i den og i neste. hvor ser dere den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. april 2018 #5 Del Skrevet 6. april 2018 1 time siden, Anna Maria skrev: hvor ser dere den? Samboeren lastet de ned til meg, fordi han trodde det var en serie for meg Men hvor han fant den, det vet jeg ikke. Du finner den sikkert på en av alle de utenlandske streamingsidene, om du googler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. juni 2022 #6 Del Skrevet 9. juni 2022 Har sett igjennom de 4 første sesongene nå, veldig bra serie mye bedre enn greys anatomy nå til dags, kjekt med noe nytt med nye karakterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Del Skrevet 9. juni 2022 Fin serie for husmødre som kjeder seg. Anonymkode: 4c5b1...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. juni 2022 #8 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fin serie for husmødre som kjeder seg. Anonymkode: 4c5b1...976 Jeg ser på og jeg er ikke en husmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissIndependent45 Skrevet 9. juni 2022 #9 Del Skrevet 9. juni 2022 Sett første sesong, gadd ikke mer. Litt som en såpeopera, så ikke noe for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. juni 2022 #10 Del Skrevet 9. juni 2022 MissIndependent45 skrev (2 minutter siden): Sett første sesong, gadd ikke mer. Litt som en såpeopera, så ikke noe for meg. Det blir mye bedre i sesong 2, syntes selv det dabbet litt av etter sesong 1 men så begynte jeg igjen og nå er jeg hekta 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. juni 2022 #11 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fin serie for husmødre som kjeder seg. Anonymkode: 4c5b1...976 En tittel greys anatomy i så fall fortjener en serie som for lengst har sluttet å være interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissIndependent45 Skrevet 9. juni 2022 #12 Del Skrevet 9. juni 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Det blir mye bedre i sesong 2, syntes selv det dabbet litt av etter sesong 1 men så begynte jeg igjen og nå er jeg hekta 😄 Orker ikke begynne på den igjen. Ikke er skuespillerne spesielt bra heller. Nå er jo de fleste sykehusserier litt av samme kaliberet, eneste jeg har sett som ikke er så aller verst er Code Black. Selv den taper seg mot slutten, enda det ikke er mange sesonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. juni 2022 #13 Del Skrevet 9. juni 2022 MissIndependent45 skrev (1 minutt siden): Orker ikke begynne på den igjen. Ikke er skuespillerne spesielt bra heller. Nå er jo de fleste sykehusserier litt av samme kaliberet, eneste jeg har sett som ikke er så aller verst er Code Black. Selv den taper seg mot slutten, enda det ikke er mange sesonger. Jeg synes skuespillerne er gode jeg Spesielt Bruce Greenwood, Emily VanCamp og Matt Czuchry som jeg var fan av fra før av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissIndependent45 Skrevet 9. juni 2022 #14 Del Skrevet 9. juni 2022 Cid skrev (14 minutter siden): Jeg synes skuespillerne er gode jeg Spesielt Bruce Greenwood, Emily VanCamp og Matt Czuchry som jeg var fan av fra før av Hver sin lyst. Greenwood er OK, men ikke spektakulær. VanCamp er prikk lik i alle roller jeg har sett henne i. Czuchry er totalt stoneface. Not my cup of tea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. juni 2022 #15 Del Skrevet 9. juni 2022 MissIndependent45 skrev (Akkurat nå): Hver sin lyst. Greenwood er OK, men ikke spektakulær. VanCamp er prikk lik i alle roller jeg har sett henne i. Czuchry er totalt stoneface. Not my cup of tea. Har du sett han i The Good Wife? Var der jeg kjente henne fra, vancamp fra Brothers and Sisters og Greenwood så jeg først i Mord på kreditt, jeg kjente igjen hun ene fra CSI NY. Jeg er veldig kresen på hva jeg liker av serier så at jeg endelig har funnet en ny serie som jeg liker synes jeg er kjekt Men håper den gir seg før det er for seint slik som med Greys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissIndependent45 Skrevet 9. juni 2022 #16 Del Skrevet 9. juni 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Har du sett han i The Good Wife? Var der jeg kjente henne fra, vancamp fra Brothers and Sisters og Greenwood så jeg først i Mord på kreditt, jeg kjente igjen hun ene fra CSI NY. Jeg er veldig kresen på hva jeg liker av serier så at jeg endelig har funnet en ny serie som jeg liker synes jeg er kjekt Men håper den gir seg før det er for seint slik som med Greys Ga opp The Good Wife også. Jeg er også veldig kresen. Sett alle i andre ting, men denne serien var ikke noe for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. juni 2022 #17 Del Skrevet 9. juni 2022 MissIndependent45 skrev (2 minutter siden): Ga opp The Good Wife også. Jeg er også veldig kresen. Sett alle i andre ting, men denne serien var ikke noe for meg. Good wife syntes jeg ble ganske kjedelig mot slutten, likte bedre the good fight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. juni 2022 #18 Del Skrevet 10. juni 2022 Er det andre som liker serien her? Hadde vært kjekt å kunne prate med andre om serien 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #19 Del Skrevet 10. juni 2022 Jeg har sett de første 5-6 episodene, men er ikke overbevist… Det er litt sånn «good doctor» og «bad doctor», og de snille er så snille, og de slemme er så slemme. Problemet tror jeg ligger i manuset, ikke skuespillerne. Anonymkode: 5c79e...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #20 Del Skrevet 10. juni 2022 Cid skrev (21 timer siden): Har du sett han i The Good Wife? Var der jeg kjente henne fra, vancamp fra Brothers and Sisters og Greenwood så jeg først i Mord på kreditt, jeg kjente igjen hun ene fra CSI NY. Jeg er veldig kresen på hva jeg liker av serier så at jeg endelig har funnet en ny serie som jeg liker synes jeg er kjekt Men håper den gir seg før det er for seint slik som med Greys Jeg har sett ham i The Good Wife, som jeg elsker. Det var litt derfor jeg prøvde meg på The Resident, jeg likte ham. Men The Resident mangler de strålende manusene som TGW har (minus de siste par sesongene), de mangler skuespillere av Julianna Margulies-kaliber, og de mangler også de fantastiske gjesteskuespillerne TGW hadde. Jeg ble fjetret av TGW fra første episode og binget serien på så kort tid at det er flaut, mens The Resident… not so much. Anonymkode: 5c79e...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå