Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

15 timer siden, lille humla skrev:

Her er jeg veldig enig. Altså hun har lagt ut lettkledde bilder i bikini fra hun var 16 år. Hvordan hadde hun så god selvtillit at hun legger ut bilder av henne selv i bikini underdelen?  Vet at flere som sliter med dette, bruker to sett undertøy osv. fordi det er synlig eller vondt for dem.:vetikke: 

Der sa du noe. 

 

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, BlondeVikingRage skrev:

Jeg liker budskapet som Kristin fremmer, veldig godt, men jeg synes hun og Dennis kunne stilt seg selv i ett litt bedre lys i forhold til bloggere de er uenige med. Det er aldri greit å latterliggjøre noen, fordi de har gjort ett valg du ikke støtter. 

Det går ant å fremme sine meninger, uten å direkte peke noen ut. Nå har ikke jeg sett akkurat denne videoen (skal se den når jeg kommer hjem) men tidligere erfaringer tilsier at Kristin tror hun er på toppen av alle andre. Oppførselen til Kristin og Dennis, kan diskuteres. 

Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 2ney skrev:

Jeg synes det er litt rart at hun utførte operasjonen med kjønnsleppene nå. Hun opererte seg som 18-åring første gang når hun la inn silikon. Hvis hun har hatt mye ubehag med kjønnsleppene sine, hvorfor har hun ventet hele 6 år!!!? Eller kan kjønnslepper vokse, plutselig, etter puberteten?

Uansett. Rart.

Hvis du har hørt podcast-episoden hvor dette ble tatt opp, så sa Sofie at det er mange år siden hun opererte underlivet. Hun sa ikke nøyaktig når, men det er ikke noe hun gjorde i forrige uke akkurat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg vokste opp var det ingen som kom på tanken om hva som evt var riktig eller "feil" kjønnsleppe, eller hva som var høyt eller lavt hårfeste, eller små eller store pupper (Samantha Fox vant uansett) Vi hadde ingen tanker om hvordan brynene så ut, leppene eller rumpa. Vi var litt opptatt av å ha riktig tyggispakke, permanent i håret og riktig olajakke, og like riktig musikk. 

Ellers gikk det stort sett greit, vi ble gift alle sammen. Jeg sier ikke at vi nødvendigvis var like vakre som jentene er nå, men vi var iallefall helt naturlige - lærte oss å overleve og leve med komplekser og det hele. 

Jeg er enig med Kristin, det er NOK NÅ! 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Er man virkelig ett bedre forbilde, når man henger ut en ganske ung jente (og andre) på en slik måte hun gjør? Det resulterer jo i fuckton med hatmeldinger og drit, og det er ikke akkurat så veldig hyggelig å våkne opp til nei. Greit at offentlige personer må tåle kritikk, men det resulterer jo i direkte mobbing. Er dette noe Kristin støtter stolt da, eller? For det er jo greit, så lenge hun har rett i det hun sier. Da spiller det liksom ingen rolle. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sannhet

 

Ikke bra at SE er trist og gråter, men når hun spiller inn denne videoen, har hun visstnok akkurat operert rumpa si i Istanbul, i følge Kristins siste video?

Noen som vet om det stemmer med tidslinjen på alle operasjonene hun har utført?

Hvis det er tilfelle, så mister jeg fullstendig tilliten til det SE sier og uttaler seg om heretter. 

Endret av sannhet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, BlondeVikingRage skrev:

Er man virkelig ett bedre forbilde, når man henger ut en ganske ung jente (og andre) på en slik måte hun gjør? Det resulterer jo i fuckton med hatmeldinger og drit, og det er ikke akkurat så veldig hyggelig å våkne opp til nei. Greit at offentlige personer må tåle kritikk, men det resulterer jo i direkte mobbing. Er dette noe Kristin støtter stolt da, eller? For det er jo greit, så lenge hun har rett i det hun sier. Da spiller det liksom ingen rolle. 

 

Ganske ung?

Hun er midt i 20årene,den unnskyldningen er tynnslitt.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, BlondeVikingRage skrev:

Er man virkelig ett bedre forbilde, når man henger ut en ganske ung jente (og andre) på en slik måte hun gjør? Det resulterer jo i fuckton med hatmeldinger og drit, og det er ikke akkurat så veldig hyggelig å våkne opp til nei. Greit at offentlige personer må tåle kritikk, men det resulterer jo i direkte mobbing. Er dette noe Kristin støtter stolt da, eller? For det er jo greit, så lenge hun har rett i det hun sier. Da spiller det liksom ingen rolle. 

 

Vi må slutte å unnskylde SE fordi hun er ung. Hun er (tross sin alder) en av de mest drevne bloggerne vi har. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa
Just now, Fjugur said:

Vi må slutte å unnskylde SE fordi hun er ung. Hun er (tross sin alder) en av de mest drevne bloggerne vi har. 

Det er helt greit, det. Nå har jeg sakt, alt for mange ganger hva jeg mener. 

Jeg støtter ikke plastisk kirurgi, jeg støtter ikke normalisering av dette, på noen som helst måte. Jeg er overhodet ikke noe fan av Sophie heller. Så absolutt ikke. 

Men er det noe annet jeg ikke støtter, så er det faktisk uthenging, og følgene som kommer etter noe slikt. Vær så uenig dere bare vil, men vit at det gjør ikke dere til ett bedre menneske. 

Budskapet til Kristin, supert! Noen må stoppe dette, men måten hun gjør det på? Absolutt ikke askeptabelt. Jeg er sikker på at en sånn smart dame som Kristin kunne lett fått fram budskapet sitt og fortsatt med det hun gjør, uten å peke fingre på noen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fjugur skrev:

Vi må slutte å unnskylde SE fordi hun er ung. Hun er (tross sin alder) en av de mest drevne bloggerne vi har. 

Hun er ikke ung. Hun er 24 år. Tåler hun ikke å få kritikk som hun fikk av Kristin så får hun legge ned bloggen sin. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa
2 minutter siden, Sylveon said:

Hun er ikke ung. Hun er 24 år. Tåler hun ikke å få kritikk som hun fikk av Kristin så får hun legge ned bloggen sin. 

Det er ikke kritikken fra Kristin hun ikke tåler, det er alle de hundrevis av hatmeldinger hun fikk i etterkant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BlondeVikingRage skrev:

Det er ikke kritikken fra Kristin hun ikke tåler, det er alle de hundrevis av hatmeldinger hun fikk i etterkant. 

Kristin sa jo at det ikke var hennes intensjon at SE skulle få mange stygge meldinger

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mocchhaa

Dette handler ikke om hva Sophie har ansvar for eller ikke, såklart har hun ett ansvar hun også. Akkurat som Kristin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superc

SE høster ivertfall klikk på «uthengingen» ;) Uansett, SE er umoden og må tenke konsekvenser av sine blogginnlegg. Hennes usikkerhet bør hun ta med en psykolog- ikke de unge lettpåvirkelige bloggleserne sine. Så tommel opp for kristin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

KG har min fulle støtte, og det var jammen meg på tide at noen sa det flere tenker. SE er en svært dårlig rollemodell, og det er skremmende å se hvor mye makt den jenta har. 

Jeg synes K er kjempetøff.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AntiBullshit skrev:

I kjent Sofie-stil forsøker hun å tåkelegge situasjonen ved å dra ting ut av kontekst i tillegg til at hun ilegger Kristin fiktive motiver. Hun sier rett ut at hun mener Kristin lagde videoen i håp om at Sofie skal få stygge meldinger og trusler. Dette tiltrodd for at Kristin presiserte at det ikke er hennes intensjon. Helt bak mål hvordan hun må ty til hersketeknikker for å føle hun har «overtaket». Kan vel ikke forvente mer når det er manko på motargumenter.

Vil bare legge til at hun ofte skyver ansvaret over på alderen sin. Hun er uskyldig og fortjener ikke kritikk «fordi hun er ung». Hun har faktisk blogget i snart 10 år (?) og jeg kjøper absolutt ikke argumentet med at hun «ikke vet bedre». Hun er en erfaren blogger og har tidligere fått kritikk for å tre komplekser over hodet på folk.

Hun startet med å si at hun gråt. Så slutt å blogge da, hvis det gir deg så mye negativt 😑

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle

Konstruktiv kritikk når bedre ut til dens mottakere når den er spesifikk, ikke generell. Hvor mange har ikke snakket om kroppspress osv uten å nevne navn? Da går det ikke inn hos de influencerne som driver med sånt. Men hvis en navngir spesifikt hvem en snakker om, kan det faktisk ha gjennomslagskraft. 

 

Synes kritikken fra Kristin er helt på sin plass. At SE blir vonbroten må hun nesten ta på egen kappe. Hun har blogget i så mange år at hun vet veldig godt hva hun bør og ikke bør skrive, og ikke minst hvordan det skal skrives. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Da Kristin gikk på Isabel syns jeg de var litt over the top, ble nesten litt mobbete. Og jeg syns ikke Isabel har så mye påvirkningskraft som Sophie så det er bedre hun begynner med Sophie og at hun fortsetter der. Isabel er egentlig ganske uskyldsnaiv og vil bare bruke penger og prøve å influere - enda hun virker litt innholdsløs til og med da.

Håper det som er startet nå kan være en start på å endre holdninger for hvem og ikke minst hva som er et forbilde. Få media til å begynne å stille kritiske spørsmål og få fjernet denne reklamerings-bløffingen som er i alle blogger. Syns de fleste blogger reklamerer for tull og tøys. Betakaroten, ansiktsmasker og hårpiller. 

Få heller innlegg med innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...