Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

På 7.3.2020 den 2.56, Castor Troy skrev:

Tror de trives ekstremt godt i hverandres selskap, 100 % match. Selv om de er ulike også, så er det et flott par. 

For meg så er de den yngre versjonen av Ørjan Buøre og komikerfrue Marna.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Heartgirl skrev:

Han blir jo lite eksponert i forhold til mange andre influencere. Han har som sagt fødselsdag i dag, og da forstår jeg Kristin godt at hun velger å gratulere ham med dagen. 

De har jo vist ham minimalt fram, så hvordan du kan si at de ekspoerer ham skjønner jeg ikke. 

Sikter til YouTube videoen der hun viser han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MaleficentAurora skrev:

Da har du ikke følgt godt nok med. Han er en av de få bloggbarna som faktisk blir eksponert veldig lite i forhold til resten. At han synes litt av de få bildene som KG har lagt ut av han er helt greit. Så på det området er svært lite grunn for å være kritikkverdig.

Jo det er jo akkurat det jeg har. Jeg synes det er kritikkverdig å legge ut bilder i en video på YouTube der man ser den nyfødte. Det er personlige og private bilder, nå kan alle på YouTube se det. Jeg synes det blir feil

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Jo det er jo akkurat det jeg har. Jeg synes det er kritikkverdig å legge ut bilder i en video på YouTube der man ser den nyfødte. Det er personlige og private bilder, nå kan alle på YouTube se det. Jeg synes det blir feil

Det er jo samme som hun viste rett etter han ble født i fjor, og det sa hun at hun kom til å gjøre, men etter hun la ut disse bildene etter fødselen sa hun i fra at det var de siste bildene hun kom til å vise hav ham. 

Du ser jo ham nesten ikke. Hva er galt i å vise en baby fot, og bakhodet til babyen? Det er langt fra eksponering. 

Kristin har vært tydelig at hun vil ikke tjene penger på å bruke sønnen sin i reklame, og det har hun heller ikke gjort. 

Det Kristin har gjort er langt fra eksponering! 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Heartgirl skrev:

Det er jo samme som hun viste rett etter han ble født i fjor, og det sa hun at hun kom til å gjøre, men etter hun la ut disse bildene etter fødselen sa hun i fra at det var de siste bildene hun kom til å vise hav ham. 

Du ser jo ham nesten ikke. Hva er galt i å vise en baby fot, og bakhodet til babyen? Det er langt fra eksponering. 

Kristin har vært tydelig at hun vil ikke tjene penger på å bruke sønnen sin i reklame, og det har hun heller ikke gjort. 

Det Kristin har gjort er langt fra eksponering! 

 

🤦🏻‍♀️ Du ser ansiktet hans i starten før du trykker på videoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
3 timer siden, WhiteSwan skrev:

Stakkars, barnet blir eksponert veldig.

Tuller du?😂

Dette er vel det minst eksponerte barnet i bloggnorge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, WhiteSwan skrev:

🤦🏻‍♀️ Du ser ansiktet hans i starten før du trykker på videoen.

Han er den minst eksponerte barnet blant infuencere og bloggere. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det JEG synes er hyklerisk av Kristin Gjelsvik er at hun melker å være et forbilde, men er det ikke. Fordi kjæresten snakker til henne på en svært respektløs måte, mens hun ler og glatter over fordi de er på TV. Det finnes flere måter å være forbilde på, heller restylane enn å bli herset med på den måten hun blir i "kjendismødre" og fuglene vet bak lukkete dører.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Håbrannfanger skrev:

Det JEG synes er hyklerisk av Kristin Gjelsvik er at hun melker å være et forbilde, men er det ikke. Fordi kjæresten snakker til henne på en svært respektløs måte, mens hun ler og glatter over fordi de er på TV. Det finnes flere måter å være forbilde på, heller restylane enn å bli herset med på den måten hun blir i "kjendismødre" og fuglene vet bak lukkete dører.

Kristin er et supert forbilde, og det skulle være flere som henne som tør å si fra om det falske og uekte influencer og bloggersamfunnet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Heartgirl said:

Kristin er et supert forbilde

Hva er ekte, hva er falskt? Hun og f.eks Sophie Elise er kan sies å være forbilder på hver sin måte. Men begge har sine svin på skogen forbildemessig. Og de er begge businessfolk. At influencere fronter et falskt liv tør de fleste å si. Grunnen til at Gjelsvik får mikrofonstativet er vel at hun er tynn, festløve, ung, kan ergo ikke bli beskyldt for å være misunnelig med de regler som gjelder i denne diskursen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Håbrannfanger skrev:

Hva er ekte, hva er falskt? Hun og f.eks Sophie Elise er kan sies å være forbilder på hver sin måte. Men begge har sine svin på skogen forbildemessig. Og de er begge businessfolk. At influencere fronter et falskt liv tør de fleste å si. Grunnen til at Gjelsvik får mikrofonstativet er vel at hun er tynn, festløve, ung, kan ergo ikke bli beskyldt for å være misunnelig med de regler som gjelder i denne diskursen. 

Kristin er en ekte forbilde, for hun tør å ta oppgjør og avstand fra influencere som er farlige forbilder for unge jenter som fronter plastiske operasjoner og kosmetiske behandlinger. 

Flere skulle være som Kristin som tør å si fra at nå er det nok! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
38 minutter siden, Håbrannfanger skrev:

Hva er ekte, hva er falskt? Hun og f.eks Sophie Elise er kan sies å være forbilder på hver sin måte. Men begge har sine svin på skogen forbildemessig. Og de er begge businessfolk

Jeg er helt enig med deg.

Kristin høster en del cred på å være poltisk korrekt, vegetariener, ikke eksponere barnet sitt osv., og det er lett å se bort fra mer uheldige sider ved businessen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Håbrannfanger skrev:

Det JEG synes er hyklerisk av Kristin Gjelsvik er at hun melker å være et forbilde, men er det ikke. Fordi kjæresten snakker til henne på en svært respektløs måte, mens hun ler og glatter over fordi de er på TV. Det finnes flere måter å være forbilde på, heller restylane enn å bli herset med på den måten hun blir i "kjendismødre" og fuglene vet bak lukkete dører.

 

2 timer siden, Håbrannfanger skrev:

Hva er ekte, hva er falskt? Hun og f.eks Sophie Elise er kan sies å være forbilder på hver sin måte. Men begge har sine svin på skogen forbildemessig. Og de er begge businessfolk. At influencere fronter et falskt liv tør de fleste å si. Grunnen til at Gjelsvik får mikrofonstativet er vel at hun er tynn, festløve, ung, kan ergo ikke bli beskyldt for å være misunnelig med de regler som gjelder i denne diskursen. 

Vil nå si meg med sterke ord at KG er mer forbildet enn de fleste rosablogger er. Hun er en av de bloggere som faktisk tørr å gå ut av sitt gode skinn å rette pekefingeren skarpt mot den det gjelder. At det var og ble KG som ble den som tok tak i saken ang SE var ingen selvfølge. Hun hadde gått flere runder med seg selv før hun gikk offentlig med sine synspunkter å tanker på hvordan SE drev på. KG er akkurat den type blogger, influencer og forbildet som trengs, både før å etter all styrer med SE. Hun og Linnéa Myhre er de jeg er mest fornøyd å imponert med og over. Når det gjelder serien kjendismødre så er det snakk om en tid der hun gikk gravid å hormonene herjet svært mye. Også er det en god del klipp og lim her og der før å gjøre per episode intressant. KG er så aldeles ikke feilfri og det sier hun selv også. Men helst ei rappkjeftig bergenser enn flere av trangsynte nordlendinger som lyver om kroppen sin. Og bruke opperert hjel kroppen sin for holde seg relevant i dagens samfunn å rampelys, før å ikke bli helt glemt av det norske folket pga bloggen er blitt lagt ned.

Endret av MaleficentAurora
Rettelse
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Heartgirl said:

Kristin er en ekte forbilde, for hun tør å ta oppgjør og avstand fra influencere som er farlige forbilder for unge jenter som fronter plastiske operasjoner og kosmetiske behandlinger. 

Flere skulle være som Kristin som tør å si fra at nå er det nok! 

Angående det med farlige forbilder for unge jenter, anbefaler jeg å lese denne artikkelen: https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/BREjwg/paa-tide-aa-nyansere-myten-om-den-hjelpelause-og-lett-paaverkelege-ungdomen-joachim-laberg?fbclid=IwAR1rUFVl6d9YCcKo3_k1OR0Y-hwRkZo1xXkptVsUXlpWVTpeWF3xwLoCABw

Det er mer relevant for unge jenter å være i sunne forhold, SE virker å være i det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Håbrannfanger skrev:

Angående det med farlige forbilder for unge jenter, anbefaler jeg å lese denne artikkelen: https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/BREjwg/paa-tide-aa-nyansere-myten-om-den-hjelpelause-og-lett-paaverkelege-ungdomen-joachim-laberg?fbclid=IwAR1rUFVl6d9YCcKo3_k1OR0Y-hwRkZo1xXkptVsUXlpWVTpeWF3xwLoCABw

Det er mer relevant for unge jenter å være i sunne forhold, SE virker å være i det nå. 

Avsporing, men du vet at håbrann er rødlistet? At man ikke skal jakte på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, MaleficentAurora said:

 

Vil nå si meg med sterke ord at KG er mer forbildet enn de fleste rosablogger er. Hun er en av de bloggere som faktisk tørr å gå ut av sitt gode skinn å rette pekefingeren skarpt mot den det gjelder. At det var og ble KG som ble den som tok tak i saken ang SE var ingen selvfølge. Hun hadde gått flere runder med seg selv før hun gikk offentlig med sine synspunkter å tanker på hvordan SE drev på. KG er akkurat den type blogger, influencer og forbildet som trengs, både før å etter all styrer med SE. Hun og Linnéa Myhre er de jeg er mest fornøyd å imponert med og over. Når det gjelder serien kjendismødre så er det snakk om en tid der hun gikk gravid å hormonene herjet svært mye. Også er det en god del klipp og lim her og der før å gjøre per episode intressant. KG er så aldeles ikke feilfri og det sier hun selv også. Men helst ei rappkjeftig bergenser enn flere av trangsynte nordlendinger som lyver om kroppen sin. Og bruke opperert hjel kroppen sin for holde seg relevant i dagens samfunn å rampelys, før å ikke bli helt glemt av det norske folket pga bloggen er blitt lagt ned.

Her sliter jeg med å se argumentene dine.

Gå ut av sitt gode skinn, hva mener du? At hun hisser seg opp i debatter? Enig at det er fint man tar debatten og har en saklig diskusjon. Bra hun er rappkjeftet. Det står vel ikke i kontrast til mitt poeng, at det er flere måter å være forbilde på? Vi kan godt være enig i at hun er en bedre forbilde enn de fleste rosabloggere, hvis definisjonen av rosablogger er en som promoterer et overfladisk liv, og definisjonen av KG er at hun mener man ikke skal oppfordre til operasjoner? Men det tror jeg kanskje SE også er enig med nå? Er det egentlig så kontroversielt å mene? Eller er det en skinndebatt? 

Hvordan er SE trangsynt? Hvordan er kroppen operert ihjel-er ikke det å overdrive? Hun har vel lagt ned bloggen selv, den er ikke blitt lagt ned. Hun har /har hattet usunt forhold til utseende og kropp, ja. Men hun er god å skrive, god businessdame, god å snakke for seg, og virker som hun har en fornuftig partner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Lin11 said:

Avsporing, men du vet at håbrann er rødlistet? At man ikke skal jakte på de?

Vi får håpe bestanden tar seg opp, det skal du ikke se vekk ifra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Håbrannfanger said:

Her sliter jeg med å se argumentene dine.

Gå ut av sitt gode skinn, hva mener du? At hun hisser seg opp i debatter? Enig at det er fint man tar debatten og har en saklig diskusjon. Bra hun er rappkjeftet. Det står vel ikke i kontrast til mitt poeng, at det er flere måter å være forbilde på? Vi kan godt være enig i at hun er en bedre forbilde enn de fleste rosabloggere, hvis definisjonen av rosablogger er en som promoterer et overfladisk liv, og definisjonen av KG er at hun mener man ikke skal oppfordre til operasjoner? Men det tror jeg kanskje SE også er enig med nå? Er det egentlig så kontroversielt å mene? Eller er det en skinndebatt? 

Hvordan er SE trangsynt? Hvordan er kroppen operert ihjel-er ikke det å overdrive? Hun har vel lagt ned bloggen selv, den er ikke blitt lagt ned. Hun har /har hattet usunt forhold til utseende og kropp, ja. Men hun er god å skrive, god businessdame, god å snakke for seg, og virker som hun har en fornuftig partner. 

 

I tillegg:Hvis man sliter med hormoner bør vel partneren være ekstra snill med deg, ikke være frekk, men det er nå min mening..

Endret av Håbrannfanger
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sponsebonanza på gjelsvikhome på Instagram. Er det ingen bloggere som kjøper sitt eget inventar lengre? Har blitt elendig på merking også... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, lillehammeren skrev:

Sponsebonanza på gjelsvikhome på Instagram. Er det ingen bloggere som kjøper sitt eget inventar lengre? Har blitt elendig på merking også... 

Var vel sikkert derfor hun laget en egen instagramkonto for dette. For å få ting sponset. Regner med det var én av intensjonene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...