Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Krok1 skrev:

Ja. KG står og skriker på Vixen om hvor mye kroppspress bransjen skaper. 

Så ler hun av micropeniser. Beklager og blir tilgitt. 

Så sleiver de med kjeften om hengepupper og kjønnslepper, beklager og blir tilgitt. 

Det er ikke logisk I det hele tatt. Skal hun få lov til å si hva hun vil så lenge hun sletter det etterpå? SE slettet innlegget om tatovering av hår, men får tyn for det fremdeles. De blir ikke akkurat likt behandla... 

SE ler ihvertfall ikke av andre eller henger ut andres kroppsdeler. Egentlig er SE helt irrelevant i debatten om KG. Hun som går så sterkt ut mot andre bør bare rett og slett ikke kommentere kropp i det hele tatt. Punktum! 

Endelig et fornuftig menneske her. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Krok1 skrev:

Ja. KG står og skriker på Vixen om hvor mye kroppspress bransjen skaper. 

Så ler hun av micropeniser. Beklager og blir tilgitt. 

Så sleiver de med kjeften om hengepupper og kjønnslepper, beklager og blir tilgitt. 

Det er ikke logisk I det hele tatt. Skal hun få lov til å si hva hun vil så lenge hun sletter det etterpå? SE slettet innlegget om tatovering av hår, men får tyn for det fremdeles. De blir ikke akkurat likt behandla... 

SE ler ihvertfall ikke av andre eller henger ut andres kroppsdeler. Egentlig er SE helt irrelevant i debatten om KG. Hun som går så sterkt ut mot andre bør bare rett og slett ikke kommentere kropp i det hele tatt. Punktum! 

Slik det har utviklet seg til nå så er SE 100% irrelevant i dette. Hadde ikke KG og B.J dreitet seg ut 2 ganger på rad, så ville den opprinnelige debatten pågått enda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Krok1 skrev:

Ja. KG står og skriker på Vixen om hvor mye kroppspress bransjen skaper. 

Så ler hun av micropeniser. Beklager og blir tilgitt. 

Så sleiver de med kjeften om hengepupper og kjønnslepper, beklager og blir tilgitt. 

Det er ikke logisk I det hele tatt. Skal hun få lov til å si hva hun vil så lenge hun sletter det etterpå? SE slettet innlegget om tatovering av hår, men får tyn for det fremdeles. De blir ikke akkurat likt behandla... 

SE ler ihvertfall ikke av andre eller henger ut andres kroppsdeler. Egentlig er SE helt irrelevant i debatten om KG. Hun som går så sterkt ut mot andre bør bare rett og slett ikke kommentere kropp i det hele tatt. Punktum! 

SE har da vitterlig skrevet snakket og ledd om penisstørrelser både på blogg og i sin egen podcast tidligere. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, deedee_ said:

SE har da vitterlig skrevet snakket og ledd om penisstørrelser både på blogg og i sin egen podcast tidligere. 

Har aldri hørt henne le av penisstørrelser i podcasten. 

Det var uansett ikke poenget. Det er faktisk helt på trynet at KG slipper unna med dårlig oppførsel fordi "SE har gjort dette og dette, så....". Det at én gjør noe teit, betyr vel ikke at det er greit at andre også gjør det?

Og i tillegg synes jeg faktisk det er verre når Kristin gjør det, når hun har gjort seg selv til talsperson mot kroppspress i bransjen. Og at det er ganske dobbeltmoralsk å tyne SE konstant, mens Kristin slipper unna med å sleive om kropp to uker på rad bare fordi hun sa unnskyld etterpå...  

Endret av Krok1
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krok1 skrev:

Har aldri hørt henne le av penisstørrelser i podcasten. 

Det var uansett ikke poenget. Det er faktisk helt på trynet at KG slipper unna med dårlig oppførsel fordi "SE har gjort dette og dette, så....". Det at én gjør noe teit, betyr vel ikke at det er greit at andre også gjør det?

Og i tillegg synes jeg faktisk det er verre når Kristin gjør det, når hun har gjort seg selv til talsperson mot kroppspress i bransjen. Og at det er ganske dobbeltmoralsk å tyne SE konstant, mens Kristin slipper unna med å skeive om kropp to uker på rad bare fordi hun sa unnskyld etterpå...  

KG slipper jo ikke akkuratt unna? Har du sett kommentarfeltet hennes eller? Hun har beklaget seg og forklart greia. Betyr ikke at det er greit at hun har sagt det. SE slipper unna dårlig oppførsel nå, fordi KG har gjort dette - så det går begge veier. Folk må lære seg å slutte med whataboutism. Både SE og KG har gjort feil. Så må vi nå se hvem som fortsetter å gjøre feil, og hvem som tar ansvar og ordner opp og endrer seg/holdninger. Vet hvem jeg holder en knapp på ihvertfall.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, deedee_ skrev:

KG slipper jo ikke akkuratt unna? Har du sett kommentarfeltet hennes eller? Hun har beklaget seg og forklart greia. Betyr ikke at det er greit at hun har sagt det. SE slipper unna dårlig oppførsel nå, fordi KG har gjort dette - så det går begge veier. Folk må lære seg å slutte med whataboutism. Både SE og KG har gjort feil. Så må vi nå se hvem som fortsetter å gjøre feil, og hvem som tar ansvar og ordner opp og endrer seg/holdninger. Vet hvem jeg holder en knapp på ihvertfall.

Vi vet hvem som tar ansvar og ikke. Det ser man klart å tydelig. KG kommentere og beklager seg. SE sender pappa-managere avgårde på det en og det andre for å snakke før henne, men bare rote det enda mer til. Hun er ikke i stand til å stå opp for seg selv lengre. Men å spille på pysisk helse inn på Ig story gjør hun med null problem, når hun vet at hun har en del uoppgjort saker bak seg. KG stiller opp på det ene å det andre for gi sakene hun snakker om å feilet et ansikt. Så jeg vil nå tro at folk kommer lengre med KG enn med SE.

Endret av Uglesjel
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, deedee_ said:

m. Både SE og KG har gjort feil. Så må vi nå se hvem som fortsetter å gjøre feil, og hvem som tar ansvar og ordner opp og endrer seg/holdninger. Vet hvem jeg holder en knapp på ihvertfall.

Ja, det var poenget mitt. Begge gjør feil, og burde ta ansvar for det uavhengig av hverandre. 

Blir spennende å se om noen forbedrer seg, ja. Holder dog ikke en knapp på den som kommenterte enda mer kropp uka etter at hun burde lært.... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Uglesjel said:

Vi vet hvem som tar ansvar og ikke. Det ser man klart å tydelig. KG kommentere og beklager seg. Så jeg vil nå tro at folk kommer lengre med KG enn med SE.

Det å beklage seg er ikke det samme som å lære og forbedre seg. Hun beklaget seg etter å ha fått kritikk for å vise frem bare XS-bukser i 2017. Hun beklaget etter å ha latterliggjort mikropeniser. Og hva gjør hun? Jo, kommenterer kropp UKA ETTER. Det er ikke å ta ansvar. Hun bør slutte å kommentere kropp, hun som går i bresjen mot kroppspress. 

Endret av Krok1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krok1 skrev:

Det å beklage seg er ikke det samme som å lære og forbedre seg. Hun beklaget seg etter å ha fått kritikk for å vise frem bare XS-bukser i 2017. Hun beklaget etter å ha latterliggjort mikropeniser. Og hva gjør hun? Jo, kommenterer kropp UKA ETTER. Da hjelper det ikke å beklage lenger, når hun ikke forbedrer seg. Hun bør slutte å kommentere kropp, hun som går i bresjen mot kroppspress. 

Er det ikke mye viktigere å beklager seg å vise at man forstår at man dreit seg ut, enn å gå under jorden for så sende noe  andre til å ta kampen for seg?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Uglesjel said:

Er det ikke mye viktigere å beklager seg å vise at man forstår at man dreit seg ut, enn å gå under jorden for så sende noe  andre til å ta kampen for seg?

SE har også beklaget seg utallige ganger. Og jeg skjønner faktisk at hun ikke gadd stille i akkurat den samme debatten de hadde for ett år siden. 

Og dette blir bare forsøk på avsporing. Uansett hva SE gjør eller ikke gjør, hjelper det ikke at Kristin beklager seg, når hun ikke forbedrer seg. 

Synes hun var så tøff i starten, men nå har hun mista respekten min. 

Hun skulle ikke eksponere babyen heller. Så ham på forsida av et mamma-blad i forgårs, og han er stadig på bloggen og Instagram. 

Hun er i teorien ikke verre enn andre influensere. Det som gjør det verre for meg er at hun går så hardt ut mot andre som skaper kroppspress, og som eksponerer barn, og så gjør hun det selv. 

Jeg er enig i at sakene hun tar opp er viktig, men synes hun ødelegger med dobbeltmoral. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Krok1 skrev:

SE har også beklaget seg utallige ganger. Og jeg skjønner faktisk at hun ikke gadd stille i akkurat den samme debatten de hadde for ett år siden. 

Og dette blir bare forsøk på avsporing. Uansett hva SE gjør eller ikke gjør, hjelper det ikke at Kristin beklager seg, når hun ikke forbedrer seg. 

Synes hun var så tøff i starten, men nå har hun mista respekten min. 

Hun skulle ikke eksponere babyen heller. Så ham på forsida av et mamma-blad i forgårs, og han er stadig på bloggen og Instagram. 

Hun er i teorien ikke verre enn andre influensere. Det som gjør det verre for meg er at hun går så hardt ut mot andre som skaper kroppspress, og som eksponerer barn, og så gjør hun det selv. 

Jeg er enig i at sakene hun tar opp er viktig, men synes hun ødelegger med dobbeltmoral. 

På det framhevede så kan jeg si meg enig med deg. Jeg ble selv overrakset hbor fort det gikk fra han ble født til hun postet om han på IG. Men hun er flink til å skjerme han når hun først legge ut bilder av han. Så jeg vil ikke si at han er like ille som andre mamma-bloggere. Men vi får se hvordan det hele vil gå når pjokken lærere seg p krype å gå. 

Selv så er jeg ikke så kritisk til henne og det har vel kanskje noe med at hun alltid har klart å se sine egende feil. Men jeg synes det har vært ufattelig mye unødvendig kaos fra henne når hun skal bekjempe en vanvittig viktig sak. Så jeg ser saken an, og gir henne forsatt mine støtte til jeg ser at det ikke går. Hun og Linnéa Myhre er de 2 eneste bloggere som jeg kjenner meg veldig mye igjen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Uglesjel said:

På det framhevede så kan jeg si meg enig med deg. Jeg ble selv overrakset hbor fort det gikk fra han ble født til hun postet om han på IG. Men hun er flink til å skjerme han når hun først legge ut bilder av han. Så jeg vil ikke si at han er like ille som andre mamma-bloggere. Men vi får se hvordan det hele vil gå når pjokken lærere seg p krype å gå. 

Selv så er jeg ikke så kritisk til henne og det har vel kanskje noe med at hun alltid har klart å se sine egende feil. Men jeg synes det har vært ufattelig mye unødvendig kaos fra henne når hun skal bekjempe en vanvittig viktig sak. Så jeg ser saken an, og gir henne forsatt mine støtte til jeg ser at det ikke går. Hun og Linnéa Myhre er de 2 eneste bloggere som jeg kjenner meg veldig mye igjen.

Jeg tror hun er en like god forretningskvinne som SE, Marna og en del andre. De vet hva som skaper klikk. Det at vi ikke alltid ser ansiktet hans gjør ingen forskjell, han får likevel masse likes. Jeg synes de slippernfor billig unna, når folk faktisk lar det gå fordi "man ser jo ikke ansiktet". Det er nå min holdning. 

Linnea Myhre er snart den eneste som praktiserer det hun preker. Digger henne! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Krok1 skrev:

Jeg tror hun er en like god forretningskvinne som SE, Marna og en del andre. De vet hva som skaper klikk. Det at vi ikke alltid ser ansiktet hans gjør ingen forskjell, han får likevel masse likes. Jeg synes de slippernfor billig unna, når folk faktisk lar det gå fordi "man ser jo ikke ansiktet". Det er nå min holdning. 

Linnea Myhre er snart den eneste som praktiserer det hun preker. Digger henne! 

Du har et poeng i det du sier ang framvisning av sønnen. Skal legge mer merke til det framover. Selv så har jeg aldri gitt noe likes på sønnens bilder eller av andre bloggbarna. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Uglesjel skrev:

På det framhevede så kan jeg si meg enig med deg. Jeg ble selv overrakset hbor fort det gikk fra han ble født til hun postet om han på IG. Men hun er flink til å skjerme han når hun først legge ut bilder av han. Så jeg vil ikke si at han er like ille som andre mamma-bloggere. Men vi får se hvordan det hele vil gå når pjokken lærere seg p krype å gå. 

 

Hun har sagt i store bokstaver at hun skal skjerme barnet og ikke "selge han". Tar man utgangspunkt i IG kontoen så legger ut av barnet bilder der son som en del av bedriften hennes. At hun stiller opp i et magasin med sønnen tar virkelig kaka! 

Endret av Miranda16
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Flott jobb av KG på Lindmo. 

Hun slapp utrolig billig unna!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Hun slapp utrolig billig unna!

Syns det er litt hakk i plata no. Det er det samme om og om og om igjen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
13 minutter siden, Miranda16 skrev:

Hun slapp utrolig billig unna!

Nå er ikke Lindmo debatten heller, det er utelukkende bare kosemose. Gjeldsvik fikk frem mange gode poenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja.. Kristin fikk fram det hun prøvde på under debatten. Godt at Lindmo tok seg tid til og la henne få si det som trengtes. Selv om det ikke var noe debatt kveld. Godt jobbet Kristin👏

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...