Mocca86 Skrevet 20. august #11461 Skrevet 20. august Zooli skrev (På 17.8.2025 den 15.34): Vent nå litt….. hva er det jeg ser på Snap? Har terrassen i «toppetasjen» blitt forvandlet til et skrotlager? Som nå gjøres om/ryddes opp. Hun holdt jo på der i timevis rett før ferien?! Ble så fint. Men istedenfor å sitte å nyte den fine takterrassen har den blitt brukt som søppelhaug som nå må ryddes opp i? Gud bedre…. hva er det disse menneskene driver med? Det må være noe galt ordenssansen der ja. Men hun har jo skrevet en bok om det👍😅 Mangler noen skruer i topplokket der ja🫨 6
enkefru Skrevet 20. august #11462 Skrevet 20. august (endret) Hun kom litt i seneste laget til «festen», men siden dette preger landets medier - «må» hun hive seg på!? - blir litt krampe…. Endret 20. august av enkefru 16 3
Purple Basil Skrevet 20. august #11463 Skrevet 20. august enkefru skrev (2 minutter siden): Hun kom litt i seneste laget til «festen», men siden dette preger landets medier - «må» hun hive seg på!? - blir litt krampe…. Heller det enn å være stille, slik alt for mange er. 8 2
Mocca86 Skrevet 20. august #11464 Skrevet 20. august Fra hjemmebakte rundstykker til «likte du det litt» i utalelsen sin om rettssaken MBH. Kvalmt 5 2
Populært innlegg Snublefot62 Skrevet 21. august Populært innlegg #11465 Skrevet 21. august Kristin har tapt seg totalt som influenser. Det er det bare å innse. Av alle som er nederst på stigen så står nok hun nederst og ser opp på de. For hun må offentliggjøre krangling med kjæresten for å lage intriger. Hun må være vulgær og snakke om bjs for å gi et hint om hva hun gjør for å få viljen sin i hans hus. Hun må konstant rydde eller male for å vise hvor kaotisk og lite ro hun har i kroppen, mens hun slapper av med en kopp kaffi eller glass for å vise hvor avslappet hun er. Og for å vise hvor samfunnsengasjert hun er og på kvinnenes side så må hun nå dra frem MBH for å score billige poeng. Palestina var sikkert litt oppbrukt. Og oppi alt denne harmonien og livets øyeblikk skal hun selvfølgelig planlegge bryllup og male kjøkkenet på nytt. Kjøkkenet var så vidt tørt etter forrige malingsstrøk. Og bryllupet skal selvfølgelig være så storslått at selv kjendisene føler seg lurt. Hun snakker om en pengebruk som fort kan vekke mistanke om at det er mer aktivitet på bakrommet enn det hun forteller om… Tenk at hun der en gang stod på en scene og kritiserte Sophie Elise for mye av det hun nå gjør. Jeg vil kalle det et offentlig skue i forfall. 36 41
Sol Rampelyset Skrevet 21. august #11466 Skrevet 21. august Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin.
M.H85 Skrevet 21. august #11467 Skrevet 21. august Snublefot62 skrev (15 timer siden): Kristin har tapt seg totalt som influenser. Det er det bare å innse. Av alle som er nederst på stigen så står nok hun nederst og ser opp på de. For hun må offentliggjøre krangling med kjæresten for å lage intriger. Hun må være vulgær og snakke om bjs for å gi et hint om hva hun gjør for å få viljen sin i hans hus. Hun må konstant rydde eller male for å vise hvor kaotisk og lite ro hun har i kroppen, mens hun slapper av med en kopp kaffi eller glass for å vise hvor avslappet hun er. Og for å vise hvor samfunnsengasjert hun er og på kvinnenes side så må hun nå dra frem MBH for å score billige poeng. Palestina var sikkert litt oppbrukt. Og oppi alt denne harmonien og livets øyeblikk skal hun selvfølgelig planlegge bryllup og male kjøkkenet på nytt. Kjøkkenet var så vidt tørt etter forrige malingsstrøk. Og bryllupet skal selvfølgelig være så storslått at selv kjendisene føler seg lurt. Hun snakker om en pengebruk som fort kan vekke mistanke om at det er mer aktivitet på bakrommet enn det hun forteller om… Tenk at hun der en gang stod på en scene og kritiserte Sophie Elise for mye av det hun nå gjør. Jeg vil kalle det et offentlig skue i forfall. Mye indre uro? Det er nok det. Å holde et slikt tempo som ca 40 åring er kanskje et tegn på indre uro og stress. Hun tyter i vei om disse fantastiske matpakkene til barna og alt annet praksis. Spørsmålet er vel heller,hvor emosjonelt er hun tilstede ? 🙄 8
Stjertmeis Skrevet 22. august #11468 Skrevet 22. august (endret) For fem år sida tok KG et oppgjør med kollagenpulver og den kyniske skjønnhetsindustrien. KG kalte influensermarkedsføringa som «ukul markedsføring» og advarte mot å villede norske forbrukere. Kristin uttalte bl.a. at: «Vi vet jo at usikkerheten vår er big business – ellers hadde jo ikke skjønnhetsindustrien vært en milliardindustri, og det er jo nettopp vår usikkerhet som er industriens ess i ermet i dette skitne spillet; de spiller nemlig bevisst på vår frynsete selvfølelse og aldringsvegring, for å tjene masse penger. Influencere som reklamerer for kosmetiske inngrep, quick fix, skjønnhetspiller og kollagenpulver er brikker i dette spillet, som ikke bare er påvirket og «styrt» av dette kyniske apparatet – men som også blir en del av det.» (instagraminnlegg 28.06.2020) I dag promoterer ho selv hudpleiekremer til sine følgere – produkter som ironisk nok inneholder kollagen både i produktnavnet og ingredienslista. Dette er ikke bare et skifte i standpunkt, men et tydelig eksempel på dobbeltmoral. Når man først har tatt et så tydelig oppgjør med en praksis og et produkt, fremstår det lite troverdig å senere fronte noe av det samme – bare pakket inn på en annen måte. Da ho selv sto på utsiden, var ho den sterke kritikeren som pekte på hvordan industrien kynisk utnytter kvinners frykt for å eldes. Nå som ho selv fronter skjønnhetsprodukter, blir ho en del av det samme maskineriet ho en gang kalte et skittent spill. (Beklager for annerledes skrift, skrevet i Notes på mobilen og limt inn her). Fra KG Snapchat story 21.08.2025: Innlegg fra 28.06.2020: Endret 22. august av Stjertmeis lagt til skjermdump av instagraminnlegg fra 28.06.2020 6 29
Hønemoor Skrevet 22. august #11469 Skrevet 22. august Stjertmeis skrev (6 minutter siden): For fem år sida tok KG et oppgjør med kollagenpulver og den kyniske skjønnhetsindustrien. KG kalte influensermarkedsføringa som «ukul markedsføring» og advarte mot å villede norske forbrukere. Kristin uttalte bl.a. at: «Vi vet jo at usikkerheten vår er big business – ellers hadde jo ikke skjønnhetsindustrien vært en milliardindustri, og det er jo nettopp vår usikkerhet som er industriens ess i ermet i dette skitne spillet; de spiller nemlig bevisst på vår frynsete selvfølelse og aldringsvegring, for å tjene masse penger. Influencere som reklamerer for kosmetiske inngrep, quick fix, skjønnhetspiller og kollagenpulver er brikker i dette spillet, som ikke bare er påvirket og «styrt» av dette kyniske apparatet – men som også blir en del av det.» (instagraminnlegg 28.06.2020) I dag promoterer ho selv hudpleiekremer til sine følgere – produkter som ironisk nok inneholder kollagen både i produktnavnet og ingredienslista. Dette er ikke bare et skifte i standpunkt, men et tydelig eksempel på dobbeltmoral. Når man først har tatt et så tydelig oppgjør med en praksis og et produkt, fremstår det lite troverdig å senere fronte noe av det samme – bare pakket inn på en annen måte. Da ho selv sto på utsiden, var ho den sterke kritikeren som pekte på hvordan industrien kynisk utnytter kvinners frykt for å eldes. Nå som ho selv fronter skjønnhetsprodukter, blir ho en del av det samme maskineriet ho en gang kalte et skittent spill. Fra KG Snapchat story 21.08.2025: Innlegg fra 28.06.2020: Hvorfor tar ikke media tak i dette? Hadde jeg vært Sophie Elise hadde jeg og kommentert det, hun som har fått gjennomgå til de grader av moralvokteren. K må jo være litt enkel? Virker ikke som hun engang har kontroll over hvilke standpunkt hun tidligere har tatt… 24 1
Stjertmeis Skrevet 22. august #11470 Skrevet 22. august Hønemoor skrev (5 minutter siden): Hvorfor tar ikke media tak i dette? Hadde jeg vært Sophie Elise hadde jeg og kommentert det, hun som har fått gjennomgå til de grader av moralvokteren. K må jo være litt enkel? Virker ikke som hun engang har kontroll over hvilke standpunkt hun tidligere har tatt… Sant. Ho burde jo få et par betimelige spørsmål, all den tid ho har ropt så høyt tidligere. Det er til dels same shit, just different wrapping. Pulver eller krem, uansett hvordan man ser på det, så velger KG å tjene penger på kvinners usikkerhet og aldringsvegring. 6 10
M.H85 Skrevet 22. august #11471 Skrevet 22. august Stjertmeis skrev (7 timer siden): For fem år sida tok KG et oppgjør med kollagenpulver og den kyniske skjønnhetsindustrien. KG kalte influensermarkedsføringa som «ukul markedsføring» og advarte mot å villede norske forbrukere. Kristin uttalte bl.a. at: «Vi vet jo at usikkerheten vår er big business – ellers hadde jo ikke skjønnhetsindustrien vært en milliardindustri, og det er jo nettopp vår usikkerhet som er industriens ess i ermet i dette skitne spillet; de spiller nemlig bevisst på vår frynsete selvfølelse og aldringsvegring, for å tjene masse penger. Influencere som reklamerer for kosmetiske inngrep, quick fix, skjønnhetspiller og kollagenpulver er brikker i dette spillet, som ikke bare er påvirket og «styrt» av dette kyniske apparatet – men som også blir en del av det.» (instagraminnlegg 28.06.2020) I dag promoterer ho selv hudpleiekremer til sine følgere – produkter som ironisk nok inneholder kollagen både i produktnavnet og ingredienslista. Dette er ikke bare et skifte i standpunkt, men et tydelig eksempel på dobbeltmoral. Når man først har tatt et så tydelig oppgjør med en praksis og et produkt, fremstår det lite troverdig å senere fronte noe av det samme – bare pakket inn på en annen måte. Da ho selv sto på utsiden, var ho den sterke kritikeren som pekte på hvordan industrien kynisk utnytter kvinners frykt for å eldes. Nå som ho selv fronter skjønnhetsprodukter, blir ho en del av det samme maskineriet ho en gang kalte et skittent spill. (Beklager for annerledes skrift, skrevet i Notes på mobilen og limt inn her). Fra KG Snapchat story 21.08.2025: Innlegg fra 28.06.2020: Fordi hun ble singel. Vil nok være fresh og fin for mannen tenker eg. Tipper det handler mye om det🙈 Sammen med en mye tynnere kropp.🙄 5
Sol Rampelyset Skrevet 22. august #11472 Skrevet 22. august Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
M.H85 Skrevet 23. august #11473 Skrevet 23. august (endret) Mocca86 skrev (På 21.8.2025 den 0.34): Fra hjemmebakte rundstykker til «likte du det litt» i utalelsen sin om rettssaken MBH. Kvalmt Og det evige bryllup pratet? Kunne tro hun var første person i verden som skulle gifte seg😆 Reagerer også på kommunikasjon mellom de, det virker så "stressende", og det er hun som prater,han jatter noe uinteressant med. Når jeg og kjæresten kommuniserer så sitter vi helst sammen i sofaen uten mobil...Det forholdet fremstår litt in a rush for meg. Det kan bli utfordrende etterhvert med 4 kids i småskolen og hverdagen, men det virker som K flykter mye med å bare male,pusse opp, å snakke om bryllup. Ikke akkurat den viktigste grunnmuren bygge noe på synes jeg. Endret 23. august av M.H85 9
Full kontroll Skrevet 26. august #11474 Skrevet 26. august Hadde man satt Kristin i en posisjon der levering - henting - trening - div,div, med barn vær dag- casakaos , hadde nok hun også tydd til ,og valgt " lettvinte " løsninger (ikke nødvendigvis usunne) Når hun nå er "barnløs" 50%+ av mnd, klart hun da har overskudd og prioriterer dette - grønner på 😛 Kommer nok til det tidspunktet at hun må slakke litt 8 2
pinklizzard Skrevet 26. august #11475 Skrevet 26. august Angående disse matpakkene hun lager! De er jo kjempeflotte og inspirerende; det er ikke det. Men er det bare jeg som synes det er rart å servere disse grove rundstykkene i matboksen med ett salatblad og noe ost; uten noe form for smør eller margarin e.l? 2
Purple Diamond Skrevet 26. august #11476 Skrevet 26. august pinklizzard skrev (14 minutter siden): Angående disse matpakkene hun lager! De er jo kjempeflotte og inspirerende; det er ikke det. Men er det bare jeg som synes det er rart å servere disse grove rundstykkene i matboksen med ett salatblad og noe ost; uten noe form for smør eller margarin e.l? Jeg aner ikke om det er grunnen, men jeg har aldri likt smør på brødskiva. Ikke som barn heller 😊 Men fettet bør jo selvsagt komme fra et sted, kanskje de får nøtter eller noe?
pinklizzard Skrevet 26. august #11477 Skrevet 26. august Purple Diamond skrev (2 minutter siden): Jeg aner ikke om det er grunnen, men jeg har aldri likt smør på brødskiva. Ikke som barn heller 😊 Men fettet bør jo selvsagt komme fra et sted, kanskje de får nøtter eller noe? Ja, kanskje dem ikke liker! jeg er bare nysgjerrig, og synes personlig det fort kan bli tørt uten smør/margarin/majones/tubeost under pålegget. Men, igjen, matpakkene er inspirerende de altså. 1
Andrea59 Skrevet 26. august #11478 Skrevet 26. august pinklizzard skrev (2 timer siden): Ja, kanskje dem ikke liker! jeg er bare nysgjerrig, og synes personlig det fort kan bli tørt uten smør/margarin/majones/tubeost under pålegget. Men, igjen, matpakkene er inspirerende de altså. Før kunne jeg ikke tenke meg brødskiver uten smør. Nå spiser jeg det så sjelden at det mer blir som dessert om jeg har det under osten… så, det er som man er vant til 1
Sol Rampelyset Skrevet 26. august #11479 Skrevet 26. august Tråden er ryddet for ryktespredning/spekulasjoner. Sol, admin.
M.H85 Skrevet 26. august #11480 Skrevet 26. august (endret) pinklizzard skrev (4 timer siden): Ja, kanskje dem ikke liker! jeg er bare nysgjerrig, og synes personlig det fort kan bli tørt uten smør/margarin/majones/tubeost under pålegget. Men, igjen, matpakkene er inspirerende de altså. Det er jo flott stå på hver kveld lage fancy matpakker, men det er nok ingen som orker slikt 100%. Annenhver uke barn så går vel det + hun har jo ingen "må rekke jobb klokken 8" tidsklemma, for henne var det jo en stor endring følge barn til skolen 0745, når hun tidligere kunne levere barn innen 10:00 i bhg. Skolebarn krever noe annet ja. Det blir travle år med 4 skole kids. Jeg synes også denne fyren hun er sammen med gjør lite i forhold til henne mtp praktiske ting. Hun maler, baker,vasker, beiser ,maler igjen og bærer tungt. Mulig jeg er bortskjemt da,men min mann hadde gjort mye av der der, aldri om han hadde latt meg gjøre så mye praktisk alene en gang. Så sånt sett har jo denne fyren fått det ganske så allright. Konemor fikser det meste🙈 Endret 26. august av M.H85 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå