Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

deedee_ skrev (3 minutter siden):

Jeg reagerte på transfobiske kommentarer i den podden jeg og. Jeg la igjen en sint melding på DM på snikk snakk sin instagram, men fikk aldri noe svar - noe jeg synes var synd. Jeg sluttet å høre på podcasten etter det. Belinda virker av og til veldig uopplyst, men samtidig bastant - noe som er en uheldig kombinasjon av trekk. 

Jeg sluttet også å høre etter at jeg hørte det. Skrudde til og med av episoden fordi jeg ikke orket å høre på det. Det kan hende siden hun kommer fra bibelbeltet at hun fortsatt holder på noen konservative holdninger, men det er virkelig ikke noen unnskyldning når man uttaler seg så stygt mot en veldig utsatt og undertrygt gruppe. Get educated, sier jeg da.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX

@Sursøtsaus

Opplever at det du skriver føyer seg inn problematikken rundt SoMe som uregulert. Hvem som helst kan uttale hva som helst. Det er jo ytringsfrihet i sin reneste form, men skadepotensialet for dem som lytter er jo likevel tilstede. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
MaleficentAurora skrev (På 9.2.2021 den 15.32):

Det er en ting å rette og komme med riktig informasjon som du gjør nå med at jeg skrev feil ift Kristin.. Når jeg mener å holde seg oppdatert så er det i at man leser seg opp før man går inn i en tråd å legger fra seg meninger om saken.. Vedkommende det gjaldt gadd ikke å lese seg opp på Dennis jobb historikk.. Det er forskjell å ta feil og ikke gidde, men likevel skal ytre sine meninger. For meg så pirket du ikke når jeg tok feil🙂

Hvem i all verden gidder å lese seg på "jobb historikken" til en person? Man lager seg opp en mening basert på det man ser og leser, og så deler man den på et forum. Man leter ikke opp leksikon om bipersonene i livet før man lager seg opp en mening, det tror jeg du også vet 😉 Og jeg syns for øvrig sammenligningen er ypperlig. Du gadd ikke lese deg opp på bedriften til Kristin, som for øvrig bortimot alle har fått med seg at gikk konkurs og ikke noe lagt ned. 

Se på deg selv før du snur en hel tråd til å handle om èn bruker, da, kanskje. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Bra jobba Kristin. Hun er en viktig stemme for influencer barn som faktisk blir utnytta. Håper hun får bred media dekning :) Blir nok noen snurtne mammaer der ute regner jeg med. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (2 timer siden):

Bra jobba Kristin. Hun er en viktig stemme for influencer barn som faktisk blir utnytta. Håper hun får bred media dekning :) Blir nok noen snurtne mammaer der ute regner jeg med. 

Oh, yes. Bare å vente på grine- video på verstingkontoene nå.  

 

Kristin er skikkelig tøff som snakker om disse tingene. Man blir ikke superpoppis i bransjen når man snakker om kroppspress, farlige forbilder og hvor lite smart og lurt det er å eksponere ungene sine. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra at eksponering av barn-debatten er i gang igjen. Og hun har jo absolutt møtt seg selv i døren, hun har jo gjort totalt sett endel av det - selv om det kanskje ikke handler så mye om bilder av selve ansiktet på barnet. Eksponering er mye mer enn bilder. Feks har hun delt MYE i podcasten sin om barnet og familielivet... Dette er også eksponering og utlevering av personlig informasjon. Så ja. Men virker som hun har innsett det😊

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et viktig tema som gjerne   kan taes i en debatt . Men samtidig er det viktig å ikke bli for hysteriske også. Noen velger å dele bilde av sine og dele familielivet  og det må være okei . Eventuelt ta bort ansiktet men dele  bilder der det er naturlige. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Jolanda skrev (10 timer siden):

Hvorfor tror du det?

Hun skjuler magen på alle seneste bilder hun har lagt ut. Poserer likt som da hun skjulte det v første svangerskap. Får en fornemmelse av det🙃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stolsokk skrev (På 12.4.2021 den 6.45):

Tommel opp for Kristin som snakker om farene ved eksponering av barn på nett! 

https://www.instagram.com/tv/CNiOh5lBjGZ/?igshid=qq8tc7eswbyr

Ikke bare foreldre som gjør det dessverre. Mange på anonyme forum utleverer andre sine barn. Den kanalen burde utryddes. Men helt eng eksponering av barn, noe det bør være mer fokus på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooo Kristin!👊🏻 den dama er RÅ, trengs flere som henne i en bransje som er for å si det rett ut, på vei til å bli helt fucka.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maydis8 skrev (På 21.8.2021 den 10.48):

Hva slags innspilling er hun på? 

Noe med flere bloggere / kjendiser  Kommer på tv snart   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knokkel

Kristin og Dennis er et par jeg virkelig ikke kan like. Og vi vet da nok om barnet deres også via farmorens snap og insta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...