Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

5 timer siden, The Kitten skrev:

Dennis fremstår som den samme drittungen som spyttet på Miguel. 

Spyttet på Miguel? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, J.. skrev:

Reagerer på at hun sier "for å støtte Dennis" Hvordan i huleste kan hun støtte og forsvare en som spytter på et annet menneske? Nei, fylla har ikke skylda. Man spytter ikke på randome mennesker uten grunn. Det er fordi man ikke liker de. Finnes ingen unnskyldning!

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Minnie23 skrev:

Reagerer på at hun sier "for å støtte Dennis" Hvordan i huleste kan hun støtte og forsvare en som spytter på et annet menneske? Nei, fylla har ikke skylda. Man spytter ikke på randome mennesker uten grunn. Det er fordi man ikke liker de. Finnes ingen unnskyldning!

Fordi de støtter hverandres idioti i tykt og tynt,antar jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, boblebrist skrev:

Kommentarfeltet til det innlegget er til å grine av. 

Enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i alle dager pirke på noe som skjedde for 6 år siden ?  

 

De to har snakket sammen og D har sagt unnskyld mange ganger,   

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Bustefisk skrev:

Jeg ble litt forvirra av videoen hennes selv. Virket nesten ikke som om hun visste hva hun skulle si, men tror bare hun slet med å få frem de riktige ordene. Det kjekke var at Anna sa det kjapt og greit på noen minutter, mens f.eks Isabelle, i begge videoene bruker 60% av tiden på å gjenta seg selv. Til og med Pierre måtte jo bryte inn i den første videoen og si "jeg tror de har skjønt det nå" :P 

Tror ikke hun viste hva hun skulle si fordi hun ble så opphengt i at det var en bulk i håret hennes som hun «diskré» prøvde å fikse på men klarte det ikke og datt derfor helt ut av hva hun skulle si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, solietta skrev:

Hvorfor i alle dager pirke på noe som skjedde for 6 år siden ?  

 

De to har snakket sammen og D har sagt unnskyld mange ganger,   

Enig. Unødvendig å dra opp noe som skjedde for 6 år tilbake. Han har sagt unnskyld flere ganger. Move on

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fra hun var 14-17 år var hun i et dårlig miljø med mye rus og festing i helgene. Kom seg ut av det siste året på videregående.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin er en flott og jordnær jente,veganer, dyreforkjemper, menneskerettsforkjemper og et forbilde og en motvekt iht alle disse utseendefokuserte kroppsbloggerne! Alle har en fortid. Kristin snudde i tide, takk og lov. Vi trenger flere som Kristin som kan stå fram og trygge ungdommen ved å stadig forsikre dem om at de er BRA NOK! 

Endret av lillesky
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.4.2018 den 0.17, Viking-girl skrev:

Kristin er en flott og jordnær jente,veganer, dyreforkjemper, menneskerettsforkjemper og et forbilde og en motvekt iht alle disse utseendefokuserte kroppsbloggerne! Alle har en fortid. Kristin snudde i tide, takk og lov. Vi trenger flere som Kristin som kan stå fram og trygge ungdommen ved å stadig forsikre dem om at de er BRA NOK! 

Så man er et godt forbilde fordi man er veganer? Saklig!

Kristin Gjelsvik snakker nedsettende om folk som har andre meninger og verdier enn henne. Og syntes også det er greit å til stadighet henge ut disse. Hun er selve definisjonen på å være dobbeltmoralsk. Ikke et spesielt godt forbilde!

Endret av lillesky
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Ostepooopp said:

Så man er et godt forbilde fordi man er veganer? Saklig!

Kristin Gjelsvik snakker nedsettende om folk som har andre meninger og verdier enn henne. Og syntes også det er greit å til stadighet henge ut disse. Hun er selve definisjonen på å være dobbeltmoralsk. Ikke et spesielt godt forbilde!

Å være veganer betyr jo bare at man er miljøbevisst og at man prøver å gjøre en forskjell. Selvfølgelig er det positivt. 

Har i motsetning til deg fått et godt inntrykk av Kristin. Hun er saklig og sier det hun mener uten å gjemme seg bak et stengt kommentarfelt. Og anklagene om mobbing er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Har selv opplevd mobbing. Det er noe helt annet og det gjør meg forbanna når folk drar opp mobbekortet for den minste lille ting. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 timer siden, elvane skrev:

Å være veganer betyr jo bare at man er miljøbevisst og at man prøver å gjøre en forskjell. Selvfølgelig er det positivt. 

Har i motsetning til deg fått et godt inntrykk av Kristin. Hun er saklig og sier det hun mener uten å gjemme seg bak et stengt kommentarfelt. Og anklagene om mobbing er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Har selv opplevd mobbing. Det er noe helt annet og det gjør meg forbanna når folk drar opp mobbekortet for den minste lille ting. 

Jeg har oxo fått et godt inntrykk av Kristin og flere bloggere skulle ha vert som hun. Det er positivt at hun veganer og miljø bevist. 

Anklagene som skrives om Kristin tror jeg bunner i sjalusi. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 21.4.2018 den 9.52, Ostepooopp skrev:

Så man er et godt forbilde fordi man er veganer? Saklig!

Kristin Gjelsvik snakker nedsettende om folk som har andre meninger og verdier enn henne. Og syntes også det er greit å til stadighet henge ut disse. Hun er selve definisjonen på å være dobbeltmoralsk. Ikke et spesielt godt forbilde!

 

Du har ikke forstått  det.  Hun har aldri snakket  personlig nedlatende, Hun er sterk i mot hvordan ulike bloggere  reklamerer  og  skriver på sin blogg, Er stor forskjell det ...  Forskjell på sak og person ..  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg synes det er tøft og modig gjort av Kristin å dele sin vanskelige ungdomstid,,

 

Hun fortjener ikke noe kritikk på det.. Heller motsatte..

 

Hun er ei flott person og vi trenger henne i denne bloggverden.  

 

 

 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 timer siden, solietta skrev:

 

Jeg synes det er tøft og modig gjort av Kristin å dele sin vanskelige ungdomstid,,

 

Hun fortjener ikke noe kritikk på det.. Heller motsatte..

 

Hun er ei flott person og vi trenger henne i denne bloggverden.  

 

 

 

Jeg er enig og det er tøft gjort av hun og snakke om ungdoms tiden sin. Aplaus for Kristin :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...