Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Klink skrev (8 timer siden):

Åja, har ikke fulgt med en stund. Hvorfor er det solgt? 

Og hadde ikke hun solgt så ville skatteetaten ha tvangssolgt det for henne.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (32 minutter siden):

Så det står dårlig til med andre ord! 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (6 timer siden):

Så det står dårlig til med andre ord! 

Neida. Bare litt småjusteringer til det bedre pga dårlige rådgivere, dårlig ex, dårlig marked dvs feil utenfor hennes påvirknings område 🫣

• Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albilano skrev (19 minutter siden):

Neida. Bare litt småjusteringer til det bedre pga dårlige rådgivere, dårlig ex, dårlig marked dvs feil utenfor hennes påvirknings område 🫣

Selvfølgelig ikke hennes feil at hun skylder penger! Det er klart. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (9 timer siden):

Ja,men hun er flink å lyve da. Hun sa jo at det sto mellom selge hennes eller flytte inn til han, og det ble best å flytte inn til han pga kortere vei til barnehage /skole etc. Det var grunnen sa hun at de valgte den løsningen🤔. Men det var jo løgn,grunnen var jo at hun måtte selge av økonomiske grunner. Så hun sier først en ting..så en annen etter hva som passer best ...🙈

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerka skrev (På 1.11.2024 den 16.57):

Jeg blir sliten av å bare lese om dette 🙈 Sønnen hennes trenger jo ro og stabilitet også! Det er ikke så lenge siden vi så henne dytte inn livets teppe (til 22.000) inn i livets hus. Og nå skal hun selge hele herligheten og flytte til livets mann og sikkert re-designe hele huset der også og kjøpe masse nytt. Særlig nå når hun har den nye Dazzle & Dawn businessen sin. Jeg lurer på hvor lenge den varer. Og jeg lurer på om livets mann får lov til å ha noe å si angående interiøret i livets hus og om han eller barna i det hele tatt får ha sine ting framme i huset også, når de nå skal bo sammen. 

Synes det er rart hun ikke snakker mer om Dazzle&Dawn. Pleier jo å være lurt å promotere litt.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat vært borte lenge fra sønnen sin, så er hun ute og reiser igjen. Hun viser jo klart og tydelig at egentid og selvrealisering betyr mer enn barnet. Jeg forstår fortsatt ikke hvilken målgruppe hun appellerer til. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DianaV skrev (45 minutter siden):

Når dette er holdningen man har til barn 2 år før man blir gravid med et "uhell" så burde man kanskje holdt seg tro til seg selv. 

https://www.seher.no/kjendis/alt-styret-og-stresset-som-folger-med-byr-meg-rett-og-slett-imot/68532751

Og snart flytter hun sammen med sine 3 bonusbarn. Blir gøy for Kristin dette.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke de kommer til å bo sammen så lenge. Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan leie en leilighet. Skulle nesten tro at hun syns det er flaut å leie. At det ikke er bra nok liksom. Og det er jo bare en helt ræva holdning. Skulle gjerne likt å hørt argumentene hennes for å ikke gjøre det. Mulig hun har sagt noe om det, men jeg gidder ikke å følge henne på snap.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt fra knirkefritt å konle to familier sammen. Med tilsammen 4 barn høres det ut som om det kommer til å bli en del utfordringer. 

De fleste bruker lang tid på å komme så langt av hensyn til barna. Hun bare hopper i det. Virker veldig egoistisk.

Blir spennende å se hvor lenge det holder.

• Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (9 timer siden):

Akkurat vært borte lenge fra sønnen sin, så er hun ute og reiser igjen. Hun viser jo klart og tydelig at egentid og selvrealisering betyr mer enn barnet. Jeg forstår fortsatt ikke hvilken målgruppe hun appellerer til. 

Barnet er snart mer hos far enn mor, Kristin som kalte seg alenemamma😅 Hadde aldri reist til Thailand uten et så lite barn så hjem så dra fra barnet igjen. Lurer på hvordan Kristin klarer være 50% bonusmor for 4 barn fra neste år🤔

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sassya skrev (1 time siden):

Og snart flytter hun sammen med sine 3 bonusbarn. Blir gøy for Kristin dette.

Og dette er små barn også. Tror det ene barnet er bare 3 år,iallefall yngre enn hennes egen sønn. Skal hun orke 4 barn 50%??? Dette forholdet varer ikke så lenge når de har flyttet sammen... Hun har jo knapt tid være med sitt eneste barn, er jo meg..meg..meg

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (20 minutter siden):

Det er langt fra knirkefritt å konle to familier sammen. Med tilsammen 4 barn høres det ut som om det kommer til å bli en del utfordringer. 

De fleste bruker lang tid på å komme så langt av hensyn til barna. Hun bare hopper i det. Virker veldig egoistisk.

Blir spennende å se hvor lenge det holder.

Det har du helt rett i. Det er også mange barn med ulike personligheter, intetesser, du er ikke mor til 3 av de så du må godta at barnas mor og far setter mye regler også, du er ikke moren så at the end har du ikke den sterkeste stemmen.. Du må godta at han setter barna før deg, du er nedprioritert kontra barna... Barna kan krangle, det kan bli sjalusi, de voksne tar gjerne sine egne barn sine sider og dermed dårlig stemning mellom de voksne. Kristin vet ikke hva hun går til..impulsiv..

Andre som har lagt merke til en annen ting mtp bonus barna hennes??

Hun snakker mye varmt om kjæresten, sin egen sønn,MEN sjelden om de 3 bonus barna.... Ikke bra.... Ikke bra flytte sammen heller da, noe sier meg hun helst ville hatt mannen for seg selv. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (3 timer siden):

Hun snakker mye varmt om kjæresten, sin egen sønn,MEN sjelden om de 3 bonus barna.... Ikke bra.... Ikke bra flytte sammen heller da, noe sier meg hun helst ville hatt mannen for seg selv. 

Nå kan det godt hende foreldrene til disse barna har bedt om at de ikke snakkes om på den kanalen. Jeg tenker det er positivt at hun nesten ikke nevner bonusbarna. Når dette er sagt, er jeg enig i at det ikke er lurt å hasteflytte sammen når det er barn i bildet.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Purple Basil skrev (29 minutter siden):

Nå kan det godt hende foreldrene til disse barna har bedt om at de ikke snakkes om på den kanalen. Jeg tenker det er positivt at hun nesten ikke nevner bonusbarna. Når dette er sagt, er jeg enig i at det ikke er lurt å hasteflytte sammen når det er barn i bildet.

? Jeg snakker ikke om utlevering av barn altså navn, video/snap ,fortelle noe OM de personlig. Du skjønte ikke hva jeg mente

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

? Jeg snakker ikke om utlevering av barn altså navn, video/snap ,fortelle noe OM de personlig. Du skjønte ikke hva jeg mente

Jo, jeg skjønte hva du mente. Kan hende at en eller begge foreldrene ikke ønsker at de snakkes om i det hele tatt. 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (16 timer siden):

Jo, jeg skjønte hva du mente. Kan hende at en eller begge foreldrene ikke ønsker at de snakkes om i det hele tatt. 

👍 Jaja får nå se hvordan det blir å bo med 4 barn for ei dame som knapt virker ha tid være hjemme med kun 1 barn...

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 9.11.2024 den 16.35):

Barnet er snart mer hos far enn mor, Kristin som kalte seg alenemamma😅 Hadde aldri reist til Thailand uten et så lite barn så hjem så dra fra barnet igjen. Lurer på hvordan Kristin klarer være 50% bonusmor for 4 barn fra neste år🤔

Dette svarte hu greit på på snap. I motsetning til andre som diskuteres her inne så snakker hu ikke om barnet sitt på SOME så hva vet vi om hvor mye hu er med barnet sitt👍Hu har heller ingen forklaringsplikt for noen ang barnet sitt, men hu tok seg tid til en oppklaring. Noen eksponerer for mye og andre for lite, vanskelig å tilfredsstille alle gitt🤓

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...