Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Aldri fulgt dette paret , men får et kjempegodt inntrykk av de gjennom serien . For noen fine folk :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Keikolina skrev:

Var ikke vanskelig å selge seg billig når man først ble på tjukka nei. Ble hun som alle de andre. Penger penger penger.

Hæ? De "skjulte" graviditeten fram til forrige fredag? Og hun er ganske langt på vei. Ser ingen tigging på spons. 

  • Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg har aldri hatt sansen for paret og hva de står for, men jeg har respektert Kristin og beundret ryggraden og standhaftigheten hennes. 

Men så ser jeg denne serien på Viafree og da faller det helt i grus. Snakk om å melke situasjonen, og er det et mediestunt hele greiene når hun filmer graviditetstestingen til og med. Det mest ironiske er at hun fremlegger hele graviditeten og situasjonen rundt som om ingen vet hva det går ut på og oppleves, ekspertuttalelser på rekke og rad. 

Jeg gir programmet terningkast 1, det er som en dårlig reprise på TV programmet Unge Mødre som gikk for 10år siden.

100% enig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
12 hours ago, Trude.lutt said:

Hæ? De "skjulte" graviditeten fram til forrige fredag? Og hun er ganske langt på vei. Ser ingen tigging på spons. 

Men bedrifter "kaster" sponsede babyvarer mot henne på Instagram, for eksempel Mariusklær. Så det skal bli spennende å se om hun klarer å ha ben i nesa til å takke nei til noe av det, eller hvordan det blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 9.45, Miss.Wildfox skrev:

Jeg har aldri hatt sansen for paret og hva de står for, men jeg har respektert Kristin og beundret ryggraden og standhaftigheten hennes. 

Men så ser jeg denne serien på Viafree og da faller det helt i grus. Snakk om å melke situasjonen, og er det et mediestunt hele greiene når hun filmer graviditetstestingen til og med. Det mest ironiske er at hun fremlegger hele graviditeten og situasjonen rundt som om ingen vet hva det går ut på og oppleves, ekspertuttalelser på rekke og rad. 

Jeg gir programmet terningkast 1, det er som en dårlig reprise på TV programmet Unge Mødre som gikk for 10år siden.

De skulle ha dette som minne på tape, og de tenkte senere å dele dette med andre når tiden var inne for det ;) Denne serien er jo bare så fin og søt.. Har møtt dem begge og slik jeg kjenner de , er de helt fantastiske fine folk. Denne babyen er heldig som får disse til foreldre 😍😃

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
4 timer siden, solietta skrev:

De skulle ha dette som minne på tape, og de tenkte senere å dele dette med andre når tiden var inne for det ;) Denne serien er jo bare så fin og søt.. Har møtt dem begge og slik jeg kjenner de , er de helt fantastiske fine folk. Denne babyen er heldig som får disse til foreldre 😍😃

Dem sa det og jeg ble rørt av og se dem episodene for dem er så ekte og ærlig og ikke noe jåleri. Dem er fantastiske folk begge to ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Carina Maria skrev:

Dem sa det og jeg ble rørt av og se dem episodene for dem er så ekte og ærlig og ikke noe jåleri. Dem er fantastiske folk begge to ❤️ 

ja og nettop  og derfor jeg mener at dette ikke er noe mediestunt som hun over her nevner. .

 

De er ekte og ærlige folk. 😍👍

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Men bedrifter "kaster" sponsede babyvarer mot henne på Instagram, for eksempel Mariusklær. Så det skal bli spennende å se om hun klarer å ha ben i nesa til å takke nei til noe av det, eller hvordan det blir. 

Vel.... De har iallefall kjøpt brukt barnevogn på Finn.no

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Men bedrifter "kaster" sponsede babyvarer mot henne på Instagram, for eksempel Mariusklær. Så det skal bli spennende å se om hun klarer å ha ben i nesa til å takke nei til noe av det, eller hvordan det blir. 

Var 2 som spurte om de ville sponse deres babyer også (se humoren..) så hev meg på å kommenterte selv at jeg håpet de (K&D) hevet seg over harry babyspons..

Da slettet sponsoren sin egen kommentar..

Endret av J..
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå viser det seg at Kristin egentlig var gravid med eneggede tvillinger, men at den ene var død allerede før første UL, men lenge utgjorde en fare for den gjenlevende. Dramatisk historie fra et par som egentlig ikke ønsket seg barn. Det blir spennende å følge dem videre.🙂

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
41 minutter siden, Arabella3 skrev:

Nå viser det seg at Kristin egentlig var gravid med eneggede tvillinger, men at den ene var død allerede før første UL, men lenge utgjorde en fare for den gjenlevende. Dramatisk historie fra et par som egentlig ikke ønsket seg barn. Det blir spennende å følge dem videre.🙂

Det måtte vere sjokk for dem men bra babyen dem venter over levde. Dem er flotte folk begge to ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Arabella3 skrev:

Nå viser det seg at Kristin egentlig var gravid med eneggede tvillinger, men at den ene var død allerede før første UL, men lenge utgjorde en fare for den gjenlevende. Dramatisk historie fra et par som egentlig ikke ønsket seg barn. Det blir spennende å følge dem videre.🙂

Får bare håpe den lille slipper mulighet til å bli fulgt videre. Og at historier om den, når den kommer til verden, ikle brukes for å underholde blogglesere :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, BeverTramp skrev:

Får bare håpe den lille slipper mulighet til å bli fulgt videre. Og at historier om den, når den kommer til verden, ikle brukes for å underholde blogglesere :)

Ja, det får vi håpe, og jeg har troen på at de unngår å eksponere for mye.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
32 minutter siden, BeverTramp skrev:

Får bare håpe den lille slipper mulighet til å bli fulgt videre. Og at historier om den, når den kommer til verden, ikle brukes for å underholde blogglesere :)

Tror ikke man skal spekulere i det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke spekulere i det, det forstår man ut i fra hvordan de melker graviditeten. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
14 minutter siden, neiognei skrev:

Trenger ikke spekulere i det, det forstår man ut i fra hvordan de melker graviditeten. 

Det var Dennis som kjente han som filmer dokuemntaren og det er ingen spons med dette som Kristin fortalte dem. Jeg vil ikke si at dem melker graviditeten men det handler om et par som hadde bestemt seg for og vere barn løse men ble gravide og hvordan tankegangen her snudd som månedene har gått og slike videoer trenger man og se og ikke bare hvor alt er fryd og gammen fra første sekund da dem oppdager at dem er gravide. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor skal folk bli så jævla forbannet pga spons? Når du ser et tv program du liker så kommer det reklame på tv. Tv kanaler får penger for å drive underholdning. Hvorfor skal liksom ikke bloggere/youtubere å andre få takke ja til spons? 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Monabe87 skrev:

Hvorfor skal folk bli så jævla forbannet pga spons? Når du ser et tv program du liker så kommer det reklame på tv. Tv kanaler får penger for å drive underholdning. Hvorfor skal liksom ikke bloggere/youtubere å andre få takke ja til spons? 

Problemet er vel ikke selve sponsingen, men at influenserne ikke merker reklamen og/eller selger barndommen og privatlivet til ungene sine for å tjene penger eller motta gratis produkter og tjenester. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig todelt ift dette paret jeg. Da jeg så dem på bloggerne synes jeg han virket ganske lat og barnslig. Kristin virker generelt ganske dobbeltmoralistisk, og rask til å heve pekefingeren mot andre (feks Dubaikritikken der hun utelater sin egen tur til Emiratet). 

I episoden av "4-stjerners middag" i går må jeg si at jeg oppfattet henne ekstremt smiskete. Det ble så søtt og påtatt med alle disse komplimentene (spesielt til Gunilla) at jeg ble helt flau. Det fikk meg til å lure hvor ekte hun egentlig er, for ingen tvil om at opptredenen på 4-stjernes var påtatt i alle fall. 

Ellers må jeg legge til at jeg synes det er hyggelig at de skal ha barn 🙂

Endret av Korpsnerden
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Jeg er veldig todelt ift dette paret jeg. Da jeg så dem på bloggerne synes jeg han virket ganske lat og barnslig. Kristin virker generelt ganske dobbeltmoralistisk, og rask til å heve pekefingeren mot andre (feks Dubaikritikken der hun utelater sin egen tur til Emiratet). 

I episoden av "4-stjerners middag" i går må jeg si at jeg oppfattet henne ekstremt smiskete. Det ble så søtt og påtatt med alle disse komplimentene (spesielt til Gunilla) at jeg ble helt flau. Det fikk meg til å lure hvor ekte hun egentlig er, for ingen tvil om at opptredenen på 4-stjernes var påtatt i alle fall. 

Ellers må jeg legge til at jeg synes det er hyggelig at de skal ha barn 🙂

Virket ikke veldig todelt. Synes du er ganske tydelig negativ jeg 😅

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...