Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, solietta skrev:

Innimellom er det godt å få vasket underlivet med rett type såpe. Er forskjellig på underliv deo og sånn intim såpe . Slike intim servietter skal man bruke dagene man ikke dusjer 

Nei det holder i massevis med vann. Og man trenger heller ikke å vaske seg hver dag. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Twistdott
17 timer siden, Freia. skrev:

Nei det holder i massevis med vann. Og man trenger heller ikke å vaske seg hver dag. 

Jo, man trenger virkelig å vaske underlivet hver dag, spør du meg.  I min verden er det fjernt å ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Twistdott skrev:

Jo, man trenger virkelig å vaske underlivet hver dag, spør du meg.  I min verden er det fjernt å ikke gjøre det.

Det bør gjøres hver dag om man har en partner, i det minste.Enig i det. Men bor man for seg selv og ikke skal ut av døren en dag, så er det ingen som dauer om man hopper over underlivsvasken den dagen.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ice_83 skrev:

Hun skal virkelig ikke klippe håret sitt. Fy faen at det går an å ikke ta mer ansvar....

Hvorfor er det så viktig før deg at hun skal få håret sitt klippet? Det er nå ikke du som har hennes hår.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, lillehammeren said:

Drit i håret. Tenk heller på at Samsung-reklamen på Instagram også er skjult reklame for ICIW. 

Det tenkte jeg på også. Og med tanke på at hun sitter i et utvalg som tar andre influensere så burde hun være nøyere på det. Riktignok et utvalg mot kroppspress, men når hun kritiserer andre influensere så burde man ha sitt på det rene først. Jeg liker Kristin, så det er ikke det, men akkurat det med skjult reklame skuffet meg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Klemen10na skrev:

Det tenkte jeg på også. Og med tanke på at hun sitter i et utvalg som tar andre influensere så burde hun være nøyere på det. Riktignok et utvalg mot kroppspress, men når hun kritiserer andre influensere så burde man ha sitt på det rene først. Jeg liker Kristin, så det er ikke det, men akkurat det med skjult reklame skuffet meg. 

Alle influencere driver ned skjult reklame uansett hva det måtte være. Og det er øyet som ser. Jeg er enig at det er uheldig når man er en så pass stor influencere som har god "CV" på og ta andre for deres feil, så burde man være like kritisk til seg selv også når det kommer til merking av det en å det andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 28.10.2020 den 15.21, Ice_83 skrev:

Hun skal virkelig ikke klippe håret sitt. Fy faen at det går an å ikke ta mer ansvar....

Ansvar for hva? At du ikke skal irritere deg? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
11 minutter siden, Ice_83 said:

Ho har virkelig ikke tenkt å klippe det jævlig flisete håret sitt ho!!!🙄 🤬

På hvilken måte påvirker det ditt liv at hun ikke klipper håret? 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

borifrankrike skrev (15 minutter siden):

På hvilken måte påvirker det ditt liv at hun ikke klipper håret? 

Det er ekstremt slitt og veldig usunt. Ser det i storyene(følger henne på ingen måte men snoker fra tid til annen). Ganske rart ho ikke bryr seg mer😳🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott
Ice_83 skrev (50 minutter siden):

Ho har virkelig ikke tenkt å klippe det jævlig flisete håret sitt ho!!!🙄 🤬

Så opphengt du er i det håret. Kjøp deg garn og strikk, finn ei bok, gå deg en tur - tenk på noe annet enn håret hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slutt på regelen om at annonse/reklame skal stå først i bildeteksten? Tenker siden de to er så nøye på andres merking, liksom... 🤷🏻‍♀️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Ice_83 said:

Det er ekstremt slitt og veldig usunt. Ser det i storyene(følger henne på ingen måte men snoker fra tid til annen). Ganske rart ho ikke bryr seg mer😳🤷‍♀️

Hun synes vel håret sitt er fint, da. Hvis det plager deg så vanvittig så kan du jo gi henne gavekort hos frisørsalong til jul. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
FruRosa skrev (På 18.10.2020 den 21.19):

Men hun har i alle fall vett nok til å legge seg flat og beklage OG rette opp i feilen.

Det skulle bare mangle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...