Gå til innhold

Tenner på eldre kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Du tar feil 

Da er man ikke gammel

Anonymkode: c099b...bed

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel bare her på KG. Gammel er og en sinnstilstand. Jeg er evig ung! :laugh:

Anonymkode: 48349...119

Jeg tenkte at spøken var åpenbar!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg tenkte at spøken var åpenbar!

Når man er her på KG er ikke slikt åpenbart. :P 

Anonymkode: 48349...119

Skrevet (endret)

Åh, all denne bitterheten rundt at tenåringer ser på, og omtaler dere som «gammal/eldre».

Selv om man «bare er 35!! Åååh giiiid altså».

Man er vel strengt tatt gammal, først når man runder 80/90-år.

Men kom ikke her å påstå, at når vennina deres på 18 pulte en fyr på 35, at dere ikke så på og omtale ham som en gammal gris.

Men det er vel noe heeeeeelt annet!! :bond:

Endret av puppi
  • Liker 4
Skrevet
20 minutter siden, puppi skrev:

Åh, all denne bitterheten rundt at tenåringer ser på, og omtaler dere som «gammal/eldre».

Selv om man «bare er 35!! Åååh giiiid altså».

Man er vel strengt tatt gammal, først når man runder 80/90-år.

Men kom ikke her å påstå, at når vennina deres på 18 pulte en fyr på 35, at dere ikke så på og omtale ham som en gammal gris.

Men det er vel noe heeeeeelt annet!! :bond:

He He. Sant det. Da jeg var 18 så syns jeg ikke folk i 30 årene var gamle i seg selv , men de var for gamle for meg. 

Jeg skjønner at gutter på 20 syns jeg er for gamle for dem og det har de helt rett i :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 37 og gutter i 20 årene intresserer meg svært lite. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke så uvanlig det. Personlig så hadde jeg ikke kunnet vært sammen med eller hatt sex med en som var under 25 år, det blir alt for ungt. Jeg er 35. 

Anonymkode: 7edda...5cd

AnonymBruker
Skrevet

OMG hadde aldri flørta med en gutt på 18 år. Kunne jo vært sønnen min. Hilsen ung dame på 52 år :D:alice::fnise::sjokkbla:

Anonymkode: f1175...cf0

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du bare er 18 år så er du nok for litt for ung for damer på 35 +.  De kunne jo alders messig vært moren din. 

Men det finnes garantert voksne damer som liker unge menn i 20 årene. Selv om det er et litt forbudt område. Kjenner til flere som liker unge menn...

Anonymkode: 7ffe4...6b9

Han kommer til å tjene bra.... 😂

25 år eldre er kanskje OK, men ikke 47 år eldre... 

Skrevet

hmm er jo en del eldre kvinner som tenner på unge gutter da. er jo flere eldre menn som sliter med å få ståpikk og det er derfor mange eldre kvinner vil ha en ung gutt fordi da kan hun holde på hele natten og kanskje reise avgårde på hytta og knulle en hel helg.. Dere sier det aldri fordi det er litt forbudt og innrømme det. Men tror nok dere får litt surklemus av tanken på en ung gutt som kan holde på lenge-

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke det. Vil ikke menn ha ferskenhud og strøkne damer? Eldre over 30 er full i strekkmerker og cellulitter. Jeg tør ikke vise rumpa mi til noen. Den ser ikke ut etter den ble full av cellulitter. Noen som vet hva som hjelper? Ser ut som rumpa mi er 75 år. 

Anonymkode: 07eee...530

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 44 år og tenner absolutt på yngre menn. Jeg treffer de som oftest på Tinder.

Anonymkode: c244d...63f

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke det. Vil ikke menn ha ferskenhud og strøkne damer? Eldre over 30 er full i strekkmerker og cellulitter. Jeg tør ikke vise rumpa mi til noen. Den ser ikke ut etter den ble full av cellulitter. Noen som vet hva som hjelper? Ser ut som rumpa mi er 75 år. 

Kanskje rumpa di har modnet fortere enn deg?:) Tror det er genetisk; jeg er eldre enn deg og har ikke cellulitter. Han flust av annet jeg ikke liker da:)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Rumpa mi har ikke cellulitter eller strekkmerker. Jeg får ofte skryt av rumpa mi og flere unge menn som tafser på den når jeg er ute :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rumpa mi har ikke cellulitter eller strekkmerker. Jeg får ofte skryt av rumpa mi og flere unge menn som tafser på den når jeg er ute :fnise:

Du går vel ikke med rompa bar når du er ute vel ?  Åssen kan de (mennene) vite om du har celluitter da ?    :fnise:

Anonymkode: 1ceb9...4e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du går vel ikke med rompa bar når du er ute vel ?  Åssen kan de (mennene) vite om du har celluitter da ?    :fnise:

Anonymkode: 1ceb9...4e8

Haha. Ikke sant ;) De ser det vel best om sommeren når jeg går i bikini eller shorts ;) 

Skrevet
7 timer siden, crashbunny skrev:

du kaller damer på 35+ år for eldre kvinner??  forbanna guttevalp!

Haha guttevalp :fnise: har ikke hørt det på lenge 

Gjest Winza
Skrevet
2 timer siden, wintergirl skrev:

He He. Sant det. Da jeg var 18 så syns jeg ikke folk i 30 årene var gamle i seg selv , men de var for gamle for meg. 

Jeg skjønner at gutter på 20 syns jeg er for gamle for dem og det har de helt rett i :)

Synet endrer seg med årene ja, når jeg var 16 så syntes jeg at 36 åringer var godt voksne folk mens 46 åringer var godt opp i årene. Nå 10 år senere så synes jeg at 36 åringer er veldig unge og at 46 åringer fortsatt er unge og blir også like lett tiltrukket av en attraktiv 46 åring som en attraktiv 26 åring :) Føler ikke at 56 er noe spesielt gammelt eller :) 

Skrevet
23 minutter siden, abse skrev:

hmm er jo en del eldre kvinner som tenner på unge gutter da. er jo flere eldre menn som sliter med å få ståpikk og det er derfor mange eldre kvinner vil ha en ung gutt fordi da kan hun holde på hele natten og kanskje reise avgårde på hytta og knulle en hel helg.. Dere sier det aldri fordi det er litt forbudt og innrømme det. Men tror nok dere får litt surklemus av tanken på en ung gutt som kan holde på lenge-

En som kan holde på lenge er ikke å forakte, men 18 år? Nei!

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, wintergirl skrev:

Jeg er 37 og gutter i 20 årene intresserer meg svært lite. 

Men det finnes faktisk en del godt voksne kvinner som tydeligvis liker svært unge menn veldig godt...

https://www.document.no/2017/10/24/kvinner-pa-asylmottak-har-sex-med-barn-det-skjedde-kveld-natt-og-morgen/

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4698188/Teacher-54-says-student-17-tricked-sex.html

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4672390/Teacher-adopted-studen-sex-him.html

Anonymkode: 7ffe4...6b9

Skrevet
2 timer siden, Winza skrev:

Synet endrer seg med årene ja, når jeg var 16 så syntes jeg at 36 åringer var godt voksne folk mens 46 åringer var godt opp i årene. Nå 10 år senere så synes jeg at 36 åringer er veldig unge og at 46 åringer fortsatt er unge og blir også like lett tiltrukket av en attraktiv 46 åring som en attraktiv 26 åring :) Føler ikke at 56 er noe spesielt gammelt eller :) 

Jeg blir ikke intressert i menn som er mye eldre enn meg. 45 og oppover syns jeg blir for mye. En ting er at de kan se kjekke ut, men det holder.. For min del så er 5+÷ det ideelle. Jeg vil heller ikke ha mye yngre menn. Men det er meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...