Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, this_is_she skrev:

Kanskje slemt å si, men jeg likte henne bedre som barnløs

Ja, det syns jeg er slemt å si. Og veldig lite konstruktivt. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, this_is_she skrev:

Kanskje slemt å si, men jeg likte henne bedre som barnløs

Hvorfor likte du henne bedre som barnløs? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 15.12.2019 den 20.34, this_is_she skrev:

Kanskje slemt å si, men jeg likte henne bedre som barnløs

Det er ganske naturlig at man kan appellere til ulike mennesker om man er singel enn det man gjør som småbarnsmor, så direkte slemt er det vel ikke. Men jeg forstår ikke helt meningen med å slenge ut av seg sånt uten noen forklaring. 

På 28.11.2019 den 19.38, WhiteSwan skrev:

Kristin er dobbeltmoralsk. I en podcast ble det sagt at hun hadde smakt på ribbe «bare for å se om hun fortsatt likte det» javel, men da får hun slutte å kalle seg vegetarianer for de spiser ikke kjøtt. 

Jeg er ikke vegetarianer, og blir det nok aldri. Men jeg spiser mye vegetarmat, serverer det til andre, og har inspirert andre til å spise mer vegetar. Følger med på vegetargrupper og blogger for matinspirasjon.

Flisespikkere som deg bidrar til det motsatte av motivasjon. Av og til får jeg nesten lyst til å spise et stort kjøttmåltid bare på trass. 

Man kan gjerne føle seg bedre av å pirke på andre, men det bidrar virkelig ikke positivt for dyrene. Du får vegetarisme til å høres ut som en streng kult hvor man er frafallen om man har snuset på en ribbe en gang. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Kristin sine tøffe konfrontasjoner mot SE er og var på sin plass. Applaus til henne for det.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Embla82 said:

 

Jeg er ikke vegetarianer, og blir det nok aldri. Men jeg spiser mye vegetarmat, serverer det til andre, og har inspirert andre til å spise mer vegetar. Følger med på vegetargrupper og blogger for matinspirasjon.

Flisespikkere som deg bidrar til det motsatte av motivasjon. Av og til får jeg nesten lyst til å spise et stort kjøttmåltid bare på trass. 

Man kan gjerne føle seg bedre av å pirke på andre, men det bidrar virkelig ikke positivt for dyrene. Du får vegetarisme til å høres ut som en streng kult hvor man er frafallen om man har snuset på en ribbe en gang. 

Veldig bra sagt! Samme her. Og det er ikke en vegetarianer på nett som har gitt meg lyst til "konvertere". Mer hakking og nedlatende kommentarer fra dem på ulike fora skal man lete lenge etter. Fungerer helt mot sin hensikt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dennis la ut memes om overvektige og det er Kristin sin feil?

Jeg må tåle blondine vitser og ha folk si at oss brunøyde er mindre verdt enn blåøyde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.12.2019 den 17.26, lillesnøfnugg skrev:

Kristin sine tøffe konfrontasjoner mot SE er og var på sin plass. Applaus til henne for det.

 

Endret av queensnella
feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Andre som mener hun blir litt too much til tider og tyter noe grønnjævlig på story? Og er hun på hjul konstant? 

Synes hun og Belinda er artige i podcasten,men hun blir liiitt mye til tider?!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2019 den 17.52, Dalmatian skrev:

Dennis la ut memes om overvektige og det er Kristin sin feil?

Jeg må tåle blondine vitser og ha folk si at oss brunøyde er mindre verdt enn blåøyde. 

Hva var dette for noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke henne. Synes hun er altfor bitter og alltid ute etter å ta noen. Ingen vits i å leke skinnhellig når hun og typen ble kjendiser gjennom et frynsete program som fronter sex, drikking og krangling på kamera. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ice_83 skrev:

Andre som mener hun blir litt too much til tider og tyter noe grønnjævlig på story? Og er hun på hjul konstant? 

Synes hun og Belinda er artige i podcasten,men hun blir liiitt mye til tider?!

Du er nok alene om det .  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Castor Troy skrev:

Orker ikke henne. Synes hun er altfor bitter og alltid ute etter å ta noen. Ingen vits i å leke skinnhellig når hun og typen ble kjendiser gjennom et frynsete program som fronter sex, drikking og krangling på kamera. 

Bitter er hun ikke spesielt, men litt brautende som andre bergensere er hun. Det hun sa i fra om SEI var helt på sin plass!!

Hun hadde vel heller ikke sex på tv, og folk finner hverandre overalt.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev:

For en tale av Kristin🙌 Det var virkelig verdt å se på vixen pga den! Snakk om å tale bransjen midt i mot, og fikk også med seg den aldeles forkastelige prioriteringen til TV2 om å være med SE inn i opr salen🙌

😍

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Moi123 skrev:

Noen som fikk med seg hva Joakim ropte? 

Helt fantastisk tale! 

"Ikke heng ut enkeltpersoner".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

For en tale av Kristin🙌 Det var virkelig verdt å se på vixen pga den! Snakk om å tale bransjen midt i mot, og fikk også med seg den aldeles forkastelige prioriteringen til TV2 om å være med SE inn i opr salen🙌

Hvor kan man se det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ice_83 skrev:

Hvor kan man se det? 

Jeg så det direkte på vixen sin FB side, men tror den ligger på Dagbladet.no! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...