Gå til innhold

Bloggerne sesong 8


prinsessa2282

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, fitnessjenta said:

Begynte nesten å gråte av siste episode, på grunn av historien til Julianne og Ulrik 💔 Håper virkelig at det ordner seg for dem

Den graviditeten endte i spontanabort, men de ble gravide på naturlig måte senere :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Wenda skrev:

Ja dessverre så tror jeg at frisører bare mottar info fra noen som instruerer dem (skole, lærere, kurs, sjefer) i at det ikke er farlig, uten å helt skjønne ev hvorfor det ikke er farlig. 

Forbrukerrådet mener hårfarge er en av verstingene: https://www.forbrukerradet.no/pressemelding/harfargetest-nedslaende-resultater/ 

mulig hårfarge har blitt bedre siste fire år.

Endret av kvinneguide
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Wenda skrev:

Ja dessverre så tror jeg at frisører bare mottar info fra noen som instruerer dem (skole, lærere, kurs, sjefer) i at det ikke er farlig, uten å helt skjønne ev hvorfor det ikke er farlig. 

Det stemmer ikke!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kvinneguide skrev:

Hun hadde antagelig fått problemer med sjefen i etterkant dersom hun hadde frarådet farging/bleking ja. 

Ja, men hun burde jo ha lært seg hvorfor det ikke er farlig. Det var helt klart og tydelig at hun ikke helt visste hva hun skulle svare

Ser ei venninne av meg som er frisør svarer på samme måte. Hun har bare hørt på kurs at diverse kjemikalier har blitt så moderne at det ikke er så farlig som tidligere, men hun klarer ikke svare på mer dyptgående spørsmål. Da blir det bare sånn visvas og delvis siteringer (utifra hukommelse) fra kursledere som har sagt det. 

«Sånn er det bare» liksom

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fitnessjenta skrev:

Begynte nesten å gråte av siste episode, på grunn av historien til Julianne og Ulrik 💔 Håper virkelig at det ordner seg for dem

hun er gravid nå :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD
3 timer siden, Minnie23 skrev:

Jeg synes Andres er fryktelig tålmodig og snill med Anikken. Litt for snill. Utrolig at han holder ut med en som er så vinglete og ikke vet hva hun vil. Hadde ikke orket å vært i sånn av og på forhold

Fabian fascierer meg. Nettopp fordi han er så klein og rar 🙊 Lever litt i sin egen verden. Da han sto å tisset og prompet mens hun filmet han , herregud 😅

Syns han er supermorsom jeg haha !! Digger Fabian :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
2 timer siden, Superblomst skrev:

Den graviditeten endte i spontanabort, men de ble gravide på naturlig måte senere :) 

Har de fått det til på egenhånd?? trodde det var IVF ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BethD said:

Har de fått det til på egenhånd?? trodde det var IVF ?

De hadde vel tre-fire forsøk med IVF, hvor hvertfall 2 endte i spontanabort før hun ble gravid på naturlig måte. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Akkurat nå, Superblomst skrev:

De hadde vel tre-fire forsøk med IVF, hvor hvertfall 2 endte i spontanabort før hun ble gravid på naturlig måte. 

Oii...for en herlig historie! Det fascinerer meg alltid når sånne ting skjer. Slite så mye med å bli gravid også poff,klarer de det helt selv! Tenk noe så herlig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2018 den 12.18, Viking-girl skrev:

Og nå hater hun den fordi hun er «tjukk og gravid». Skremmende!! 

Jeg tenker det er bedre og være ærlig om at man er misfornøyd med endringene på kroppen, enn å f.eks redigere gravidmagen mindre som en annen blogger gjorde. Det finnes faktisk kvinner som ikke liker det en graviditet fører med seg utseendemessig, uten at det gjør dem til dårligere mennesker.. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Herlig å se Julianne gravid, spesielt når man ser hvor vondt de hadde det da det gikk galt. Følger henne på blogg og snap, og må si det er befriende å se en ung kvinne som ikke bekymrer seg for gravidkroppen, men tvert i mot forteller at hun har lagt på seg xx kg, og "flere skal det bli!" Hun koser seg med kanelboller og er stolt over magen sin, i motsetning til CBE som faktisk redigerte magen mindre da hun var gravid, og Funkygine som er tydelig ambivalent i forhold til kroppens forandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Jeg tenker det er bedre og være ærlig om at man er misfornøyd med endringene på kroppen, enn å f.eks redigere gravidmagen mindre som en annen blogger gjorde. Det finnes faktisk kvinner som ikke liker det en graviditet fører med seg utseendemessig, uten at det gjør dem til dårligere mennesker.. 

Er Jørgine gravid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Monky skrev:

IMG_2345.PNG

Det er stor forskjell på butikk- og frisørfarge pga HMS-reglene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Ja :)

Det har jeg ikke fått med meg. Så koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, BethD skrev:

Syns han er supermorsom jeg haha !! Digger Fabian :D

digger fabian også!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Mandarinskall skrev:

De bloggerne er en gjeng med brødhuer

Fordi?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, formula skrev:

Herlig å se Julianne gravid, spesielt når man ser hvor vondt de hadde det da det gikk galt. Følger henne på blogg og snap, og må si det er befriende å se en ung kvinne som ikke bekymrer seg for gravidkroppen, men tvert i mot forteller at hun har lagt på seg xx kg, og "flere skal det bli!" Hun koser seg med kanelboller og er stolt over magen sin, i motsetning til CBE som faktisk redigerte magen mindre da hun var gravid, og Funkygine som er tydelig ambivalent i forhold til kroppens forandringer.

Jeg tror det har noe med at Jørgine er en person som ved hjelp av trening og godt matregime har tatt kontroll over seg selv og hvordan hun vil se ut. Ettersom hun er gravid og ikke kan fortsette like hardnakket må hun slippe denne kontrollen og det er nok det hun sliter med.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...