Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Dette blir så kult 😃👍 Blir kjekt å se hvs dem deler fra sine  familieliv 😃😃 Blir nok ikke altfor mye  fullt fokus på de barna . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 6/11/2019 at 3:00 AM, Miss.Wildfox said:

Helt enig med deg. Skjønner ikke hvor hun får heltestatusen sin fra.

Ikke meg heller 😏

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.7.2019 den 21.59, Louiah skrev:

Jeg kommer ikke til å se på. Ikke fordi Kristin er med, men jeg orker ikke Linni 🙄 Blir gal av den påtatte baby stemmen hennes. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Jeg kommer ikke til å se på. Ikke fordi Kristin er med, men jeg orker ikke Linni 🙄 Blir gal av den påtatte baby stemmen hennes. 

Samme her. Synd de gidder å bruke tid på dette. Blodharry folk. Skuffende at kloke Kristin er med.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, smalls skrev:

Jeg kommer ikke til å se på. Ikke fordi Kristin er med, men jeg orker ikke Linni 🙄 Blir gal av den påtatte baby stemmen hennes. 

Er vel bare å slå av lyden når Linni snakker hvis det er problem. ? Gi det en sjanse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xstrella skrev:

Samme her. Synd de gidder å bruke tid på dette. Blodharry folk. Skuffende at kloke Kristin er med.

Så dømmende omtale om andre denne kommentaren er da.  

Synes dette blir kult jeg ;) Blir sikkert gøy å flott program å se .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, solietta skrev:

Er vel bare å slå av lyden når Linni snakker hvis det er problem. ? Gi det en sjanse ;)

Men er ikke interessert i dette uansett om Linni var med eller ikke, men Linni er hovedgrunnen til at jeg ikke vil se på ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Nå må altså folk ta seg ei bolle og rulle inn altså!

Ei dame fra Ålesund har altså meldt familien til barnevernet for at de ikke spiser kjøtt?! Folk har seriøst mista det helt fullstendig!

Inn å les siste blogginnlegget hennes, folkens!

Endret av thejohan
Skrev om teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, thejohan skrev:

Nå må altså folk ta seg ei bolle og rulle inn altså!

Ei dame fra Ålesund har altså meldt familien til barnevernet for at de ikke spiser kjøtt?! Folk har seriøst mista det helt fullstendig!

Inn å les siste blogginnlegget hennes, folkens!

Ikke fan av KG, så kommer ikke til å gi klikk, men det blir så alt for dumt å plage mennesker pga sånt som dette. Leste en artikkel om at de har blitt drapstruet pga dette. Da går det alt for langt. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, thejohan skrev:

Nå må altså folk ta seg ei bolle og rulle inn altså!

Ei dame fra Ålesund har altså meldt familien til barnevernet for at de ikke spiser kjøtt?! Folk har seriøst mista det helt fullstendig!

Inn å les siste blogginnlegget hennes, folkens!

Melde de inn til barnevernet fordi de ikke spiser kjøtt??! 😳 Det er virkelig galskap!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, thejohan skrev:

Nå må altså folk ta seg ei bolle og rulle inn altså!

Ei dame fra Ålesund har altså meldt familien til barnevernet for at de ikke spiser kjøtt?! Folk har seriøst mista det helt fullstendig!

Inn å les siste blogginnlegget hennes, folkens!

Helt sinnsykt. Ble så trist på hennes vegne 😔 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så trist og fikk helt sjokk når jeg leste innlegget på bloggen. Det er så idiotisk og  helt bak mål. Denne kvinnen fra Ålesund må ha lite vett  bak om ørene og lite å gjøre om dagene .. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som denne dama liker Kristin og Dennis i det hele tatt. Da måtte hun melde de inn til barnevernet på pur faen! Finne noe å ta de på. Helt latterlig! 🤦‍♀️

Endret av smalls
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, smalls skrev:

Virker ikke som denne dama liker Kristin og Dennis i det hele tatt. Da måtte hun melde de inn til barnevernet på pur faen! Finne noe å ta de på. Helt latterlig! 🤦‍♀️

Er ikke rart BV er i tidsklemma når de må bruke tid på folk som den dama der.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er BV forpliktet til å følge opp alle meldinger de får?
-selv når det er noe slikt? Kan de ikke avvise den ved å si at "å oppfostre barn i (til) en vegansk livsstil er ikke grunn nok for anmeldelse" 
................ eller noe sånt? 

MAKAN!! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Fjugur skrev:

Er BV forpliktet til å følge opp alle meldinger de får?
-selv når det er noe slikt? Kan de ikke avvise den ved å si at "å oppfostre barn i (til) en vegansk livsstil er ikke grunn nok for anmeldelse" 
................ eller noe sånt? 

MAKAN!! 

Nei, de kan avvise/henlegge saker uten videre undersøkelse som tydeligvis er gjort her. Heldigvis! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83
6 minutter siden, Korsihalsen skrev:

En av bakdelene ved å eksponere barna sine.

Er det noe de ikke gjør så er det å eksponere barnet. Kanskje greit å ha fakta på plass før man kommer med beskyldninger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...