Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

1 time siden, Korpsnerden skrev:

Jeg er veldig todelt ift dette paret jeg. Da jeg så dem på bloggerne synes jeg han virket ganske lat og barnslig. Kristin virker generelt ganske dobbeltmoralistisk, og rask til å heve pekefingeren mot andre (feks Dubaikritikken der hun utelater sin egen tur til Emiratet). 

I episoden av "4-stjerners middag" i går må jeg si at jeg oppfattet henne ekstremt smiskete. Det ble så søtt og påtatt med alle disse komplimentene (spesielt til Gunilla) at jeg ble helt flau. Det fikk meg til å lure hvor ekte hun egentlig er, for ingen tvil om at opptredenen på 4-stjernes var påtatt i alle fall. 

Ellers må jeg legge til at jeg synes det er hyggelig at de skal ha barn 🙂

Ang. 4 stjerners middag så sa hun på Insta-story at det var ironisk/spøkete ment men at Gunilla tok det dønn seriøst. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KGbrukerny

Jeg finner det ikke, men er det noen som har link til når hun var på god morgen Norge å pratet om graviditeten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
14 timer siden, Ellenn skrev:

Problemet er vel ikke selve sponsingen, men at influenserne ikke merker reklamen og/eller selger barndommen og privatlivet til ungene sine for å tjene penger eller motta gratis produkter og tjenester. 

Dem selger ikke barndommen til et barn som er ufødt. Kristin forklarte dette hvorfor de takket jeg til og vere med i den  mini serien på sin live sending på instagram og hun fortalte det i et blogg innlegg hun skrev. Det handlet ikke noe om og mota gratis produkter eller noe og det var Dennis som kjente han som filmet. 

I live sendingen hun hadde sa hun at dette barnet kom ikke til og bli en del av bloggen hennes, instagram eller snap chat. Hun kom til og kanskje legge med to bilder når han er født og fortelle at her er han og hun kom til og legge til et bilde hvor barnet har ryggen til som sitter på armen til Dennis men ellers sa hun at barnet ikke skulle eksponeres på noen måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Carina Maria skrev:

Dem selger ikke barndommen til et barn som er ufødt. Kristin forklarte dette hvorfor de takket jeg til og vere med i den  mini serien på sin live sending på instagram og hun fortalte det i et blogg innlegg hun skrev. Det handlet ikke noe om og mota gratis produkter eller noe og det var Dennis som kjente han som filmet. 

I live sendingen hun hadde sa hun at dette barnet kom ikke til og bli en del av bloggen hennes, instagram eller snap chat. Hun kom til og kanskje legge med to bilder når han er født og fortelle at her er han og hun kom til og legge til et bilde hvor barnet har ryggen til som sitter på armen til Dennis men ellers sa hun at barnet ikke skulle eksponeres på noen måter.

Hvis du leste hva jeg siterte, og kommenterte, var det et svar på et generelt spørsmål som ikke handlet om Kristin 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiste Kristin reker da de var hos Gunilla? Det er vel ikke helt innafor hvis hun er veganer? Hun sa jo også at hun spiste reker og avokade ofte! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sanandrea skrev:

Spiste Kristin reker da de var hos Gunilla? Det er vel ikke helt innafor hvis hun er veganer? Hun sa jo også at hun spiste reker og avokade ofte! 

Hvis du har lest bloggen hennes,sier hun selv at hun sporadisk spiser reker/fisk,ref senest siste innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Hvis du har lest bloggen hennes,sier hun selv at hun sporadisk spiser reker/fisk,ref senest siste innlegg.

Leser ikke bloggen hennes fast nei, så det har jeg ikke lest. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sanandrea skrev:

Leser ikke bloggen hennes fast nei, så det har jeg ikke lest. 

Nå vet du.

🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, J.. skrev:

Hvis du har lest bloggen hennes,sier hun selv at hun sporadisk spiser reker/fisk,ref senest siste innlegg.

Da er hun ikke veganer!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Monky skrev:

Da er hun ikke veganer!

Som hun selv sier i nevnte innlegg sier hun selv at veganer ikke er riktig begrep for henne,heller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
37 minutter siden, J.. skrev:

Som hun selv sier i nevnte innlegg sier hun selv at veganer ikke er riktig begrep for henne,heller.

Det sa hun på live sendingen hun hadde på insta her om kvelden for hun brukte bunaden sin og i stakken er det ull en 100% veganer går ikke i bunad heller men som hun sa spiser hun plante basert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Flere som ser på deres mini serie ? 

Kristin og Dennis 1+1=3 på viafree ? Er så søt og koselig serie 💕

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Privatbruker

Denne videoen anbefaler jeg alle å se. Et virkelig godt forbilde for unge jenter som vi sårt trenger i dette samfunnet.
 

 

Endret av Privatbruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger henne👊🏼 Hun tar ikke bare opp dette med ansvar ift. kropp og komplekser, men snakker også om hvordan SE manipulerer leserne sine. Akkurat dette er et tankekors når det gjelder alle bloggere. På tide at media blir litt mere kritiske!

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, FrodeF skrev:

Hun er akkurat som alle andre. Funnet sin nisje og suger mest mulig penger ut av det. 

Hvilken «nisje» er så det?🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det beste forbildet du kom på ???? 😬

Hun er slitsommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm og ikke det spor bedre enn resten av bloggerdamene.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Privatbruker
10 minutter siden, FrodeF skrev:

Hun er akkurat som alle andre. Funnet sin nisje og suger mest mulig penger ut av det. 

eller legger hun ut en slik video fordi hun oppriktig bryr seg om alle unges psykiske helse og selvbilde? hun er den eneste (!) som tør å snakke høyt for å få en slutt på dette, så jeg tviler på at dette gjelder penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...